Titommeren 329 Skrevet 24. April, 2023 https://annoncelight.dk/showad/364972 Så er husmor i gang igen. Sædvanlige gode service og prisreduktion ved genbesøg. Læs min anmeldelse i gammel tråd “Nystartet Hjallerup”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 25. April, 2023 Så er hun åbenbart væk igen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 10. Maj, 2023 Er det den samme annonce som tidligere og samme tlf nr? Har du besøgt hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 15. Maj, 2023 lystsejleren9k skrev, den 10.5.2023 at 10:22: Er det den samme annonce som tidligere og samme tlf nr? Har du besøgt hende for nylig? Det var samme telefonnummer og jeg har været der for nyligt. Hun er lidt/meget forvirret sommetider, virker fuld eller medicineret, men hun giver et kongeblow. Men meget on and off åbenbart… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 15. Maj, 2023 Ja det er længe siden jeg har besøgt hende. Hun er meget forvirret, tror det er medicin. Store humør udsving, så man ved ikke rigtig hvor man har hende. Men du har ret, når hun først begynder at sutte er alt glemt og hun bliver ved til sidste dråbe. Hendes blow er super Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 15. Maj, 2023 Har dog ikke set hendes annonce de sidste par måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 2. Juni, 2023 Nu har jeg jævnligt checket efter hendes annonce på AL men har ikke set noget endnu. Nogen der har set hende fornylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 16. Juni, 2023 Stadig ingen der har set hendes annonce eller er hun stoppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 16. Juni, 2023 Savner sgu et super godt blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeopeardy 10 Skrevet 18. Juni, 2023 Hendes annonce var aktiv 3-4 dage i sidste uge men nu er den godt ok væk igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 18. Juni, 2023 lystsejleren9k skrev, den 16.6.2023 at 19:52: Savner sgu et super godt blow Kør længere sydpå, lidt nord for Randers Mette giver rigtig godt blow https://annoncelight.dk/showad/338940 Og hvor tit bliver du taget i mod af en flot nøgen kvinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 19. Juni, 2023 Lyder godt, det må prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeopeardy skrev, den 18.6.2023 at 17:06: Hendes annonce var aktiv 3-4 dage i sidste uge men nu er den godt ok væk igen. Kalder hun sig stadig Nystartet husmor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 30. Juni, 2023 (edited) Så er Hjallerup i gang igen, men annonce er tit væk eller inaktiv. Der står “gem mit nummer”. Så formoder jeg, at man godt må skrive det her: 6082 1862. Hun sutter eminent og sluger med behag og hun kan kneppes uden gummi, hvis man har lyst til det. Der står, at sms ikke besvares, men jeg skriver godt nok med hende… Redigeret 30. Juni, 2023 af Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 30. Juni, 2023 Titommeren skrev, 1 time siden: Så er Hjallerup i gang igen, men annonce er tit væk eller inaktiv. Der står “gem mit nummer”. Så formoder jeg, at man godt må skrive det her: 6082 1862. Hun sutter eminent og sluger med behag og hun kan kneppes uden gummi, hvis man har lyst til det. Der står, at sms ikke besvares, men jeg skriver godt nok med hende… Jo, men 60...? Hvordan ser hun ud? Er stedet ok....rent/beskidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 30. Juni, 2023 kingdane68 skrev, for 9 minutter siden: Jo, men 60...? Hvordan ser hun ud? Er stedet ok....rent/beskidt? Hun ligner en på 60 med lidt mavse, men ok pæn og velholdt. Stedet er i et rækkehus og der er pænt og rent. Pænt ansigt, der ser godt ud med sin pik i munden ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 3. Juli, 2023 Titommeren skrev, den 30.6.2023 at 10:19: Hun ligner en på 60 med lidt mavse, men ok pæn og velholdt. Stedet er i et rækkehus og der er pænt og rent. Pænt ansigt, der ser godt ud med sin pik i munden Der er jeg lige nød til at rette lidt....helt objektivt er det ikke en "lidt mavse". Hun har en vom der hænger ned over det hellige, så lidt mavse er noget af en underdrivelse... Ud over det, har du og andre ret. Hun sutter som en drøm. Er dog ikke imponeret over hendes udseende, men det er jo smag og behag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 6. Juli, 2023 Kingdane68: du spørger hvordan hun ser ud og om der er rent og pænt, men derefter kommenterer du at hendes vom er for stor, så du har jo besøgt hende! Vær nu lidt seriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pipemann 19 Skrevet 8. Juli, 2023 lystsejleren9k skrev, den 6.7.2023 at 14:07: Kingdane68: du spørger hvordan hun ser ud og om der er rent og pænt, men derefter kommenterer du at hendes vom er for stor, så du har jo besøgt hende! Vær nu lidt seriøs. Tænker du lige skal checke datoerne for de 2 beskeder. Mon ikke han har været der efter han spurgte hvordan hun så ud?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 8. Juli, 2023 Sorry, du har ret. Han har sikkert været der efter beskeden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 8. Juli, 2023 Og Kingdane68 har faktisk ret. Hun er ved at have noget af et elefantøre foran. Det så jeg ikke sidste gang, fordi jeg bare fik et blow. Jeg skylder Kingdane68 en luder :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystsejleren9k 25 Skrevet 17. Juli, 2023 Måtte lige besøge hende igen, da det er længe siden. Kan kun bekræfte hun har fået en stor hængevom, der ikke er særlig ophidsende. Super Blow som sidst jeg var der men ikke så indlevende og virkede som om hun bare skulle have det overstået i en fart. Så det var sidste gang hos hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 15. Januar, 2024 er hun til anal også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 39 Skrevet 15. Januar, 2024 Otte skrev, den 18.6.2023 at 17:28: Kør længere sydpå, lidt nord for Randers Mette giver rigtig godt blow https://annoncelight.dk/showad/338940 Og hvor tit bliver du taget i mod af en flot nøgen kvinde? Er det et diskret sted i Randers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg