Hop til indhold
Den er svær

Hvad sker der lige på F.K.K.

Recommended Posts

Har nu i et stykke tid,  fulgt med på fkk Harmonys hjemmeside og kan se at antallet af piger på job er faldet drastisk i løbet af de sidste få dage. Kun 3-5 piger på job dagligt. Hvor der førhen var 15-20 piger på job.

Kan derudover se at der også er problemer med kvaliteten af piger på fkk Atmos..henviser her til tidligere indlæg. Hvor en logebror nævner vold og afpresning af kunder...jamen er det det vilde vesten eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er ingen tvivl om at fkk stederne i Hamborg er udfordret - det skyldes sikkert flere ting i kombination.

Priserne har inden for de sidste par år fået et ordenligt skru opad

Corona og inflations krise incl brændstof priser som gør at det er billigere for os danskere at lege i DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har været der for kort tid siden, og kan berette real life indtryk.

Overvejer en tur til Harmony i nær fremtid, så er ret nysgerrig. Har før været der med super oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Langt de fleste af de rumænske piger er hjemme i påsken,, som falder 1. uge efter vores påske.

mon ikke de fleste af dem vil være tilbage i næste weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok.. jeg undrede mig også over at der kun var 3-5 piger per dag og udskød besøg da der kun var en jeg kunne tænke mig og synes det er lidt fedt at der er flere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dilbert skrev, for 6 timer siden:

Langt de fleste af de rumænske piger er hjemme i påsken,, som falder 1. uge efter vores påske.

mon ikke de fleste af dem vil være tilbage i næste weekend

Det tror jeg du har ret i!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Dilbert skrev, for 9 timer siden:

som falder 1. uge efter vores påske

Ja, i år gør den. Ofte falder den 2 uger forskudt og nogle gange samtidig. Sådan er det jo med den julianske vs den gregorianske kalender.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den er svær skrev, for 20 timer siden:

fkk Atmos..henviser her til tidligere indlæg. Hvor en logebror nævner vold og afpresning af kunder...jamen er det det vilde vesten eller hvad ?

Tænker du på brugeren Hansa, som har brugt næsten alle hans blot 22 indlæg på at påstå det samme om stedet? Han påstår - lige som du nu gør - at det skulle være beskrevet i "tidligere tråde" - uden at han kan henvise til en eneste. Men nu kan I så henvise til hinanden, og piske en stemning op ;)

https://www.eroguide.dk/forum/profile/42967-hansa1/content/

Redigeret af Dane
link rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...