Hardguy4you 307 Skrevet 25. April, 2023 Kære brødre i dette fantastiske forum. Min nysgerrighed fik drevet mig en tur til Skibby, for at undersøge hvad muligheder der var i den forholdsvis nye Thai butik i Skibby. https://m.facebook.com/people/SARA-Massage/100075663775722/ Jeg kan bekræfte at kvinden på billederne er den du møder i butikken. En lille smuk kvinde, alderen taget i betragtning. Vil skyde hende til ca. 50 år. Hun er slank med små naturlige bryster. Lidt løs i kødet, men helt naturligt for hendes alder. Hun holdt sig faktisk ret godt Alle ydelser kan købes, til standard priser for steder som dette. Jeg blev tilbudt alle ydelser med eller uden, efter eget valg. Dette tror jeg afhænger af om hun føler kemi. Hun tilbød ikke noget ekstra over sms, men tilbød det da jeg mødte op. Hun var mest opsat på at sælge fuld pakke, og gjorde alt hvad hun kunne for at overtale mig, og da jeg er en svag sjæl, overtog det nederste hoved beslutningen. Startede med kort massage til mig, som var overstået på 5 min, derefter ønskede hun massage, som jeg kom lige så hurtigt over, da tiden skulle bruges på noget mere spændende, nu der var betalt for den fulde pakke. Jeg fik vendt hende, og gik igang med mund og tunge, som det lød som om hun nød. Efter lidt tid, var jeg klar til at gå videre, hun kunne ikke klare den ret dybt, og holdt en hånd imellem, og gjorde hvad hun kunne for at komme ind på briksen, så den ikke kom dybt, og det er sku ikke fordi jeg er udstyret som en hest, men åbenbart for meget for hende... Vi skiftede stillinger nogen gange, med samme resultat, ikke muligt at få lov at køre i bund, og med div. undvigelser fra hende, for at spille den af, istedet for det jeg faktisk havde betalt for. Efter ca. 20 min blev hun ved med om jeg snart kom.... Det havde jeg nu ikke tænkt mig, da jeg havde betalt for 1 time, men da sexen ikke virkede til at blive mere spændende, trak jeg battet ud, og fyredede den af ud over hendes fisse og mave.... Derefter fik jeg stukket en flaske vand i hånden, intet tilbud om bad, eller andet. Så jeg vaskede min pik i køkkenvasken, mens hun var på badeværelset og vaske sig. Derefter tog jeg tøj på, og hun kom ud af badeværelset, og fortalte hvor god sex det var, og hvor hårdt det havde været. der var vi så ikke enige i den opfattelse. Følte mest det var for at skumme lidt ekstra drikkepenge, hvad jeg nu ikke havde tænkt mig. Ikke fordi jeg plejer at være nærig med drikke penge, men syntes oplevelsen var betalt mere end rigeligt. Sad i bilen ca. 35-40 min. efter jeg gik ind. Stedet er diskret, med parkering i gården, og man bliver lukket ind af bagdøren. Aftalen nem at sætte i stand på sms. Kommer helt sikkert ikke igen, da der er så mange andre lækre kvinder, som giver den tid man har betalt for, uden at skynde på en, og uden at holde en hånd imellem, eller gør alt for at undgå at man går lidt i dybden. Håber i alle passer på jer selv, og deler ud af gode og dårlige oplevelser 1 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TaunusDK 142 Skrevet 25. April, 2023 Tak for den fine anmeldelse. Tror bare at jeg fortsætter med at køre forbi. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 25. April, 2023 Tak for anmeldelse. Lidt ærgeligt, at hendes ydelser ikke er bedre, for hun virker sød og ser sød ud. Tror også jeg springer over og på en anden i steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg