KnudSan 1856 Skrevet 15. April, 2023 Gode thai steder nær banegården i Vejle, i gåafstand, 10-15 minutters gang max. Jeg har været i Vejle før, men længe siden. Har læst om Anna og hendes gode anmeldelser. Men om hun er nær banegården? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Du kan ikke finde GP'er tættere på banegården i Vejle end Anna er. Du går "bagud" af banegården, går til venstre, krydser Havnegade så er du der faktisk der Afhængigt af hvor længe du skal vente på grønt lys ved fodgængerovergangen over Havnegade, så skal du gå meget langsomt for ikke at klare det på 5 min God fornøjelse Anna er fantastisk (du ved hun er kommet tilbage!) Redigeret 15. April, 2023 af gamlingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 15. April, 2023 gamlingen skrev, for 2 minutter siden: Du kan ikke finde GP'er tættere på banegården i Vejle end Anna er. Du går "bagud" af banegården, går til venstre, krydser Havnegade så er du der faktisk der Afhængigt af hvor længe du skal vente på grønt lys ved fodgængerovergangen over Havnegade, så skal du gå meget langsomt for ikke at klare det på 5 min God fornøjelse Anna er fantastisk (du ved hun er kommet tilbage!) Mange tak Det lyder som noget der er nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 15. April, 2023 KnudSan skrev, Lige nu: Mange tak Det lyder som noget der er nemt Hver opmærksom på der en bagindgang man komme lidt mere diskret ind af - det kan du få oplyst når du booker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 15. April, 2023 gamlingen skrev, for 3 minutter siden: Hver opmærksom på der en bagindgang man komme lidt mere diskret ind af - det kan du få oplyst når du booker Jeg ser på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg