Hop til indhold

Recommended Posts

Guest HrFlint

Jeg har været begge steder

MALI giver en professionel massage, du ikke kan sætte en finger på. Men ingen ekstra ting. 

Maneerat giver i dag  også kun massage og under niveau, især sammenlignet med Mali. Da den blev etableret under nyt navn var der flere piger, herunder arbejdsdeling imellem dem, hvor et par af dem gav ekstra, herunder FP, men gav ellers en forfærdelig dårlig massage.  Det holdt kun i kort tid  og stedet er bemandet af en enkelt kvinde for tiden, der som sagt kun giver massage, og ikke den bedste af slagsen.

Surin på smallegade har udvidet med en ekstra pige, der eftersigende har en udvidet palette. Jeg har ikke selv nogen konkret erfaring med hende. Men jeg  kan stå inden for Surin som helhed - der er massagen i top og hj ganske fortrinligt,  og det er jo lige rundt hjørnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Ledelsen skrev, den 2.4.2023 at 12:33:

Nu er det sådan at i det næste stykke tid kommer jeg til at køre forbi søndre fasanvej 2 gange om dagen og har spottet disse 2 butikker:

https://malithaimassage.dk/

https://www.maneerat-wellness.com/index.php

Nogle der har erfaring med dem ? 

Jeg må jo nok hellere sørge for at få takket dig, Ledelsen….:D Uden din efterlysning her, havde jeg vist aldrig opdaget Malithaimassage :) Der ligger ganske enkelt guld på Søndre Fasanvej, har jeg fundet ud af….:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Avforhelvede! skrev, den 21.8.2023 at 18:24:

Jeg må jo nok hellere sørge for at få takket dig, Ledelsen….:D Uden din efterlysning her, havde jeg vist aldrig opdaget Malithaimassage :) Der ligger ganske enkelt guld på Søndre Fasanvej, har jeg fundet ud af….:D

Jeg modtager både kontanter, mobilepay og checks ;]

Glad for vi kan hjælpe hhinanden-det er vel formålet med forummet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Avforhelvede!
Ledelsen skrev, den 23.8.2023 at 14:54:

Jeg modtager både kontanter, mobilepay og checks ;]

Glad for vi kan hjælpe hhinanden-det er vel formålet med forummet

Hva’ med Mastercard?? :D

Ja, det må være formålet….:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...