Hop til indhold
Martin1963

Så fik man også prøvet det!

Recommended Posts

Så fik man også prøvet det !

Fik (i en by på midtsjælland) lyst til en gang almindelig massage - arbejdede lige ved siden af en klinik - gik ind og spurgte

om de havde en tid nu - det havde de - fint.

Op på briksen - lidt olie på ryggen og så .............

Høje stemmer på dansk - lidt på engelsk og lidt på Thai.

Razzia !!!!!

Hende som havde klinikken havde arbejdstilladelse, men hende som masserede mig havde ikke - hun blev anholt og kørt væk.

Jeg blev bedt op at oplyse CPR+TLF - det har man jo pligt til.

Der lå man så smurt ind i olie og da der nu kun var ejer (som allerede havde en kunde) så måtte jeg i tøjet igen og gå med uforrettet

sag. Fik dog pengene retur.

• Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 3
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg tror godt, jeg kan leve uden den erfaring. Har stadig min første razzia til gode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Hvad skal vi bruge den viden til.:)

Det må du jo om hvad du vil bruge den til ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
ThaiErdetbedste skrev, for 7 minutter siden:

Min skræk at skulle opleve det.

Men det er vel ikke ulovligt at få thaimassage? Og har man pligt til at spørge, om massøren har arbejdstilladelse?

Nej, det har du ikke pligt til at vide. Eller til at spørge om. Grunden til ordensmagten (eller hvad de nu er.....) spørger, er at man kan bruges som vidne i en eventuel sag mod stedets ejer.

Stedets ejer skulle naturligvis have checket massøsens arbejdstilladelse. Og er det et sted med andet end almindelig massage på menuen, kan man også blive indkaldt til at vidne om dén del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, 1 time siden:

Fik (i en by på midtsjælland) lyst til en gang almindelig massage - arbejdede lige ved siden af en klinik - gik ind og spurgte

Razzia !!!!!

Hende som havde klinikken havde arbejdstilladelse, men hende som masserede mig havde ikke - hun blev anholt og kørt væk.

Der lå man så smurt ind i olie og da der nu kun var ejer (som allerede havde en kunde) så måtte jeg i tøjet igen og gå med uforrettet

Du har ikke pligt til at oplyse cpr eller tlf nummer

Du skal oplyse fødselsdato

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ZipZap

Jeg har oplevet det på en klub i Prag. Heldigvis var jeg ikke på et af værelserne,  men det var alligevel lidt voldsomt. Det tog også lidt tid før festen kom i gang igen. Jeg forstod at det også var et forsøg på at finde piger uden arbejdstilladelse, men de fandt nu ikke nogen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 30 minutter siden:

Aarrhh, der skal vel mere end en fødselsdato til, hvis ordensmagten skal kunne finde folk igen for fx at indkalde dem som vidner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, 1 time siden:

Min skræk at skulle opleve det.

Men det er vel ikke ulovligt at få thaimassage? Og har man pligt til at spørge, om massøren har arbejdstilladelse?

Du har ikke plgt til at spørge efter arbejdstilladelse - det har kun indehaver af klinikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Aarrhh, der skal vel mere end en fødselsdato til, hvis ordensmagten skal kunne finde folk igen for fx at indkalde dem som vidner?

Du skal oplyse hvem du er - hvis politiet spørger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror godt, jeg kan leve uden den erfaring. Har stadig min første razzia til gode.

Haha... enig. Og heldigt du ikke var i gang med rusketur,  og måtte af såret. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Det er ordensmagten som spørger - og så kan man ligesågodt give dem de oplysninger de spørger til - ellers begynder de først at interessere sig for ens person - og vi har heldigvis endnu ikke amerikanske tilstande i DK, hvor selv en sagfører ved en almindelig færdelsforseelse rådes til ikke at udtale sig til politiet uden en sagfører ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Martin1963 skrev, for 3 timer siden:

Razzia !!!!!

har også prøvet det - du kommer ikke til at høre videre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det er frivilligt, om du vil udtale dig til politiet. Du har altså ikke pligt til at bidrage med oplysninger til sagens opklaring. Dog har du pligt til at oplyse navn, adresse og fødselsdato. Hvis man ikke giver politiet oplysningerne, når man bliver bedt om det, risikerer man både at få en bøde og blive anholdt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
modenelsker skrev, for 15 minutter siden:
Det er frivilligt, om du vil udtale dig til politiet. Du har altså ikke pligt til at bidrage med oplysninger til sagens opklaring. Dog har du pligt til at oplyse navn, adresse og fødselsdato. Hvis man ikke giver politiet oplysningerne, når man bliver bedt om det, risikerer man både at få en bøde og blive anholdt.

Ja og nej. Indkaldes man som vidne, har man pligt til at møde op, til at svare på spørgsmålene og til at tale sandt. Er det et sted med en ejer, massøser uden opholdstilladelse og mistænkes rufferi, er det nok ikke helt usandsynligt at man indkaldes som vidne. Uanset at man ikke selv har gjort noget ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 15 timer siden:

Man har pligt til at fremvise ID. Har man ikke det er det op til politiet om man skal anholdes til identifikation er på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
otto06 skrev, for 5 timer siden:

Man har pligt til at fremvise ID. Har man ikke det er det op til politiet om man skal anholdes til identifikation er på plads.

Sludder. Man har IKKE pligt til at vise ID. Eller rettere; kun udlændinge har pligt til at vise ID. Danskere har ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Sludder. Man har IKKE pligt til at vise ID. Eller rettere; kun udlændinge har pligt til at vise ID. Danskere har ikke. 

OK, OK... Så du mener ikke at politiet kan kræve at du beviser hvem du er?? - vi skal ikke gøre det til en længere diskussion, men jeg kan love dig at hvis du går over for rødt - skal politiet have sikkerhed for hvem du er.. Vi har iøvrigt de såkaldte visitations zoner hvor alle - også uden grund - skal kunne redegøre for hvem man er. Men det er rigtigt at tilfældige mennesker på gaden ikke skal kunne vise ID. Det ændrer bare ikke på at hvis man er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt skal man kunne legitimere sig.. AK ja, lidt langt blev det.. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
otto06 skrev, for 19 minutter siden:

OK, OK... Så du mener ikke at politiet kan kræve at du beviser hvem du er?? - vi skal ikke gøre det til en længere diskussion, men jeg kan love dig at hvis du går over for rødt - skal politiet have sikkerhed for hvem du er.. Vi har iøvrigt de såkaldte visitations zoner hvor alle - også uden grund - skal kunne redegøre for hvem man er. Men det er rigtigt at tilfældige mennesker på gaden ikke skal kunne vise ID. Det ændrer bare ikke på at hvis man er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt skal man kunne legitimere sig.. AK ja, lidt langt blev det.. Beklager.

Langt eller kort - sludder er det. Du skal give dit navn, adresse og fødselsdato hvis de beder om det. Intet andet - heller ikke cpr nummer. Uanset hvad årsagen er. 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Langt eller kort - sludder er det. Du skal give dit navn, adresse og fødselsdato hvis de beder om det. Intet andet. Uanset hvad årsagen er. 

Ja, ja - og det stoler politiet fuldt og fast på uden dokumentation.. Hø,hø.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...