Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #5 - Fredag 9 juNi - i Vanløse kl. 16-23

Recommended Posts

Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden:

eftersom jeg ikke forestiller mig at nogen ønsker at få en Lingam massage med Fredagsbarens sniksnakkende, grinende og nysgerrige blikke lige ved siden af alligevel. Eller er "en hånder med hep" det nye sort? For så kan briksen da bare blive hvor den er 

Først og fremmest jeg tør godt en god hånder og hep siger det bare ;) :P

Hvis medværtinderne og os andre er friske nok kan det være de ikke venter på ledigt rum hele tiden hvis nogen er til frække trekanter med GPer der normalt ikke kan kombineres ;) ( Kunne selv godt forestille mig nogen komboer af medværtinder jeg har besøgt der kunne være sjove sammen). 

Kan man evt. på langt sigt investere i sådan nogen rumdeler på hjul / screens til Lingam delen hvis det var for dem der ikke er friske 

Ellers syntes jeg det lyder som en rigtig god plan ift. at gøre flere ting nemmere for dig Eva og måske også få konceptet til nemmere at køre videre. :) så må vi bare være hurtige på tilmeldingen. 

Redigeret af Dillermand Junior
Lille ekstra bemærkning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 10 timer siden:

1) Huslejen er allerede betalt da jeg betaler "flatrate" hele året uanset hvor meget jeg er på stedet, så der vil kun være udgifter til Conni, rengøring og "diverse". 
2) Vi behøver ikke spørge andre end mig om hvornår det er ledigt på en fredag, og jeg er nem at overtale :D 
3) Det ligger centralt og mange har allerede været en tur på briksen og ved at diskretionen er i orden på adressen. 
4) Vi behøver ikke være så pokkers stramme med hvad tid vi hælder folk ud. (Dette kunne også give mulighed for en slags afterparty dersom nogen fik lyst til fjolleri i plenum når Fredagsbaren sådan cirka er slut :wub:
5) Ulempen er egentlig "kun" at der mangler et rum til Lingam Lenas massagebriks, så vidt jeg kan tænke mig frem til i en ruf... men måske har jeg overset noget?
I Valby har vi været vant til at de to medværtinder skulle deles om det ene bollerum efter tur og efterspørgsel. Det vil jo så ikke være anderledes på "kontoret". Der er faktisk en 5-personers sofa bag gardinet nu, og garderobe-lænestolen ved briksen findes, plus 2 skamler og 2 bænke og et par ekstra i kælderrummet. Briksen kan slåes sammen og sættes væk på dagen... eftersom jeg ikke forestiller mig at nogen ønsker at få en Lingam massage med Fredagsbarens sniksnakkende, grinende og nysgerrige blikke lige ved siden af alligevel. Eller er "en hånder med hep" det nye sort? For så kan briksen da bare blive hvor den er :lol:;) 

Hvad siger I til disse tanker, jer der har været med til tidligere Evas Fredagsbar og har set "kontoret" hvor jeg holder til? 
Er det en and? Skal det prøves af? Hvad har jeg glemt at tænke på? 

Skriver det altså i denne tråd, da jeg ikke helt kan gennemskue i hvilket underforum det ville være på sin plads at oprette en helt ny tråd kun om dette uden der bliver bøvl med Ananas i egen Juice og halløj ;) 

Kærligst, Eva <3

1) Det er da helt op til dig Eva.

2) Jamen så overtal dog hende Eva :wub:

3) Rygtet siger nogle kunne bruge en førerhund :biggrin:

4) Hvad skal Conny så lave? kun råbe numre op :P

5) Nu ved jeg ikke hvor stort rummet er men kan der ikke også være plads til Lena :P den/de gange jeg har været med har der maks været 6 personer til ene tid, så når man skal bestille tid hos Conny, så går det jo nok :wub:

Dillermand Junior skrev, for 7 timer siden:

Hvis medværtinderne og os andre er friske nok kan det være de ikke venter på ledigt rum hele tiden hvis nogen er til frække trekanter med GPer der normalt ikke kan kombineres ;) ( Kunne selv godt forestille mig nogen komboer af medværtinder jeg har besøgt der kunne være sjove sammen). 

Nu ved jeg ikke rigtig om jeg vil dele med @Dillermand Junior :P jeg syntes at 30 minutter er fint, de kære GP skal vel også have en pause, nu er det jo heller alle GP der er til trekanter eller hvad ved jeg :biggrin: Men da gerne som en mulighed hvis det er, men heller ikke alle der kommer sådan en dag vil være til sådan en koncept, så det er nok en balance agt :-o

Jeg tror det nuværende koncept med 30 min er fint, kan nogen så kombinere det med hvad kanter de vil, så da gerne :wub:

Redigeret af Mister12
ingen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister12 skrev, for 27 minutter siden:

1) Det er da helt op til dig Eva.

2) Jamen så overtal dog hende Eva :wub:

3) Rygtet siger nogle kunne bruge en førerhund :biggrin:

4) Hvad skal Conny så lave? kun råbe numre op :P

5) Nu ved jeg ikke hvor stort rummet er men kan der ikke også være plads til Lena :P den/de gange jeg har været med har der maks været 6 personer til ene tid, så når man skal bestille tid hos Conny, så går det jo nok :wub:

Nu ved jeg ikke rigtig om jeg vil dele med @Dillermand Junior :P jeg syntes at 30 minutter er fint, de kære GP skal vel også have en pause, nu er det jo heller alle GP der er til trekanter eller hvad ved jeg :biggrin: Men da gerne som en mulighed hvis det er, men heller ikke alle der kommer sådan en dag vil være til sådan en koncept, så det er nok en balance agt :-o

Jeg tror det nuværende koncept med 30 min er fint, kan nogen så kombinere det med hvad kanter de vil, så da gerne :wub:

Jeg er helt med på at ikke alle er friske af GPerne på trekanter så selvfølgeligelig kun med de medværtinder der er med på den slags og synes det kunne være skægt. 

Men den sidste vi havde der var tilbuddet der allerede i plenum at SK og Kæmpe da godt kunne teame op hvis nogen havde lyst. Det var der så ingen der gjorde men det havde jeg heller ikke overlevet :P :lol: SK holdt mig rigeligt beskæftiget. 

Og jeg er usikker på efterhånden om tilbudet om 3kant blev ytret til Fredagsbar to mellem Jennifer og Tanja eller de bare gerne ville gå i rummet sammen de to kun hele tiden :P

Muligheden er der jo der hvor medværtinderne syntes det kunne være sjovt og som sagt ytrer jeg bare at hvis bestemte medværtinder gav sådan et tilbud så er jeg interesseret i den oplevelse fremadrettet som muligvis er en Fredagsbar exclusive chance for livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 15 timer siden:

Øhmenøm... som pensioneret projekt og produktudvikler er det egentlig lidt ringe at jeg ikke har fundet på bedre alternativer endnu til Fredagsbar lokation(er) osv.
Det må være det dér med bagerens børn og gammelt brød eller skomagerens kone med hullede såler. Ja - det siger vi bare helt uden at stemme om det, ing'? :P

Nårmenøeh... jeg pusler lidt med tanken om MÅSKE at nedskalere Evas Fredagsbar tilbage til hvad det var i Valby, (max 10 mand plus kvinder) med den skumle bagtanke at det faktisk så kan holdes "på mit kontor" hvor der jo også er et bollerum (også kaldet soveværelse) dér bag væggen langs med briksen (som nogle af jer er klar over) og der er sådan set også åbent stue/køkken (bag gardinet) der er væsentlig større end de Slyngelstuer vi har haft både i Valby og i Vanløse. 
Fordelene er mange set fra min plads på pinden i Hønsehuset:
1) Huslejen er allerede betalt da jeg betaler "flatrate" hele året uanset hvor meget jeg er på stedet, så der vil kun være udgifter til Conni, rengøring og "diverse". 
2) Vi behøver ikke spørge andre end mig om hvornår det er ledigt på en fredag, og jeg er nem at overtale :D 
3) Det ligger centralt og mange har allerede været en tur på briksen og ved at diskretionen er i orden på adressen. 
4) Vi behøver ikke være så pokkers stramme med hvad tid vi hælder folk ud. (Dette kunne også give mulighed for en slags afterparty dersom nogen fik lyst til fjolleri i plenum når Fredagsbaren sådan cirka er slut :wub:
5) Ulempen er egentlig "kun" at der mangler et rum til Lingam Lenas massagebriks, så vidt jeg kan tænke mig frem til i en ruf... men måske har jeg overset noget?
I Valby har vi været vant til at de to medværtinder skulle deles om det ene bollerum efter tur og efterspørgsel. Det vil jo så ikke være anderledes på "kontoret". Der er faktisk en 5-personers sofa bag gardinet nu, og garderobe-lænestolen ved briksen findes, plus 2 skamler og 2 bænke og et par ekstra i kælderrummet. Briksen kan slåes sammen og sættes væk på dagen... eftersom jeg ikke forestiller mig at nogen ønsker at få en Lingam massage med Fredagsbarens sniksnakkende, grinende og nysgerrige blikke lige ved siden af alligevel. Eller er "en hånder med hep" det nye sort? For så kan briksen da bare blive hvor den er :lol:;) 

Hvad siger I til disse tanker, jer der har været med til tidligere Evas Fredagsbar og har set "kontoret" hvor jeg holder til? 
Er det en and? Skal det prøves af? Hvad har jeg glemt at tænke på? 

Skriver det altså i denne tråd, da jeg ikke helt kan gennemskue i hvilket underforum det ville være på sin plads at oprette en helt ny tråd kun om dette uden der bliver bøvl med Ananas i egen Juice og halløj ;) 

Kærligst, Eva <3

Lyder da vild hyggeligt ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Evas Fredagsbar - Jeg har ikke været med før og har heller ikke set "kontoret" før, men jeg tillader mig alligevel at komme med mine tanker i forhold til dit indlæg.

Evas Fredagsbar skrev, for 21 timer siden:

jeg pusler lidt med tanken om MÅSKE at nedskalere Evas Fredagsbar tilbage til hvad det var i Valby, (max 10 mand plus kvinder) med den skumle bagtanke at det faktisk så kan holdes "på mit kontor" hvor der jo også er et bollerum (også kaldet soveværelse) dér bag væggen langs med briksen (som nogle af jer er klar over) og der er sådan set også åbent stue/køkken (bag gardinet) der er væsentlig større end de Slyngelstuer vi har haft både i Valby og i Vanløse. 

For mig ville denne størrelse være ideal - der vil være masser af plads og tid til at alle værter og gæster kan komme til at lære hinanden lidt bedre at kende.

Om du gør det hjemme, i et sommerhus, en lejlighed der er lejet til formålet eller noget helt andet er mig ligegyldigt. Så længe det indretningsmæssigt giver mening selvfølgelig, men det lyder det jo til at gøre hos dig. Desuden er fordelene jo store - jeg er især fan af #4 ;)

Evas Fredagsbar skrev, for 21 timer siden:

eftersom jeg ikke forestiller mig at nogen ønsker at få en Lingam massage med Fredagsbarens sniksnakkende, grinende og nysgerrige blikke lige ved siden af alligevel. Eller er "en hånder med hep" det nye sort? For så kan briksen da bare blive hvor den er :lol:;) 

Man skal aldrig sige aldrig, det kunne da også være lidt af et eventyr at prøve :lol:

Evas Fredagsbar skrev, for 22 timer siden:

Skal det prøves af?

Jeg stemmer for!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 28.7.2023 at 09:37:

Troede ellers jeg have dig på første række til at heppe mens @Eva Nadine gav en hånder i plenum :( 

Det er jeg alt for bly til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Eva, jeg stemmer i, det lyder helt vildt hyggeligt med kontoret.

Alle mulige for/imod/udfordinger/begrænsninger er i mine øjne så små at dit koncept med at bruge kontoret da i det mindste skal prøves af.

Pianistinden skrev, for 15 timer siden:

Det bliver så én af de fredagsbare hvor jeg skal sove ude i byen og ikke på kontoret? :lol:

Jeg er sikker på at jeg kan komme på noget for at hjælpe Frøkenen med hendes dilemma :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 28.7.2023 at 11:24:

Jeg fylder ikke så meget andet end vokalt så for min skyld rykkes circusset bare:P:wub:.. 

/Reminder to Ego : Test af Airpods Pro Noisecancellation til næste Fredagsbar.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 27.7.2023 at 22:43:

Øhmenøm... som pensioneret projekt og produktudvikler er det egentlig lidt ringe at jeg ikke har fundet på bedre alternativer endnu til Fredagsbar lokation(er) osv.
Det må være det dér med bagerens børn og gammelt brød eller skomagerens kone med hullede såler. Ja - det siger vi bare helt uden at stemme om det, ing'? :P

N

Ang. 1, 2, 3, 4 siger jeg blot hvad jeg sagde før : "... det overlader jeg med sindsro til Eva's kapable hænder og hjerne. Det har både Fredagsbaren og alle deltagerne, mig selv inklusiv, det bedst ved. :D"
Med hensyn til nr 5 - Hvis Conny kan styre bollerummet for 1/2 times fornøjelse for værtinde og gæsteværtinder, så kan hun vel også styre rummet for værtinde, gæsteværtinder og Lingam Lene.  Hvis briksen kan slåes sammen og sættes væk, kan den vel også foldes ud og sættes op i bollerummet, såfremt der er bestilling på en session Lingam ?

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er sikker på at jeg kan komme på noget for at hjælpe Frøkenen med hendes dilemma

Well september ER jo efterår sååååå :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 6 minutter siden:

Hvis briksen kan slåes sammen og sættes væk, kan den vel også foldes ud og sættes op i bollerummet, såfremt der er bestilling på en session Lingam ?

Du har vist ikke været i bollerummet, men jeg hepper såfremt i prøver at sætte en briks derind :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå de damer og herre <3

Jeg kan idag faktisk løfte sløret for næste fredagsbar :P

Nej der kan ikke tilmeldes endnu, da det ikke er helt bestemt, hvor mange vi skal være. Så stort er kontoret nemlig heller ikke. 
Chefen vender tilbage her, når hun vender hjem fra eventyr i næste uge. 

Men efter forretningsmøde på kontoret igår med chefen, og indtagelse af lidt mad og drikkelse, blev det besluttet (trommehvirvel) at datoen bliver den 15/9 2023 <3

Ja briksen kommer i spil. Vi skal bare lige finde ud af hvordan. 

Sååå ses vi den 15/9… Det tror jeg nok vi gør <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

datoen bliver den 15/9 2023 <3

Det bliver skrevet i kalenderen med det samme! :lol:

kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

Sååå ses vi den 15/9… Det tror jeg nok vi gør <3

Det håber jeg, selvom jeg er førstegangs besøgende. :D

Kommer der en ny tråd, eller skal vi bare følge med herinde for at se hvornår tilmeldingen åbner?

Redigeret af Eventyrmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 56 minutter siden:

Kære Eva, jeg stemmer i, det lyder helt vildt hyggeligt med kontoret.

Alle mulige for/imod/udfordinger/begrænsninger er i mine øjne så små at dit koncept med at bruge kontoret da i det mindste skal prøves af.

Jeg er sikker på at jeg kan komme på noget for at hjælpe Frøkenen med hendes dilemma :wub:

Dejligt at se du stadigvæk er en gentleman @AB455, hjælper en fynsk ungmø :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 9 timer siden:

...at datoen bliver den 15/9 2023 <3

Én fredag kan jeg ikke frem til jul. Én! 

Jeg kan ikke den 15/9 HUUULK!!!

Jeg tror det med Evas kontor bliver noget rod, at alle falder over hinanden og bliver sure og, og, og... Hulk - det bliver skide godt - igen - og jeg er ikke med - igen. VRÆÆÆL :'(

Håber I får en god fredagsbar. Jeg vil tænke på jer til jeg er grøn af misundelse. Nå ja, det er jeg jo allerede, så lidt mere end grøn <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mister12 skrev, for 9 timer siden:

Dejligt at se du stadigvæk er en gentleman @AB455, hjælper en fynsk ungmø :wub:

Jeg ville gerne, men andre må redde landsbypigen i den store grumme storby.

Fluefisker skrev, for 6 timer siden:

Nu skal ab455 jo ikke være den eneste gentleman så hvis en kan køre bil ved lukke tid er der masser af sovepladser hos mig :x 

Tak @Fluefisker. Husk at behandle hende pænere end jeg plejer at gøre. Det skulle ikke være så svært, for min standard når ikke en tomme over gulvbrædderne :D

(Muligvis fordi jeg ligger på knæ og kysser hendes fødder :wub:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@AB455 min egen deltagelse er tvivlsom denne dato da jeg har et arrangement i Hjemlandet lørdag formiddag :unsure:.

Uanset så kan jeg ikke finde rundt på Øen uden dig, så hvis jeg deltager så håber jeg at det bliver på Kontoret for der kak keg finde hen uden GPS :D.

Og du har altid behandlet mig som en prinsesse pianist :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 6 timer siden:

Og du har altid behandlet mig som en prinsesse pianist :wub:<3

Det er pænt af dig, men den ros fortjener jeg vist alligevel ikke. Det er ihvertfald ikke det klassiske Disney-prinsesse-billede der kører på den indre film når jeg tænker på dig :rolleyes::P:wub:

Uanset hvad, så tror jeg stadig på ideen med "kontoret" og håber at det bliver (endnu) en succes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 14 timer siden:

Én fredag kan jeg ikke frem til jul. Én! 

Jeg kan ikke den 15/9 HUUULK!!!

Jeg tror det med Evas kontor bliver noget rod, at alle falder over hinanden og bliver sure og, og, og... Hulk - det bliver skide godt - igen - og jeg er ikke med - igen. VRÆÆÆL :'(

Håber I får en god fredagsbar. Jeg vil tænke på jer til jeg er grøn af misundelse. Nå ja, det er jeg jo allerede, så lidt mere end grøn <3

Øv :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, den 29.7.2023 at 13:04:

Nej der kan ikke tilmeldes endnu, da det ikke er helt bestemt, hvor mange vi skal være. Så stort er kontoret nemlig ikke

Husk damerne er flinke til at sidde på skødet det sparer plads og det er kun Jennifers stemme der fylder ;) <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...