BrandmandSam 536 Skrevet 3. April, 2023 Nogen som kan berette om “Lækrepige”?https://annoncelight.dk/showad/368370 Overvejer en aftale i morgen. Håber der er nogen der kan fortælle lidt om den smukke kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 3. April, 2023 Too good to be true. Tjek billederne ved image-søg på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6826 Skrevet 3. April, 2023 Karsteng skrev, for 54 minutter siden: Too good to be true. Tjek billederne ved image-søg på nettet. - - en stor del er tyvstjålet på nettet fra diverse modesider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 4. April, 2023 Tak. Skrev med personen i går og det var lidt kryptiske svar jeg fik. Jeg har droppet at lave en aftale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 4. April, 2023 BrandmandSam skrev, for 8 timer siden: Tak. Skrev med personen i går og det var lidt kryptiske svar jeg fik. Jeg har droppet at lave en aftale. Havde samme oplevelse. Hun har også en anden annonce Frækt Nytår der som regel ligger lige efter Lækre pige. Synes også jeg har set hende inde på Sugardaters. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg