Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2013 Der kommer rigtig mange indlæg i dette forum hver dag. Jeg synes der er en tendens til at der staves meget sjusket, ligesom der ofte helt udelades ord. Det gør det meget svært at læse og forstå inholdet af det skrevne, og risikoen for at man springer over, stiger. Jeg taler her ikke om de der er ordblinde, deres indlæg kan man nemt kende, og så ved man at de skal læses med andre briller end andre indlæg. Dette skrevet i en positiv ånd, som jeg også håber bliver trukket frem, når dette læses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 11. December, 2013 Ind i mellem går det måske lidt stærkt her på EG, når der skal skrives et indlæg (der er måske en oplagt grund til det ), men du har ret! Folk, der ikke slås med at formulere sig og stave, bør være mere opmærksomme. Jeg skal selv være mere obs på ipads ordfoslag - nogle gange får jeg skrevet noget uforståeligt på den konto! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 11. December, 2013 Tror ofte det skyldes at folk er på fra deres tlf. Da skærmbilledet her er helt anderledes kan det godt være svært at overskue hvad der skrives 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2013 Ind i mellem går det måske lidt stærkt her på EG, når der skal skrives et indlæg (der er måske en oplagt grund til det ), men du har ret! Folk, der ikke slås med at formulere sig og stave, bør være mere opmærksomme. Jeg skal selv være mere obs på ipads ordfoslag - nogle gange får jeg skrevet noget uforståeligt på den konto! Den lavede du med vilje he, he. Jeg har slået ordforslag fra, på min telefon. Den lavede så mange elendige rettelser, at teksterne ofte blev helt uforståelige, hvis jeg ikke læste meget omhyggelig korrektur. Det er meget svært at læse korrektur på sit eget produkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 11. December, 2013 Jeg taler her ikke om de der er ordblinde, deres indlæg kan man nemt kende, og så ved man at de skal læses med andre briller end andre indlæg. Der er grader af "ordblindhed" og nogle opdager ikke de fejl, der ligner sjusk i andres øjne. Jeg synes niveauet er o.k. gennemgående. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. December, 2013 Der er grader af "ordblindhed" og nogle opdager ikke de fejl, der ligner sjusk i andres øjne. Jeg synes niveauet er o.k. gennemgående. Helt enig, men igen. Denne type fejl kan vi, der er så heldige ikke at have nogen grad af ordblindhed, nemt genneskue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 11. December, 2013 Tror ofte det skyldes at folk er på fra deres tlf. Da skærmbilledet her er helt anderledes kan det godt være svært at overskue hvad der skrives Det er derfor det smutter hos mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg