dbking123 30 Skrevet 13. April, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366599 Var lige forbi Summer igår og hold nu fast hun er lækker og super sød! Helt klart en anbefalding herfra!! Pæn og ren lejlighed, så afsted med jer boys før hun smutter.. PS.. hun er stram og det er virkelig godt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotsummer21 17 Skrevet 13. April, 2023 Hello I'm happy I could make you feel the taste of paradise and I enjoy it too you are definitely welcome to meet me again and thanks for the sweet words:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 13. April, 2023 dbking123 skrev, for 5 timer siden: Var lige forbi Summer igår og hold nu fast hun er lækker og super sød! Helt klart en anbefalding herfra!! Pæn og ren lejlighed, så afsted med jer boys før hun smutter.. PS.. hun er stram og det er virkelig godt. Jeg kan kun tilslutte mig dbking. Jeg er selv lige kommet hjem efter endnu en time hos skønheden - og det bliver ikke den sidste 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theplum 5 Skrevet 13. April, 2023 Jeg er enig i at Summer er sød, serviceminded, dejlig stram og har en flot krop. Men jeg mener ikke hun er slet ikke smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 13. April, 2023 theplum skrev, for 49 minutter siden: Jeg er enig i at Summer er sød, serviceminded, dejlig stram og har en flot krop. Men jeg mener ikke hun er slet ikke smuk. Det er vel et spørgsmål om kvindeideal. I mine øjne er hun naturlig smuk, men nu er jeg heller ikke til store plastikpatter, VBG læber og utallige uafsluttede tegneserier tatoveret på kryds og tværs på kroppen.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotsummer21 17 Skrevet 14. April, 2023 (edited) Thank you you are welcome to visit me again if I'm not too ugly for you :* I don't remember you theplum Redigeret 14. April, 2023 af hotsummer21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotsummer21 17 Skrevet 14. April, 2023 You are so sweet I fell confident with myself and I know I'm not perfect but I do care a lot about my clients and I want to make all of you happy and in my eyes you are a gentleman and welcome to visit me again 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 399 Skrevet 14. April, 2023 En skam hun ikke sutter uden kondom - hun er ellers lækker at se på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotsummer21 17 Skrevet 14. April, 2023 kingdane68 skrev, for 4 timer siden: A shame she doesn't suck without a condom - otherwise she's lovely to look at I'm sorry but I don't offer services without condom . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 9. Juli, 2023 I remember how amazing our time together was and I'm waiting for you again Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg