Soothingone 41 Skrevet 2. April, 2023 Hej med jer! Nu skal jeg på en forretningsrejse her i april, hvor jeg har 4-5 dage “fri” mellem to opgaver. Jeg har inviteret en sugarbaby at komme ud o møde op 3 af de dage, og undtaget rejse og ophold så vil hun have 2500 / dag i lommepenge. Det er første gang jeg prøver noget sådan, og er ikke sikker på hvad det rigtige er, så er det nogen her som har input vil jeg godt tage det imod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 589 Skrevet 2. April, 2023 (edited) Tænker ikke at der er en facitliste til denne. Kommer an på hvor godt i kender hinanden. Har haft en SB med på en uges sol-ferie - hvor alt var betalt og derudover fik hun jo sit månedlige 'bidrag' er noget af det fedeste jeg nogensinde har gjort Dressmann Redigeret 2. April, 2023 af Dressmann stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothingone 41 Skrevet 2. April, 2023 Dressmann skrev, for 35 minutter siden: Tænker ikke at der er en facitliste til denne. Kommer an på hvor godt i kender hinanden. Har haft en SB med på en uges sol-ferie - hvor alt var betalt og derudover fik hun jo sit månedlige 'bidrag' er noget af det fedeste jeg nogensinde har gjort Dressmann Tak for svar! Ja, jeg glæder mig meget til det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 2. April, 2023 Dressmann skrev, for 2 timer siden: og derudover fik hun jo sit månedlige 'bidrag' er noget af det fedeste jeg nogensinde har gjort Dressmann Nå hun blev altså gravid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 100 Skrevet 4. April, 2023 Jeg har haft en med både på weekend ture og på en ferie. Weekend turene var ret fantastiske, mens ferien blev lidt for lang tid. Weekend turene aftalte vi en pris for i starten, og den holdt jeg mig til. Alt andet var selvfølgelig også betalt. Jeg betalte hvad der svare til 2 gode besøg, men fik hele weekender med ret dejligt samvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothingone 41 Skrevet 4. April, 2023 Newbie01. skrev, for 1 minut siden: Jeg har haft en med både på weekend ture og på en ferie. Weekend turene var ret fantastiske, mens ferien blev lidt for lang tid. Weekend turene aftalte vi en pris for i starten, og den holdt jeg mig til. Alt andet var selvfølgelig også betalt. Jeg betalte hvad der svare til 2 gode besøg, men fik hele weekender med ret dejligt samvær. I det her tilfælde så taler vi om 4 dage, så en god 10k der skal til. Jeg har som sådan godkendt det nu når jeg har købt flybillet og det hele, så får blive en til oplæringen om den er god nok bagefter Mange tak for svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg