Den er svær 10 Skrevet 18. April, 2023 Har nu i et stykke tid, fulgt med på fkk Harmonys hjemmeside og kan se at antallet af piger på job er faldet drastisk i løbet af de sidste få dage. Kun 3-5 piger på job dagligt. Hvor der førhen var 15-20 piger på job. Kan derudover se at der også er problemer med kvaliteten af piger på fkk Atmos..henviser her til tidligere indlæg. Hvor en logebror nævner vold og afpresning af kunder...jamen er det det vilde vesten eller hvad ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 18. April, 2023 Ja, der er ingen tvivl om at fkk stederne i Hamborg er udfordret - det skyldes sikkert flere ting i kombination. Priserne har inden for de sidste par år fået et ordenligt skru opad Corona og inflations krise incl brændstof priser som gør at det er billigere for os danskere at lege i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 19. April, 2023 Er der nogen der har været der for kort tid siden, og kan berette real life indtryk. Overvejer en tur til Harmony i nær fremtid, så er ret nysgerrig. Har før været der med super oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilbert 35 Skrevet 19. April, 2023 Langt de fleste af de rumænske piger er hjemme i påsken,, som falder 1. uge efter vores påske. mon ikke de fleste af dem vil være tilbage i næste weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 19. April, 2023 Ok.. jeg undrede mig også over at der kun var 3-5 piger per dag og udskød besøg da der kun var en jeg kunne tænke mig og synes det er lidt fedt at der er flere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 19. April, 2023 Dilbert skrev, for 6 timer siden: Langt de fleste af de rumænske piger er hjemme i påsken,, som falder 1. uge efter vores påske. mon ikke de fleste af dem vil være tilbage i næste weekend Det tror jeg du har ret i! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. April, 2023 Dilbert skrev, for 9 timer siden: som falder 1. uge efter vores påske Ja, i år gør den. Ofte falder den 2 uger forskudt og nogle gange samtidig. Sådan er det jo med den julianske vs den gregorianske kalender....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 635 Skrevet 19. April, 2023 (edited) Den er svær skrev, for 20 timer siden: fkk Atmos..henviser her til tidligere indlæg. Hvor en logebror nævner vold og afpresning af kunder...jamen er det det vilde vesten eller hvad ? Tænker du på brugeren Hansa, som har brugt næsten alle hans blot 22 indlæg på at påstå det samme om stedet? Han påstår - lige som du nu gør - at det skulle være beskrevet i "tidligere tråde" - uden at han kan henvise til en eneste. Men nu kan I så henvise til hinanden, og piske en stemning op https://www.eroguide.dk/forum/profile/42967-hansa1/content/ Redigeret 19. April, 2023 af Dane link rettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 19. April, 2023 7 på vagt idag... bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg