Hop til indhold

Recommended Posts

Turnier skrev, for 27 minutter siden:

Er der nogen der kender til stedet i Brøndby?

Kender steder godt - har mødt flere af pigerne. Semi diskret om dagen men leget diskret om aften :).

En fantastisk mutter der gør alt for at man skal ha en behagelig oplevelse, har mødt tre forskellige pige det sidste år og altid været tilfreds. Love er helt klart på min liste B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Love. Sød, meget snakkende, okay massage, selvom hun nogengange godt kan blive så opslugt af samtalen, at hun ender med at gestikulere i stedet for at massere :D

Vil skyde alderen til midt i 30erne. Store, naturlige bryster, lidt blød på maven. Hun er her ikke længe men fortalte, at hun måske vender igen.

Jeg er glad for at jeg besøgte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 4 timer siden:

Er det pigen på billeder?

Havde en mindre god oplevelse med en anden pige samme sted. Hun var der kun i et par dage

Billederne slører jo ansigtet. Hun havde mørkt hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nøddehaven skrev, for 5 timer siden:

Billederne slører jo ansigtet. Hun havde mørkt hår.

Mørkt hår som på billede 4, tænker du det sandsynligvis er hende? :)

Smuk er jo alt efter hvem der ser, men du beskriver hende som sød, snakkende og med store bryster og noget mave som jeg læser det, men synes du hun har et smukt ansigt og tænker du den generelle vil se hende som smuk, eller middel eller noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hulbror skrev, for 20 timer siden:

Mørkt hår som på billede 4, tænker du det sandsynligvis er hende? :)

Smuk er jo alt efter hvem der ser, men du beskriver hende som sød, snakkende og med store bryster og noget mave som jeg læser det, men synes du hun har et smukt ansigt og tænker du den generelle vil se hende som smuk, eller middel eller noget andet?

Hmm meget sådan normal af udseende ville jeg sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Love. Jeg var skuffet, ordinært udseende,  hun talte alt for meget, massagen var ikke særlig god og ikke nogen pirring undervejs. Kommer ikke igen.

Der var meget travlt på stedet, mødte flere andre herre på vej ind og ud, og på vej til badet. Uprofessionelt, men det er en jo god pris for en time. Mødte de to andre piger, Niki og Anna, de så søde ud. Der var også en 4. pige, lidt ældre, som også så interesant ud, og det var ikke Dala, er der nogen der kender hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...