Hop til indhold
Thunder78

IZA - en fuser

Recommended Posts

Havde længe kigget på annoncen - der var bare et eller andet ret så lækkert over billederne. Lækker solbrun, sporty milf. Whats not to like :-)

Uden at kunne finde nogen anmeldelse tog jeg en for holdet.

Ringede op, hun lød flink og lovede at hendes pris var incl. alt..

Vi traf en aftale.

Jeg ankom....(lille sted ved Glejlbjerg) - hun åbnede døren. Jo jo - hmmm. 

Det var da nok hende på billederne FOR 15 KG SIDEN (tattoo på lår er den samme). Hun var veldig flink og snakkedede fint engelsk, af med tøjet og så i gang....

Tjaaaa den kloge læser havde jo nok sagt "du skulle være gået" - JA det skulle jeg. 

Pludselig ændrede aftalen sig. Engelske forstod hun pludselig ikke så godt og det var som om eneste ord var "ekstra og shorter time" for økoblow i pakken.... 

Det var maskin sex og på en måde bare kikset... 

Kommer jeg igen - NOPE. 

Stedet ganske fint, bryster store....! Resten blir sgu bare en lærerig oplevelse til næste gang. 

https://annoncelight.dk/showad/367970

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde besøgt hende igår... desværre før jeg så denne anmeldelse...

Billederne passer slet ikke. Godt nok har hun nogle store bryster... men oplevelsen med hende var noget l....

Hun er nok den værste jeg har mødt... Alt foroven passer desværre. Efter hun fik pengene for 30 min, så skulle det hele bare overståes inden for 5 min... straks på med gummi og så begyndte hun bare at rive den af. Lovet 69, men måtte ikke engang røre den inden hun begyndte at klage... 
Hver andet minut begynde hun at klage om et eller andet, så det var umuligt at få den lille fyr oppe at stå. Så spurgte om hun kunne HJ uden gummi i håb af at få lidt positivt ud af pengene, men det var der ikke tale om da hun ikke gør det uden gummi. 

Så gik efter 20 min... 800,- kr fattigere men ingen udløsning af nogen art.

Anbefaler alle brødre... HOLD JER LANGT VÆK!!!

annoncelight.dk/showad/367970   annoncelight.dk/profile/lza

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg ked af at høre gutter jeg overvejede selv om at besøge hende for ikke så lang til siden men så fandt jeg ud af at slå en gp id nr herinde på eg og da der ikke stod noget som helst om hende på eg besluttede jeg mig ikke for at besøge hende alligvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
haze92 skrev, for 7 timer siden:

Det er jeg ked af at høre gutter jeg overvejede selv om at besøge hende for ikke så lang til siden men så fandt jeg ud af at slå en gp id nr herinde på eg og da der ikke stod noget som helst om hende på eg besluttede jeg mig ikke for at besøge hende alligvel.

Hvis nu alle kunne skrive deres oplevelser med en GF, om det så var positivt eller negativt, så kunne livet være meget lettere for os... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg fuldstændig enig med dig i

Densøgendedreng skrev, for 11 timer siden:

Hvis nu alle kunne skrive deres oplevelser med en GF, om det så var positivt eller negativt, så kunne livet være meget lettere for os... 

Redigeret af haze92
Ikke færdig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...