Hop til indhold
yrghh

Respekt i ord og handling

Recommended Posts

yrghh skrev, den 30.3.2023 at 15:46:

Hun har selv valgt at sælge sex, så må hun også levere varen
Prøv lige at vende den om. Sex er en intim aktivitet mellem to (eller flere) parter. Pigen er ikke en robot, som kan gentage samme rutine igen og igen uanset hvordan gæsten ser ud og opfører sig og med samme resultat hver gang. Vi, der gæster pigerne, snakker meget om kemi, men det virker som om, at de færreste tænker over, at det går begge veje. Hvis du besøger en pige med indstillingen om, at hun er et hul, som skal prøves, så er det nok langt fra de fleste piger, som kan levere varen.

Hun virkede som om, hun bare ville have det overstået
Lidt i samme tråd, så er det mennesker vi har med at gøre. Alle kan have en dårlig dag eller have stress over andre ting. Uanset om det er en frisør, en fysioterapeut, en automekaniker eller en kasseassistent i supermarkedet, så kan der være dage, hvor man ikke lige er i humør til at vise det helt store overskud - og der kan være kunder, som bestemt ikke appellerer til det.

Kære @yrghh det er en særdeles relevant debat du har startet her, jeg har det også lidt stramt med formuleringen "er der nogen der har prøvet hende?" selv bruger jeg ofte formulering "er der nogen der har været sammen med hende?".

Hvad angår de to ovenfor citerede udsagn så ser jeg tingene på en lidt anden måde, ikke uligt det syn @hrolandj har på de to udsagn, når en GP'er vælger at sælge sex, så skal hun levere hvad der er blevet bestilt eller fortælle kunden at hun ikke kan levere den pågældende ydelse. Det er ikke det samme som at hun bare har at sprede ben og være bolledukke når far her har hevet muldvarpeskindet frem. Hvad angår piger der bare vil have det overstået hurtigst muligt så er sagen, som den ofte beskrivers her at det ikke er såden det starter. Ofte er problemt at en kunde køber 1/2 eller 1 time og at pigen virker sød, men så snart pengene er lagt får piben en anden lyd og hun brokker sig hvis man ikke fyrer kanonen af efter 5 minutter. Der er også eksempler på piger der kigger på mobilen under akten -det er, i min optik, topmålet af manglende respekt overfor kunden. I sådanne tilfælde mener jeg at det er helt på sin plads, at man i en anmeldelse skriver dette .

Jeg er enig med dig i at man kommer længst med respekt -men det gælder både kunde og GP og det er respektløst at tage sig betalt for en ydelse men ikke leverer, særligt hvis man på forhånd ved at man ikke vil levere den. Hvis en GP'er ikke er i det rette humør eller føler sig frastødt af en kunde bør hun melde rent ud om det, men her kommer det økonomiske aspekt også ind, så mister man omsætning. 

Naturligvis betyder kemien meget -jeg har fået forrygende oplevelser hos piger der havde fået lunkne anmeldelser og rutine oplevelser hos lovpriste piger, men selv i de sidstnævnte tilfædle fik jeg en ok service. Professionalisme, ærlighed og respekt bør gælde både GP'er og kunder.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prostitution er et servicefag. Ligesom at være frisør. Jeg bruger frisørtesten, når jeg vil checke om mine skriblerier er OK. Det er ret nemt: Jeg spørger mig selv: Ville jeg kunne sige det samme (med andre ord) om min frisør?

F.eks. "Har nogen prøvet at blive klippet hos Eva nede hos klippefabrikken?" Det er jo helt OK, og derfor kan jeg også tillade mig at spørge: "Har nogen prøvet at kneppe Eva nede hos kneppefabrikken?". Det er fuldt ud lige så respektabelt.

Eller: "Hun har selv valgt at være frisør, så hun må kunne levere varen. Det gjorde hun ikke, det virkede som om hun bar ville have det overstået." Det er da fint respektfuldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er et meget godt eksempel på upassende formulering ;)

(ordet luder, kan han dog ikke klandres for - jeg havde selv brugt det tidligere i samtalen - jeg er jyde og kalder en spade for en spade - dog ikke om andre, af respekt selvfølgelig:ph34r:

1720D9B6-0D72-45E5-ADED-CAED7758617B.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 5 minutter siden:

Det her er et meget godt eksempel på upassende formulering ;)

(ordet luder, kan han dog ikke klandres for - jeg havde selv brugt det tidligere i samtalen - jeg er jyde og kalder en spade for en spade - dog ikke om andre, af respekt selvfølgelig:ph34r:

1720D9B6-0D72-45E5-ADED-CAED7758617B.jpeg

Hvordan kan du overhoved tilbyde sex sådan en mand, det forstår jeg altså ikke :( Bare alene spørgsmålet "var du ikke luder"  giver mig myrekryb..

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 4 minutter siden:

Hvordan kan du overhoved tilbyde sex sådan en mand, det forstår jeg altså ikke :( Bare alene spørgsmålet "var du ikke luder"  giver mig myrekryb..

Honningdåsen er også lukket for ham ;) Mænd som ham, var grund til jeg valgte at begynde at tage penge for det :lol: Langt de fleste sexkøbere er gentlemens (et par enkelte sorte får, vil der altid være) 

Det står værre til med klientellet på Tinder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 30.3.2023 at 15:46:

Nu sætter jeg måske røven i klaskehøjde, men jeg bliver nødt til lige at spytte lidt galde ud.

Arrhhh.... ligefrem klaskehøjde!

Man sætter vel ikke røven i klaskehøjde, bare fordi man skriver sin mening om hverken dette eller hint - man har jo alle sammen lov til at have sin mening - ikk'?

Jeg kan ikke forestille mig, at nogen kunne finde på at angribe dig for at ytre din mening om den måde, som nogen men ikke andre omtaler pigerne på. Hvornår har det nogen sinde været suspekt at omtale og/eller behandle andre mennesker pænt?

Jeg kan heller ikke forestille mig, at nogen ligefrem skulle føle sig så truet af, at du ytrer dén hér mening, at de vil sætte alle sejl til for for enhver pris at gendrive dine argumenter eller forsøge at overbevise diverse læsere herinde om, at du i hvert fald tager fejl.

Din mening er jo lige så god som alle andres - og helt ærligt: hvor vigtigt kan det være for enhver pris at modsige dig?

Når jeg nu alligevel har ordet (og tak for dét!), vil jeg lige anføre dét, som alle andre herinde alligevel godt ved i forvejen (men stating the obvious kan vel ikke chokere nogen) - nemlig at dette hér er et site for folk, der har transaktioner med piger, der sælger sex og hverken for folk, der har transaktioner med tandlæger, folk, der har transaktioner med kassedamer eller folk, der har transaktioner men nogen som helst andre typer af mennesker i nogen som helst andre brancher, af hvilken årsag sammenliging af denne hér branche med alle andre brancher ganske vist er convenient som stråmandsargument men aldeles nytteløst rent praktisk i diskussionerne herinde.

Selv om den branche, som pigerne herinde er i, ganske vist handler lige så meget om forretning som alle andre brancher, er denne branche alligevel fuldstændig usammenlignelig med andre brancher, idet denne hér branche involverer fysisk kontakt af intim karakter med en anden person under fire øjne.

Fysisk kontakt af en slags, som ganske illuderer gratis fysisk kontakt af samme slags udenfor branchen.

Og netop derfor, mine damer og herrer, fordrer det, at bevæge sig i denne branche, at man opfører sig en smule anderledes over for pigerne i denne branche end over for tandlæger og kassedamer - og også, at man opfatter og modtager niveauet af deres ydelser på en ganske anden måde end damernes og lægernes.

Jeg mener... alle besøg behøver jo ikke at være ens metervare - vel?

Bare mit input. ;-).

Ærbødigst, Spider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...