Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369361

Anna i Vejle. Wow - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland - Eroguide.dk 

Havde et glædeligt besøg hos Anna i går, hun ser sund og godt ud. Havde ikke set hende siden slut november og det blev til nogle gange med hende sidste år.

Hun er det samme diskrete sted med bagindgang som sidst hun var her.

De gange jeg har fået massage har det været rigtig godt. Roligt og langsomt, en sensuel afslapningsmassage. Akten bliver bare mellem mig og Anna.

Hun har skiftet annonce nr., så til de nye (det er sådan set derfor jeg skriver) der ikke kender hende, så er linket til en tråd med anmeldelser af Anna.

Det bliver nok ikke sidste gang jeg tager en tur med Anna, sød, nær og frisk pige og mere end det.
Håber sådan hun får et godt ophold.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
Bosse1910 skrev, for 32 minutter siden:

Havde også et gensyns besøg hos Anna i går. Stadig den samme udsøgte oplevelse, bliver nok dyrt for mig indtil hun rejser hjem igen

Har mit første besøg hos hende på fredag og forventningerne er høje grundet alle de rosende ord fra jer andre.

Glæder mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna lyder som noget af det bedste inden for Thai verdenen lige nu.

Hun får et besøg af mig, og jeg er sikker på det bliver en stor oplevelse, efter alt hvad der skrives. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, den 18.4.2023 at 01:12:

Akten bliver bare mellem mig og Anna.

Har aldrig forstået det her.. Hvad er pointen med at lave en anmeldelse, når man ikke vil snakke om det allermest centrale? Det seksuelle er hele pointen med at besøge en pige, så hvorfor ikke beskrive det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

At den seksuelle akt er hele pointen med at besøge en pige er vi enige i. Det ville sgu være perverst, hvis man satte sig ned, røg en cigar og blot kiggede på pigen, rejste sig igen og sagde "tak for i dag".

Men om den seksuelle akt er det centale i en anmeldelse, er vi så ikke enige i.

Jeg ligger vægt på andre ting; om pigen overholder tidsaftalen og man bliver godt modtaget, om hun har gjort sig klar og er oplagt, om værelserne er rene, om hun giver god service og oplevelse, om hun gerne vil ha' man for noget for sine penge og endda gerne vil ha' man kommer igen.

Hvilke ydelser jeg havde fået den dag og hvad pigen havde lyst til den dag og hvad vi lavede, synes jeg af gode grunde ikke altid jeg har lyst til at skrive om.

Alle ved at det er umuligt at skrive en anmeldelse, der tilfredstiller alle.

Godt, hvis du bedre kan bruge de andres skriv om Anna.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, for 23 timer siden:

At den seksuelle akt er hele pointen med at besøge en pige er vi enige i. Det ville sgu være perverst, hvis man satte sig ned, røg en cigar og blot kiggede på pigen, rejste sig igen og sagde "tak for i dag".

Men om den seksuelle akt er det centale i en anmeldelse, er vi så ikke enige i.

Jeg ligger vægt på andre ting; om pigen overholder tidsaftalen og man bliver godt modtaget, om hun har gjort sig klar og er oplagt, om værelserne er rene, om hun giver god service og oplevelse, om hun gerne vil ha' man for noget for sine penge og endda gerne vil ha' man kommer igen.

Hvilke ydelser jeg havde fået den dag og hvad pigen havde lyst til den dag og hvad vi lavede, synes jeg af gode grunde ikke altid jeg har lyst til at skrive om.

Alle ved at det er umuligt at skrive en anmeldelse, der tilfredstiller alle.

Godt, hvis du bedre kan bruge de andres skriv om Anna.

Ja sådan er vi jo så forskellige....

Jeg kan personligt ikke bruge en anmeldelse til en skid, hvis eneste oplysning er, at hun masserer roligt og lang, med mindre det er dét man kommer efter.. Resten er mere eller mindre uinteressant viden.

En lidt mere specifik beskrivelse af akten eller indholdet deraf, syns jeg gør om man har lyst til at besøge pigen....om man kan se sig selv i samme situation, uden at det behøver at være overdrevet og ned til mindste detalje.

Hvis det er sexen man kommer for, får man i det her tilfælde intet at vide.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Så fik jeg endelig oplevet Anna. Forventninger var høje pga jeres anmeldelser og hun opfyldte dem til fuld. Jeg havde booket 90 minutter, så der var god tid, så vi kunne nå det hele uden stress, da jeg normalt har svært ved at komme med kondom.

Først hurtigt bad sammen - det er nu dejlig start at blive vasket af hende. Derefter lagde jeg hende på briksen, så jeg kunne smage hende. Derefter knep, blow, rimming, dybe kys de næste 5 kvarter på skift inden jeg kom udover hende og slikkede mig ren og tog resten af sæd i munden med fingrene, var sgu lækkert at se på!

Hun var skeptisk for om jeg var for stor til anal, men gik heldigvis fint, så det fik vi også en god stund ud af midtvejs.

Til slut hurtig massage og bad med afvask som afslutning.

Hendes humør og ligetil person gør bestemt jeg skal besøge hende igen. 
Hun har en veninde til at hjælpe hende - hun så virkelig dejlig ud selv med tøj på. Hende gad jeg godt kneppe!

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, 1 time siden:

Så fik jeg endelig oplevet Anna. Forventninger var høje pga jeres anmeldelser og hun opfyldte dem til fuld. Jeg havde booket 90 minutter, så der var god tid, så vi kunne nå det hele uden stress, da jeg normalt har svært ved at komme med kondom.

Først hurtigt bad sammen - det er nu dejlig start at blive vasket af hende. Derefter lagde jeg hende på briksen, så jeg kunne smage hende. Derefter knep, blow, rimming, dybe kys de næste 5 kvarter på skift inden jeg kom udover hende og slikkede mig ren og tog resten af sæd i munden med fingrene, var sgu lækkert at se på!

Hun var skeptisk for om jeg var for stor til anal, men gik heldigvis fint, så det fik vi også en god stund ud af midtvejs.

Til slut hurtig massage og bad med afvask som afslutning.

Hendes humør og ligetil person gør bestemt jeg skal besøge hende igen. 
Hun har en veninde til at hjælpe hende - hun så virkelig dejlig ud selv med tøj på. Hende gad jeg godt kneppe!

God weekend.

Tak for et fyldestgørende indlæg, så kan nye gæster (jeg har været hos hende før) danne sig et indtryk af besøgets indhold og kan vælge udfra det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du virkelig på, at nye gæster ikke ved efter at have læst Annas annonce hvad hun er til.
Endnu et indlæg, og her endda intetsigende, der ikke har noget med Annas annonce at gøre, respektløst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, for 17 timer siden:

Tag det du ka' bruge, hvis den er ubrugelig for dig, tag en cigar

Som sagt der er intet man kan bruge.....og nej tak :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor kommer du overhovedet med de indlæg, som om jeg bare skal ha' at vide, hvad du ikke kan bruge ved min anmeldelse, og hvad du gerne vil ha' i en anmeldelse, og så den klodsede måde at henvende dig på.

"Jeg kan personligt ikke bruge en anmeldelse til en skid,... resten er mere eller mindre uinteressant viden".

Forhåbentligt henvender du dig ikke sådan til andre. Og det var efter jeg havde svaret den første og sagt, at jeg af gode grunde ikke ønsker af skrive om akten ved dette besøg. Hensynsløst.

Anna har været her før og er kommet tilbage. Da jeg så hende igen, så hun forbløffende godt ud. Hun har åbenbart haft godt af en pause og virkede opladt, derfor skrev jeg hun så sund og godt ud. Det synes jeg kunne være meget rart at vide for andre gæster.

"Uinteressant viden", som om det ikke er tydeligt, hvad jeg skriver; her er der et diskrete sted, hvilket er vigtigt for nogle af os, og en frisk pige, der giver god service, gode ydelser, så man har lyst til at komme igen.
Det virker som om du tror, jeg bare skriver noget, sikkert fordi du har stirret dig blind på det andet. "Udiskret sted, kedelig og uengageret pige, kommer ikke igen" skåret ud lidt noget andet ikke.

Man kan få analsex hos Anna, har fået det, men ikke hver gang. Ja, jeg har et par gange fået sorte kys, osv.. Og det lader jeg være op til Anna. Hvad andre aftaler med hende blander jeg mig ikke i og heller ikke i om andre skriver specifikke beskrivelse.

Træd som du vil, tydeligt at se nogle træder mere varsomt end andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Big3lover skrev, den 22.4.2023 at 09:37:

Som sagt der er intet man kan bruge.....og nej tak :wacko:

Hvis man ikke kan bruge anmeldelsen til noget, så er det jo ret nem at finde andre anmeldelser af Anna herinde.

Folk har da ret til at vælge hvad de vil dele og synes er relevant at skrive i en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GBlover skrev, den 23.4.2023 at 14:13:

Hvorfor kommer du overhovedet med de indlæg, som om jeg bare skal ha' at vide, hvad du ikke kan bruge ved min anmeldelse, og hvad du gerne vil ha' i en anmeldelse, og så den klodsede måde at henvende dig på.

"Jeg kan personligt ikke bruge en anmeldelse til en skid,... resten er mere eller mindre uinteressant viden".

Forhåbentligt henvender du dig ikke sådan til andre. Og det var efter jeg havde svaret den første og sagt, at jeg af gode grunde ikke ønsker af skrive om akten ved dette besøg. Hensynsløst.

Anna har været her før og er kommet tilbage. Da jeg så hende igen, så hun forbløffende godt ud. Hun har åbenbart haft godt af en pause og virkede opladt, derfor skrev jeg hun så sund og godt ud. Det synes jeg kunne være meget rart at vide for andre gæster.

"Uinteressant viden", som om det ikke er tydeligt, hvad jeg skriver; her er der et diskrete sted, hvilket er vigtigt for nogle af os, og en frisk pige, der giver god service, gode ydelser, så man har lyst til at komme igen.
Det virker som om du tror, jeg bare skriver noget, sikkert fordi du har stirret dig blind på det andet. "Udiskret sted, kedelig og uengageret pige, kommer ikke igen" skåret ud lidt noget andet ikke.

Man kan få analsex hos Anna, har fået det, men ikke hver gang. Ja, jeg har et par gange fået sorte kys, osv.. Og det lader jeg være op til Anna. Hvad andre aftaler med hende blander jeg mig ikke i og heller ikke i om andre skriver specifikke beskrivelse.

GBlover skrev, den 23.4.2023 at 14:13:

Som jeg skrev tidligere, så er vi forskellige i syn på det her....

Om det var en klodset tilgang ved jeg ikke - måske ift at resten var uinteressant viden. Det vil jeg da så beklage.

Jeg siger bare som Parsnip og andre at jeg ikke forstår ideén med at skrive en anmeldelse herinde, når det som det handler om, skal holdes hemmeligt. Jeg uddyber så bare ved at skrive at jeg ikke kan bruge det til en skid. Den holdning har jeg jo lige så ret til at ha, som at du har ret til at skrive hvad du vil i din anmeldelse :).

Og så tænker jeg ikke vi behøver køre mere rundt i dét.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Keegan skrev, for 40 minutter siden:

Kan nogen supplere med, hvor i Vejle vi befinder os - uden og afslører adressen naturligvis.

På forhånd tak:)

Tæt på banegården.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keegan skrev, for 4 timer siden:

Kan nogen supplere med, hvor i Vejle vi befinder os - uden og afslører adressen naturligvis.

På forhånd tak:)

lige over for Robert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...