Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog chancen forleden dag, da jeg var ved Østerport st og kunne huske der lå et par steder i nærheden. Valget faldt på Saitarn, da stedet lå tættest på min parkeringsplads. Og det var så heldigt...

Jeg blev budt velkommen af en køn pige, Nadia, og valgte en halv times hård olie massage (med understregning af hård). Hun foreslog thai massage, hvis det skulle være rigtig hård massage, men min krop er ikke længere helt til de specielle vrid der er i thai massagen, så jeg tog den semi-hårde olie. Det var noget af det bedste massage jeg har fået længe, og er helt på niveau med de tidligere piger hos min gamle favorit Exclusive på Grundtvigsvej. Prisen er dog over normalen med 500 for en time, men jeg kommer helt sikkert igen.

Nadia taler fint dansk og er sød at tale med, selvom hun virker lidt reserveret. Thumbs up herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, hverken tilbud eller antydning. Men de tilbyder noget de kalder Golden hand, som er sensuel massage, så jeg skal ikke afvise du kan få det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...