PiaV 156 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) JekyllHyde skrev, den 28.3.2023 at 13:33: Klippet Jeg synes din mangel på pli og situationsfornemmelse er disideret skræmmende Redigeret 30. Marts, 2023 af PiaV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Marts, 2023 Nåh, trådstarter har lavet 1 eneste indlæg. Det var selve trådstarten. Han var sikkert bare en lille teenager, der lige skulle se om han kunne få nogle gode idéer til et skoleprojekt om at starte selvstændig virksomhed - og besluttede sig for at undersøge om han kunne starte et bordel. Karakteren blev -3. Og det gjorde den fordi ingen gav den stakkels dreng de rigtige tal. Det er alt sammen jeres skyld. Så nu bliver drengen voksen og får et had til glædespiger og bordeller der alt sammen bunder i en dumpekarakter, der er jeres skyld, piger og klinikker. Den må I have siddende på jer til evig tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) tvr skrev, for 25 minutter siden: Nåh, trådstarter har lavet 1 eneste indlæg. Det var selve trådstarten. Han var sikkert bare en lille teenager, der lige skulle se om han kunne få nogle gode idéer til et skoleprojekt om at starte selvstændig virksomhed - og besluttede sig for at undersøge om han kunne starte et bordel. Karakteren blev -3. Og det gjorde den fordi ingen gav den stakkels dreng de rigtige tal. Det er alt sammen jeres skyld. Så nu bliver drengen voksen og får et had til glædespiger og bordeller der alt sammen bunder i en dumpekarakter, der er jeres skyld, piger og klinikker. Den må I have siddende på jer til evig tid. Ej nej nej aiiiihj!!! Katastrofe! Nogen må da gøre noget! Måske du har ret... hvis der dog bare fandtes en Glædespige der kunne gi' ham een over nakken af en positiv særbehandlings-oplevelse så næste generation af glædespiger og bordeller ikke står for skud! Hvem KAN vi dog finde frem fra gemmerne, der tænder på pur-unge mænd med tynde arme der er lidt for begejstrede til at have situationsfornemmelse? Helst en hensynsfuld Glædespige med en noget bedre situationsfornemmelse, og som (naturligvis på allermest altruistiske vis) kan gi' knejten et adfærdskorrigerende opsangs-blæs når han bliver gammel nok? Kærligst, Cougar-Eva Redigeret 30. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 4 timer siden: Ej nej nej aiiiihj!!! Katastrofe! Nogen må da gøre noget! Måske du har ret... hvis der dog bare fandtes en Glædespige der kunne gi' ham een over nakken af en positiv særbehandlings-oplevelse så næste generation af glædespiger og bordeller ikke står for skud! Hvem KAN vi dog finde frem fra gemmerne, der tænder på pur-unge mænd med tynde arme der er lidt for begejstrede til at have situationsfornemmelse? Helst en hensynsfuld Glædespige med en noget bedre situationsfornemmelse, og som (naturligvis på allermest altruistiske vis) kan gi' knejten et adfærdskorrigerende opsangs-blæs når han bliver gammel nok? Kærligst, Cougar-Eva Foreløbig kan vi jo efterlyse en der har en brugt bolle dukke i klæde skabet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 30. Marts, 2023 jensen jr. skrev, for 17 minutter siden: Foreløbig kan vi jo efterlyse en der har en brugt bolle dukke i klæde skabet. Måske jeg reinkarneres til dét før han er gammel nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JekyllHyde 4 Skrevet 31. Marts, 2023 Jeg troede (naivt) at emnet ville passe godt under "Prostitution generel debat" Jeg er i den grad blevet sat på plads, og er overrasket over "hatenivauet" og at der ikke er andre ,der har stillet sig selv spørgsmålene. Min begrundelse for at poste indlægget var at jeg erhvervsmæssigt beskæftiger mig med virksomhedsøkonomi, og var nysgerrig på branchens "nøgletal" Bordeldrift minder lidt om Franchising, og der er et tilbagevendende emne forholdet imellem franchisegiver og franchisetagers økonomi. Jeg har nu erfaret at branchen er som et "Sort hul" (PI) hvorfra intet slipper ud ! Det var ikke min mening at genere nogen, specielt ikke "franchisetagerne", som jeg har et blødt punkt overfor vh JekyllHyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 31. Marts, 2023 (edited) JekyllHyde skrev, for 1 time siden: og at der ikke er andre ,der har stillet sig selv spørgsmålene. Bordeldrift minder lidt om Franchising, og der er et tilbagevendende emne forholdet imellem franchisegiver og franchisetagers økonomi. Spørg da endelig dig selv,. Der er vist intet Tanke-Politi endnu. At bordeldrift minder om Franchising kan jeg afsløre er fuldstændigt misforstået som i helt og aldeles. For 20 år siden var der få forretningsmodeller i Danmark. I dag er der vel omtrent 108. Det er lige så godt ramt som at sige at en iskiosk på havnen og Tupperware Homeparties minder om hinanden... synes jeg. Men enhver vælger jo sin egen sæbeboble at pille navle i Mvh. Eva Tidligere bordelejer, selv-pensioneret projekt- og produktudvikler, semi-professionel Pikspiller og debattør. Redigeret 31. Marts, 2023 af Eva Nadine 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 2. April, 2023 JekyllHyde skrev, den 31.3.2023 at 14:24: Jeg troede (naivt) at emnet ville passe godt under "Prostitution generel debat" Hvis nu du havde kikket godt efter herinde havde du efter ikk lang tids søgeri fundet ud af at emnet har været inde over mange gange før og at den herskende mening er at det der sprøgsmål ikk raver kunderne. Er du selv villig til at udlevere alle din virsomheds "nøgletal"? Som økenom må du da være bekendt med at virksomheder kun udleverer de tal de er tvunget af af lovgivningen. Resten en hemligt af konkurrencehensyn. Annerledes er det ikk med prostitution 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 2. April, 2023 Har meget svært ved, at se hvad det rager andre end de enkle GP hvad de betaler rundt om. Er helt sikker på, at de sagtens finder ud af, at dele INFO med hinanden. SÅ hold snuende fra andres ting og sager. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pdf 0 Skrevet 14. April, 2023 Jeg kan nemt svare på dit spørgsmål ang hvad pigerne betaler i husleje på Seductiongirls. En dagvagt koster pr pige 1100kr så får telefonendamen 400kr og når pigen når over 4000 tager telefondamen 100kr pr 1000 de laver. En aftenvagt ligger til 900 pr pige, men stiger nu pr 2/5 til 1150kr. Så får teledamen 300kr pr pige og igen, når de når over 4000 indkassere hun 100kr pr tusinde. Ren rufferi Et hurtigt kig på vagtplanen og med lidt regnehjælp laver Seductiongirls 145.000 om måneden på hendes piger. Derudover, skal pigerne selv sørge for lys, vådservietter, sæbe, kondomer, glidecreme og hvad de ellers skal bruge. derudover skal pigerne også betale for, hvis toilettet bruseren eller andet går i stykker. hvis pigerne er syge til deres vagt, har hun en sød lille skyldner seddel, hvor pigerne bliver skrevet på, indtil de har betalt den husleje de nu skylder. Desuden er varme og aircondition koblet fra, da ejer mener, pigerne misbruger dette. Det er rent rufferi, og måske også grunden til, Seductiongirls det sidste halve år har mistet mange af deres gode faste piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 638 Skrevet 14. April, 2023 Tråd starter kunne måske også være en dømt tidligere kommunal politiker, som lige ville have en fornemmelse for om det, han er dømt for, er meget værre eller bedre end det, der foregår på daglig basis andre steder. Det er det måske ikke? Forskellen er måske kun at der kom en forarget journalist forbi. Tænk hvis voksne mennesker frivilligt kunne indgå aftaler, uden andres forargelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1717 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Pdf skrev, for 18 timer siden: Jeg kan nemt svare på dit spørgsmål ang hvad pigerne betaler i husleje på Seductiongirls. En dagvagt koster pr pige 1100kr så får telefonendamen 400kr og når pigen når over 4000 tager telefondamen 100kr pr 1000 de laver. En aftenvagt ligger til 900 pr pige, men stiger nu pr 2/5 til 1150kr. Så får teledamen 300kr pr pige og igen, når de når over 4000 indkassere hun 100kr pr tusinde. Ren rufferi Et hurtigt kig på vagtplanen og med lidt regnehjælp laver Seductiongirls 145.000 om måneden på hendes piger. Derudover, skal pigerne selv sørge for lys, vådservietter, sæbe, kondomer, glidecreme og hvad de ellers skal bruge. derudover skal pigerne også betale for, hvis toilettet bruseren eller andet går i stykker. hvis pigerne er syge til deres vagt, har hun en sød lille skyldner seddel, hvor pigerne bliver skrevet på, indtil de har betalt den husleje de nu skylder. Desuden er varme og aircondition koblet fra, da ejer mener, pigerne misbruger dette. Det er rent rufferi, og måske også grunden til, Seductiongirls det sidste halve år har mistet mange af deres gode faste piger Dit indlæg virker vredt/arrigt og anklagende, samt skrevet med en vis sarkasme og bitterhed, som havde du en tvist med SG, som du ønsker at delagtiggøre andre i. Redigeret 15. April, 2023 af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1046 Skrevet 15. April, 2023 Pdf skrev, for 19 timer siden: Jeg kan nemt svare på dit spørgsmål ang hvad pigerne betaler i husleje på Seductiongirls. En dagvagt koster pr pige 1100kr så får telefonendamen 400kr og når pigen når over 4000 tager telefondamen 100kr pr 1000 de laver. En aftenvagt ligger til 900 pr pige, men stiger nu pr 2/5 til 1150kr. Så får teledamen 300kr pr pige og igen, når de når over 4000 indkassere hun 100kr pr tusinde. Ren rufferi Et hurtigt kig på vagtplanen og med lidt regnehjælp laver Seductiongirls 145.000 om måneden på hendes piger. Derudover, skal pigerne selv sørge for lys, vådservietter, sæbe, kondomer, glidecreme og hvad de ellers skal bruge. derudover skal pigerne også betale for, hvis toilettet bruseren eller andet går i stykker. hvis pigerne er syge til deres vagt, har hun en sød lille skyldner seddel, hvor pigerne bliver skrevet på, indtil de har betalt den husleje de nu skylder. Desuden er varme og aircondition koblet fra, da ejer mener, pigerne misbruger dette. Det er rent rufferi, og måske også grunden til, Seductiongirls det sidste halve år har mistet mange af deres gode faste piger *Jeg udtaler mig ikke om beløb eller sedutiongirls - men at betale andre for at hjælpe med ens forretning* Jeg betaler glædeligt husleje og løn til telepigen de steder jeg arbejder. De gør et KÆMPE arbejde for os piger. Det syntes jeg ihvertfald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. April, 2023 Savner SÅ meget de unge danske og nordiske piger)studerende/piger på sabbatår på Romantica, Cluberotica og Cassiopeia.. Hårde tider og ingen lys for enden af tunnelen. Hvis Pussygalores, Sexyclub og Seductiongirls, kunne få flere nysgerrige ind for at prøve at booste deres privatkonto, vil jeg med glæde lægge flere penge dér. Fjenneslev og Hillerød har ofte, sjovt nok, ikke de samme problemer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 15. April, 2023 Ja, det ser desværre ud til at de gammeldags bordeller med danske piger, hvor man bare kunne komme forbi er ved at være forsvundet. Er det økonomien som spiller ind? Er det fordi at de udenlandske piger og thai klinikkerne har udkonkurreret dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 15. April, 2023 (edited) ZipZap skrev, for 30 minutter siden: Ja, det ser desværre ud til at de gammeldags bordeller med danske piger, hvor man bare kunne komme forbi er ved at være forsvundet. Er det økonomien som spiller ind? Er det fordi at de udenlandske piger og thai klinikkerne har udkonkurreret dem? Mon ikke det er konkurrencen, og forventningerne til hvad der kan tjenes på det. Det er klart, at hvis man vil lokke unge danske skønheder til klinikkerne, så skal de kunne tjene rigtig mange penge. Jeg hjalp engang en dansk pige med lidt regnskab, heldigvis kortvarigt, for det var ikke en opmuntrende syssel. Hvis pigen vil køre legit, skal hun være ret populær før det giver mening var mit indtryk. SKATs benspænd for branchen betyder helt sikkert også noget med urimelige moms og fradragsregler på det her område. Så er der også det med superfransk og evt. det der er værre. Jeg ved ikke hvor høj procentdelen af kunderne vi er som efterspørger dette, men den er utvivlsomt betragtelig. Omvendt må der trods alt også være en del, der ikke kan risikere at tage noget med hjem til konen eller bare er frygtsomt anlagt. Redigeret 15. April, 2023 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg