Hop til indhold
SiaUngQ

Legetøj hos GP

Recommended Posts

Jeg skal have udvidet den ikke-eksisterende samling af legetøj til min kuffert :ph34r: Men hvad, syntes i mænd er fedt en GP har? Og hvad kan i piger anbefale?
Hvad med penisring? Har overvejet at købe nogle, som kan købes - tænker de færreste har en penisring med i baglommen på jobbet :lol: De ville selvfølgelig være “smid ud eller tag med hjem” koncept, så ingen gå-på-omgang-penisring:P  

kom med jeres tanker, meninger, holdninger og fif :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vender lige retur - men lige en hurtigt indskudt sætning mens jeg husker det.. :D måske jeg skulle lære dig lidt bondage-teknikker til snørring af peniser - så slipper du for et alt for stort lager af penisringe B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide når pigen har en forholdsvis standard dildo så vi kan have en ekstra pik med i legen. Både til hende og mig hvor hun sørger for kondomskift. 

Det kan også virke på mig hvis hun hiver en form for overraskelse frem. Under dominans besøg har jeg på pigens initiativ fået pik+nosse opbinding, meathook i røven og rosebud sounds i urinrøret uden først at vide hvad der skulle ske. Det behøver jo ikke være lige så vildt som det, men godt at mærke at pigen kommer med ideer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 47 minutter siden:

Jeg skal have udvidet den ikke-eksisterende samling af legetøj til min kuffert :ph34r: Men hvad, syntes i mænd er fedt en GP har? Og hvad kan i piger anbefale?
Hvad med penisring? Har overvejet at købe nogle, som kan købes - tænker de færreste har en penisring med i baglommen på jobbet :lol: De ville selvfølgelig være “smid ud eller tag med hjem” koncept, så ingen gå-på-omgang-penisring:P  

kom med jeres tanker, meninger, holdninger og fif :wub: 

hvad med blindfold til dig måske også håndjern til dig så man kan nyde din krop til fri afbenyttelse vh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 1 time siden:

hvad med blindfold til dig måske også håndjern til dig så man kan nyde din krop til fri afbenyttelse vh 

Generelt en rigtig dårlig ide.

Tænk den lige igennem igen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid penisrige som kan vaskes. Dildoer i forskellige str til mig og gæsten.
Det kræver nu ikke så meget;) medmindre du tilbyder div fetich.

Mange af mine gæster har deres egen penisringe med hjemmefra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha @SweetKisses, laver du kurser for dummies? :lol::P:wub:

@Lauersen Jeg er af flere blevet spurgt om jeg vil give dem den i…. Men tør ikke :ph34r: Er bange for at ødelægge noget deroppe, skal man ikke vide hvad man laver? :ph34r:

@jan j Det kunne være meget frækt, men som @Frodige Ida er inde på, er det ikke noget man kan gøre med enhver :wub: Kunne dog godt overveje håndjern, da dem man køber i en sex-shop plejer at være så ringe kvalitet de sagtens kan rives i stykker - det har jeg da set :P

Tilbyder ikke rigtigt fetich.. der har været nogle enkelte, der har spurgt mig om noget specifik jeg har sagt ja til. Overvejer dog at udvide:P;)

Tak for jeres gode kommentar  <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 24 minutter siden:

Kunne dog godt overveje håndjern, da dem man køber i en sex-shop plejer at være så ringe kvalitet de sagtens kan rives i stykker

Ikke nødvendigvis. Købte en gang i en sexshop nogle håndjern, som efter sigende var magen til dem, politiet brugte. Om det rent faktisk passede, ved jeg ikke, men de var særdeles robuste og i god kvalitet.

SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Hvad med penisring? Har overvejet at købe nogle, som kan købes

Det er skide smart. Det er nemlig alt for besværligt at købe nogen, der ikke kan købes. ;-)

(undskyld, jeg finder selv ud)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 14.4.2023 at 16:05:

Hahaha @SweetKisses, laver du kurser for dummies? :lol::P:wub:

Ja, skal nok lære dig et trick eller to :D

Jeg har selv buttplugs i forskellige størrelser, et par dildoer der kan lidt af hvert, Magic wand, lidt forskellige vibratorer, en lille pisk, lidt snor til nosse/pik-bondage og lidt manchetter. 

På indkøbslisten har jeg også strapon og nippleklemmer.. 

Har desuden også lidt kostumer, halsbånd og lidt forskelligt der også kan komme på listen over “legetøj” :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har før efterlys en kvinde der har en Sabyan… som skulle prøves mens man får en spiller Ell sutter 

men de er ret dyre, nok derfor ingen har dem 

Redigeret af Comp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ikke GP, men en elskerinde har en Sybian. Hun har en dims som sættes på så den kan stimulere mænd. Det er en pind med en ring på toppen og ringen er beklædt med silikonebørster på indersiden. Hvis det skal sparke røv, kan den også forsynes med en diller. Så sidder man der med en vibrerende gummipik på prostata og dilleren får tur af silikone ringen. 
Det holder man ikke til længe. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 43 minutter siden:

Ikke GP, men en elskerinde har en Sybian. Hun har en dims som sættes på så den kan stimulere mænd. Det er en pind med en ring på toppen og ringen er beklædt med silikonebørster på indersiden. Hvis det skal sparke røv, kan den også forsynes med en diller. Så sidder man der med en vibrerende gummipik på prostata og dilleren får tur af silikone ringen. 
Det holder man ikke til længe. :D

Det lyder også som noget af en omgang :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetKisses skrev, for 14 minutter siden:

Det lyder også som noget af en omgang :rolleyes:

Jeg stoppede også efter få minutter, ellers havde jeg udløst alt jeg havde sparet op :lol:
Men  den kan bruges til rigtigt meget sjov. En af ynglingene er hun sidder på den, og jeg lægger dilleren på brrrrr-puden og ind mod hendes klitoris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Jeg stoppede også efter få minutter, ellers havde jeg udløst alt jeg havde sparet op :lol:
Men  den kan bruges til rigtigt meget sjov. En af ynglingene er hun sidder på den, og jeg lægger dilleren på brrrrr-puden og ind mod hendes klitoris. 

Jeg har altid gerne ville prøve en Sybian, men jeg har det stadig til gode :wub: men det bliver nok ikke det næste jeg køber 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetKisses skrev, Lige nu:

Jeg har altid gerne ville prøve en Sybian, men jeg har det stadig til gode :wub: men det bliver nok ikke det næste jeg køber 

Den eneste anke jeg har, er at de larmer. Det er noget gammeldags mekanik. 
Men der er andre nye varianter fra andre leverandører i et mere moderne design som er næsten lydløse. 
Jeg ved ikke hvad hun betalte for den, men den er vist lidt pebret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...