Hop til indhold
Jernsvinet

Penisstørrelse

Recommended Posts

Det vil jo være temmeligt subjektivt. Men min erfaringer (som jo også er subjektiv) er at jeg oftere møder Thai kvinder som har problemer med at tage størrelsen end andre etniciteter. Sååå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg ikke lige haft sex med ret mange med asiatisk baggrund, ej heller så mange sorte. Men Jeg har da set en hel del europæiske og mellemøstlige penisser ;)

Ud fra min erfaring er der ingen sammenhæng mellem penis størrelse og noget andet. Jeg tror det er rent genetisk "held" hvor stor den blir. Jeg har set hvide mænd med kæmpe penisser, mange med mellem penisser og også en del med små penisser. Det samme med mænd med mellemøstlig baggrund. De få sorte mænd jeg har haft fornøjelsen af, har været blandet store og mellem størrelse.

Så det med højde, store hænder eller andet man nu kan finde på der gir et prej, passer virkelig ikke haha :P 

Jeg tror kun jeg har været sammen med en eller 2 med asiatisk baggrund, så det vil jeg ikke kunne sige noget om størrelse på.

Og så lige til sidst i denne sjove penis størrelses diskussion vil jeg gerne tilføje, at det ER altså gørelsen og ikke størrelsen når det kommer til god sex og at please kvinden ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, 1 time siden:

Så det med højde, store hænder eller andet man nu kan finde på der gir et prej, passer virkelig ikke haha :P 

TRUE!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fra en del samtaler med en thailands pige, som har arbejdet i Japan, Indien og forskellige Europæiske lande, foruden naturligvis Thailand. 

Hun kunne bedst lide at arbejde i Europa, fordi mændene var søde og fordi de i gennemsnit var pænt udstyret, uden det var voldsomt. Der var naturligvis udsving. Fordelen ved disse mellemstørrelser var, ifølge hende, at de var til at få fat i og arbejde med, og så kunne hun mærke dem inde i sig. 
De asiatiske var generelt små, og det var faktisk besværligt at håndarbejde sådan nogen. Desuden kunne hun da godt mærke når de var inde, men hun havde ikke meget fornemmelse, feedback, fra skeden når pikken var så lille, så det var svært for hende at agere ordentligt. 

Hun havde naturligvis også mødt monster hingste pikke, og havde haft det ok med dem, selvom hun ikke ligefrem higede efter der kom sådan en fætter forbi alt for tit. 
Det værste var faktisk arbejdet i Indien, fordi mændene var totalt respektløse og voldelige, betalingen var ussel, antallet af pikke pr dag højt og mændenes hygiejne var for det meste ikke eksisterende. Men det er en anden snak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en veninde på Scor i sin tid, som fortalte mig at der findes to slags centimeter mål her i landet. Real Life centimetermål, og InterNet centimetermål. Desværre brugte de fleste mænd på Scor, som skrev til hende, kun IN centimetermålet, som vistnok var 1.743 til 1 i forhold til RL centimetermålet...

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg ikke lige haft sex med ret mange med asiatisk baggrund, ej heller så mange sorte. Men Jeg har da set en hel del europæiske og mellemøstlige penisser ;)

Ud fra min erfaring er der ingen sammenhæng mellem penis størrelse og noget andet. Jeg tror det er rent genetisk "held" hvor stor den blir. Jeg har set hvide mænd med kæmpe penisser, mange med mellem penisser og også en del med små penisser. Det samme med mænd med mellemøstlig baggrund. De få sorte mænd jeg har haft fornøjelsen af, har været blandet store og mellem størrelse.

Jeg tror kun jeg har været sammen med en eller 2 med asiatisk baggrund, så det vil jeg ikke kunne sige noget om størrelse på.

Og så lige til sidst i denne sjove penis størrelses diskussion vil jeg gerne tilføje, at det ER altså gørelsen og ikke størrelsen når det kommer til god sex og at please kvinden ;) 

Klog tale fra en erfaren kvinde.

Hvorfor skal alting i øvrigt være så stort? Er det et ideal i sig selv? Der er snart målebånd, fart og hestekræfter på alt her i livet.  

Mit grej er sgu helt gennemsnitligt. Det er da gået hidtil.;) Langsomt og  nydende akkompagneret af tunge, hænder og spil i øjnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke to ting gør sig gældende.
Øjne og fisse.

Jeg gætter på en kæmpe pik imponerer øjnene og en velført pik imponerer fissen. 

På samme måde er det heller ikke de smukkeste kvinder jeg har haft den bedste sex med- men dem som jeg spiller bedst sammen med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, den 12.4.2023 at 14:03:

Er det, den private kvinde der udtaler dette,  eller forretningskvinden.? :) eller begge ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min diller ikke ? Den er rigtig flot og fin, og den  passer godt ind i kvindens tissekone eller numsehul.

og så holder den kun i 2 minutter når skal bolles :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 17 timer siden:

Er det, den private kvinde der udtaler dette,  eller forretningskvinden.? :) eller begge ?

Det er begge ;)  det er min helt ærlige mening 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg får tit at viden den er stor -af kvinder jeg er sammen med -selv om jeg godt ved den er mellem str. -Engang jeg var i grønland sagde en kvinde til mig -din pik passer lige ind i mig -og så meget forelsket på mig -jamen det gjorden den også -og hun ville hele tiden have den ind i sig -og det var fedt -i lang tid...

Nogen gange mærker jeg intet -specielt når jeg knepper med kondom -og så kan jeg nærmest gå helt i baglås -og kan nærmest ikke komme...

Jeg har prøvet at kneppe en meget stor og kraftig pige -hun kunne klemme som en skruestik -og jeg kom på 5 minutter, hver gang...

Jeg har kneppet med en pige hun lavede vacumagtig -så min pik blev enorm stor og smertestiv -og efter jeg kom forblev den stor selv om den ikke var stiv længere -gik et godt stykke tid før den blev sig selv igen, og ikke var øm længere.

Jeg har også fået at vide af en kvinde (sjovt nok også en grønlænder) "er du inde i mig nu? for jeg kan sgu ikke mærke din lille pik!" også fik hun bare en hånd i stedet -så støndede hun højt, så jeg blev så liderlig, at jeg spillede pik med den anden hånd i mens -det var en fed oplevelse -var vi eninge om efterfølgende;-) 

Nogen kvinder skulle måske også bare "sys lidt sammen" i sted for at klage over størrelsen. 

Jeg er godt tilfreds med størrelsen -gørrelsen er dog mere spændende og væsenligt tænker jeg;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg får tit at viden den er stor -af kvinder jeg er sammen med 

Kender også godt til det du nævner - før jeg startede med at møde GPer var situationen anderledes -da jeg ikke skulle bruge kondom med kærester.
“Mit problem” er at min penis ikke passer til de kondomer som GPer har til rådighed Jeg har ellers altid mine egne XXL med, men nogle piger insisterer at de vil bruge deres egne og dette tit er et problem fordi de kondomer er for små. XXL kondomer er ret dyre og svært at finde. De er ikke som dem man finder i discount butikker. Jeg har også oplevet at en eller to GPer  har sagt  til mig Åh nej -den der, den er for stor- den kan ikke være ind i mig :lol:.
Jeg er ret glad for petit og slanke piger- og jeg vil sige at 98% af pigerne har været meget glad for min penis, men jeg besluttede at stoppe med at se en af mine favorit GPer fordi hun gentagende gange sagde at hun altid tog mig til sidst, fordi hun ikke kunne klare mere sex efter mit besøg -og jeg synes ikke at det skal være sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...