Scorpionen 18 Skrevet 22. April, 2023 Hej Herinde. Er der nogen der for nyligt har haft æren af at besøge Rafaela i Aalborg. Har meget længe gerne ville besøge hende, men syntes jeg pludselig fandt lidt triste anmeldelser af hende, MEN også intet fra i år. Ved vi alle har forskellige smagsløg og vurdering af oplevelser, men spørger lige alligevel. Vigtigt for mig er kysseri, og lidt kæreste oplevelser.. https://annoncelight.dk/showad/291482 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 22. April, 2023 Scorpionen skrev, for 2 timer siden: Hej Herinde. Er der nogen der for nyligt har haft æren af at besøge Rafaela i Aalborg. Har meget længe gerne ville besøge hende, men syntes jeg pludselig fandt lidt triste anmeldelser af hende, MEN også intet fra i år. Ved vi alle har forskellige smagsløg og vurdering af oplevelser, men spørger lige alligevel. Vigtigt for mig er kysseri, og lidt kæreste oplevelser.. https://annoncelight.dk/showad/291482 Måske du skulle smide dit skriv over på Jyllands siden …. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafaela 26 Skrevet 22. April, 2023 Scorpionen skrev, for 3 timer siden: Hej Herinde. Er der nogen der for nyligt har haft æren af at besøge Rafaela i Aalborg. Har meget længe gerne ville besøge hende, men syntes jeg pludselig fandt lidt triste anmeldelser af hende, MEN også intet fra i år. Ved vi alle har forskellige smagsløg og vurdering af oplevelser, men spørger lige alligevel. Vigtigt for mig er kysseri, og lidt kæreste oplevelser.. https://annoncelight.dk/showad/291482 Hello “Scorpionen” You didn't find any sad reviews about me because no one else wrote about me. Post the sad review if you find it. And why has no one else written about me? Because I kindly ask anyone who visits me not to write anything about me. And why do I ask those who visit me not to write about me? To avoid having to defend myself against this - read the entire link please: And because I want to avoid what is written in that link - Because I already know that when a girl is pretty, real photo, good comments - the pimps, pimps' assistants, the girls' colleagues or even the girl herself who works like me will create a profile and will try to harm me. Those who visit me choose me for the beauty of my photos and return to me for the beautiful person that I am and for my good work. And if you have any questions about me, ask me. Everything that is asked politely is answered politely. I hope I was helpfull. Have a lovely weekend Rafaela. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 22. April, 2023 Rafaela skrev, for 3 timer siden: Hello “Scorpionen” You didn't find any sad reviews about me because no one else wrote about me. Post the sad review if you find it. And why has no one else written about me? Because I kindly ask anyone who visits me not to write anything about me. And why do I ask those who visit me not to write about me? To avoid having to defend myself against this - read the entire link please: And because I want to avoid what is written in that link - Because I already know that when a girl is pretty, real photo, good comments - the pimps, pimps' assistants, the girls' colleagues or even the girl herself who works like me will create a profile and will try to harm me. Those who visit me choose me for the beauty of my photos and return to me for the beautiful person that I am and for my good work. And if you have any questions about me, ask me. Everything that is asked politely is answered politely. I hope I was helpfull. Have a lovely weekend Rafaela. Hey Rafaela. Thank you so much for the answer. I have allways just seen soo wunderfor comments in here after people hav visit you :-) I will try visiting you as soon as posible Hug Scorpionen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg