TheLion 724 Skrevet 26. April, 2023 (edited) Jeg lagde på endnu en dag med solskin vejen forbi Baby Maria. Hun er en fin pige, ikke ligeså høj som det kan ligne på billederne, men med fin krop og ansigt. Hun holder til i en fin lejlighed på Frederiksberg. Baby Maria. Jeg havde bestilt en time, men der opstod lidt rod, så jeg endte med en halv time. Desuden havde jeg som ekstra kys og mega. Se evt. priserne på hendes profil (en time koster f.eks. 1.400 kr., en halv 800 kr.) Hun modtog mig i en lidt street t-shirt og trusser. Hun sagde, at hun var fra Slovenien. Jeg synes, at hun virkede meget professionel og rutineret. Et par udmærkede silikonebryster, et par tattoos og en veltrænet krop. Hun er nok midt 20’erne. Der var god service, vi startede ud med blow, så sex i forskellige positioner og endte i en 69’er. Fin afslutning i munden. Derefter pudesnak, som jeg synes, at Maria klarede glimrende. Cool tøs. Kunne kroppen havde sider lidt skarpere? Ja, måske. Men samlet set super service og en klar anbefaling herfra. Pigen gæster vist byen med faste mellemrum. God jagt derude /TheLion Redigeret 26. April, 2023 af TheLion 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 26. April, 2023 De bryster der... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 26. April, 2023 * kunne kroppen have siddet, skulle der selvfølgelig stå, ikke sider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 922 Skrevet 26. April, 2023 Hvordan var hendes kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 103 Skrevet 26. April, 2023 Jeg er enig med trådstarter, man får hvad man ser på billederne. fantastiske bryster og krop, og ingen snyd med tid eller service. Hun er en keeper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 27. April, 2023 (edited) Vildsvinet skrev, for 5 timer siden: Hvordan var hendes kys? De var helt fine, uden at det var med tunge, men heller ikke det der, hvor læberne lige bliver rørt Redigeret 27. April, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 27. April, 2023 Hun tilbyder CIM, er det med slug, eller spytter hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 27. April, 2023 PoulPik skrev, for 2 timer siden: Hun tilbyder CIM, er det med slug, eller spytter hun ud? Puha, det er et godt spørgsmål. Jeg var så optaget af alt mulig andet i kampens hede. Måske er der nogen andre, der ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg