Hop til indhold
Horny Smølf

Hellen - mature - Frederikssund.

Recommended Posts

Jeg har taget én for holdet og besøgt hende i dag.

Hellen / Laura er klart et besøg værd hvis man er på de kanter.

meget meget sød spansk dame.

hun taler ikke meget engelsk, men hun sludrer som et vandfald på spansk, så det kan være en fordel at kunne lidt skolespansk.

hun er efter min mening betydeligt mere charmerende end hendes billeder antyder og man mærker helt klart at hun nyder hvad hun laver. Det er er stort plus i min bog.

jeg tror jeg forstod nok spansk til at forstå at hun tager hjem til Spanien 11 Maj, men kommer igen 27 Maj.

stedet er dog ikke særligt anonymt, det ligger i baggården til noget der minder om et velbesøgt bodega, så man kunne ligeså godt have haft et neonskilt på hovedet. 

heldigvis er jeg ikke kendt i Frederikssund, for ellers havde det nok været en dealbreaker for mig.

i øvrigt kan man parkere 2 timer gratis i Sillebroen og det er 5 minutter derfra på gåben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horny Smølf skrev, den 5.4.2023 at 16:00:

og Laura på Annoncelight..

Tilsyneladende intet navn længere på annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martymcfly skrev, den 1.5.2023 at 17:08:

Jeg har taget én for holdet og besøgt hende i dag.

Hellen / Laura er klart et besøg værd hvis man er på de kanter.

meget meget sød spansk dame.

hun taler ikke meget engelsk, men hun sludrer som et vandfald på spansk, så det kan være en fordel at kunne lidt skolespansk.

hun er efter min mening betydeligt mere charmerende end hendes billeder antyder og man mærker helt klart at hun nyder hvad hun laver. Det er er stort plus i min bog.

jeg tror jeg forstod nok spansk til at forstå at hun tager hjem til Spanien 11 Maj, men kommer igen 27 Maj.

stedet er dog ikke særligt anonymt, det ligger i baggården til noget der minder om et velbesøgt bodega, så man kunne ligeså godt have haft et neonskilt på hovedet. 

heldigvis er jeg ikke kendt i Frederikssund, for ellers havde det nok været en dealbreaker for mig.

i øvrigt kan man parkere 2 timer gratis i Sillebroen og det er 5 minutter derfra på gåben

Tak for anmeldelse. Har problemer med trapper,så hvordan er adgangsforholdene. Og lige et sidste spørgsmål, tilbyder hun superfransk?. På forhånd tak for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mallis skrev, for 10 timer siden:

Tak for anmeldelse. Har problemer med trapper,så hvordan er adgangsforholdene. Og lige et sidste spørgsmål, tilbyder hun superfransk?. På forhånd tak for svar.

Jeg bad ikke om superfransk, men det var ihverfald hvad jeg fik.

adgangsforholdene er super fine, du skal nok lige træde over et dørtrin på 5-7 cm. Men det er også det.

det er et lille anneks/tilbygning inde i en baggård. 

hvis du vælger at parkere i Sillebroen, skal du være opmærksom på at der er en lang, men flad trappe inde fra centeret. 
tager du med bus eller tog til stationen, så er det lige til døren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er i København nu (Nørrebro) til dem som kunne være interesseret i at besøge den skønne :wub:

Se også: www.eroguide.dk/forum/topic/188257-latino-vulcano-libido-wauw

Redigeret af Chancen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...