padelguden 485 Skrevet 4. April, 2023 https://community.mybb.com/thread-224998.html Er det muligt, at I kan konfigurere siden til brug af standard-emojis i stedet for sådan noget som det her? > 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2456 Skrevet 5. April, 2023 (edited) Det vil helt sikkert blive godt modtaget af alle bruger på EG, hvis der kom en opgradering af emojis og gøre EG endnu mere attraktiv at benytte Redigeret 5. April, 2023 af lille_peter 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 300 Skrevet 5. April, 2023 Det forslag støtter jeg 1000% 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 5. April, 2023 Det kunne også være rart, efter at have tilføjet en emoji og man gerne vil rette lidt i teksten - at cursoren så ikke automatisk springer tilbage til emojien igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 5. April, 2023 Jeg er med på en protestaktion hvis de ikke snart gør noget i hvertfald.. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl Skrevet 5. April, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden: Jeg er med på en protestaktion hvis de ikke snart gør noget i hvertfald.. Never gonna happen, @JenniferRomantica Det koster penge Redigeret 5. April, 2023 af Hr. Skovfugl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 5. April, 2023 Hr. Skovfugl skrev, for 51 minutter siden: Never gonna happen, @JenniferRomantica Det koster penge Det mest irriterende er næsten når man få brugt dem fra ens eget emoji udvalg og så kan man ikke poste før man har slettet dem og jeg skal ligesom highlighte emojien før den kan slettes.. Det er virkelig et first world problem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg