Jegkanlidet 9 Skrevet 29. Marts, 2023 (edited) Hej gæve gutter Jeg kunne ikke umiddelbart finde nogen der tidligere havde besøgt Lilli. Så nu tog jeg chancen for at spare jer andre. Har du ikke besøgt Lilli endnu. Så er du eddermanme gået glip af noget godt Hun skriver selv: JEG ER 100 % dansk JEG ER VELUDDANNET JEG HAR LET TIL GRIN OG ER NEM AT TALE MED JEG KAN MED GARANTI GIVE DIG EN DEJLIG, FRÆK OPLEVELSE og til ALT på ovenstående kan jeg kun sige TJEK TJEK TJEK. Dejlig, sød, let at tale med, humoristisk og bare helt igennem en dejlig kvinde i sin bedste alder. jeg kom for et blowjob i jeg kan godt love jer for at, kom, det gjorde jeg sgu. Ingen klokkekiggeri det tar den tid det tager. Og hold nu kæft jeg er lidt ked af jeg ikke bare stoppede hende og bad hende vende sig om så jeg kunne kneppe hende også. Pas godt på hende når hun er at finde i kbh! Magen til GP skal man lede længe efter https://annoncelight.dk/showad/367370 Redigeret 29. Marts, 2023 af Jegkanlidet Link med fra AL. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Marts, 2023 Mon ikk du skulle tage et geografi kursus? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 147 Skrevet 30. Marts, 2023 (edited) Mon ikke du skulle tage et læse og forstå kursus Redigeret 30. Marts, 2023 af Exile-63 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. Marts, 2023 Exile-63 skrev, for 7 timer siden: Mon ikke du skulle tage et læse og forstå kursus forsøgt flere gaange siden skolen. Jeg er ordblind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klovnen080 103 Skrevet 30. Marts, 2023 Synes bestemt at jeg har set teksten før Men det er næppe Danske Anna, der er ude på eventyr igen, selvom det minder lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg