Hop til indhold
Sweex2

Laura Martins - uerfaren og charmerende

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369953

Havde i dag 30 min. (Reelt 22 min) med denne virkelig kønne pige. 

Man kan ikke umiddelbart se det ud fra billederne, men hun er virkelig petit. Hun har former alle de rigtige steder, men hun er virkelig smal og lav, så kæmpe plus, da jeg ikke havde forventet det. 

Det er helt sikkert hende på billederne, som er blevet pyntet en smule. 

Hun er meget uerfaren og man skal selv tage styringen, ellers så kommer der kondom på slap pik og så laver hun bare sin rutine. Jeg nåede dog at stoppe hende inden det røde jordbær kondom kom på og sagde jeg ville slikke hende. 

Hun tog godt imod og kom med søde lyde. Der var lidt kys,uden tunge, efter jeg spurgte om hun kyssede. Lidt blød sex i missionær og så kom det der gjorde hele turen værd. 

At tage hende i doggy mod det store spejl og få lov at tage hendes hår op i en hestehale og trække hende tilbage så hun skyder ryg og røven kommer op, det er sku derfor vi besøger disse lækre piger. 

Jeg kunne, trods det forfærdelige røde kondom, kun holde den kørende i 3-4 min. Og så kom desværre turens største skuffelse. Hun trak sig guddødeme lige da jeg gav udtryk for at jeg kommer. Så jeg måtte midt i orgasmen sidde på knæ og spille pik, da hun rejste dig lynhurtigt og stilte sig op:blink:

Så hvis man vil møde hende, så stop inden orgasmen og spil den af ud over hende i stedet for inde i et rødt kondom der lugter af jordbær. 

Jeg tror hun er ret uerfaren og jeg tror med 99 % sikkerhed at hun ikke er en dag over 21. Så tag det med og så hyg med en dejlig pige der egentlig bare gør som man siger og er lige så lækker som hendes billeder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldensen. Hende har jeg også kig på, men troede faktisk at hun nok var for smuk til at være sand.

Er hun i Roskilde som der står i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Getlouder skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldensen. Hende har jeg også kig på, men troede faktisk at hun nok var for smuk til at være sand.

Er hun i Roskilde som der står i annoncen?

Jeg var også klar på at smutte, men den er sku god nok.

Ja, hun er i huset i Gevninge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 1 time siden:

Hvis hun kan Deep throat gad jeg godt lege med den lille dame …. Men det tænker jeg ikke når hun beskrives som helt ny ….???

Man kan jo blive overrasket, men det tror jeg næppe. Nu er jeg (næsten) ligeglad med blow, så det var ikke et fokuspunkt og derfor insisterede jeg ikke på at hun skulle  fortsætte, da hun stoppede med at sutte efter 30 sek. Iøvrigt med hætte på, da jeg ikke bad om andet. Så sf er åbenbart ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stærk tobak skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen 

Kan du komme med et umiddelbart bud på højde og vægt? 

Du skriver, at hun er "virkelig petit" og "meget smal og lav". 

Max 160 og 50 kg. Er mit bedste gæt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

@Sweex2

Er hendes krop naturlig?

Jeg tror hendes bryster er lavet, men de kan også bare sidde rigtig godt. Jeg er ass man, så brysterne har ikke fået så meget opmærksomhed. Alt andet er ihvertfald ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sunday i managed to visit Laura Martins.. i booked her for an hour . When she opened the door I couldn’t believe how beautiful and hot she is.  We went in the room .. she offered me wine .  I was shocked from her beauty . She is much more hotter in real life than on the pictures. I  asked if I can kiss her and she agreed. Soft clean and tasty lips.. she took her bra off and I started kissing and eating her tits …grabbing her   ass and rubbing her little delicate pussy . Her skin was smooth …clean and warm. She had tan lines too …that turns me on extremely. She asked me to lay on the bed … and started sucking my cock … she was doing it with passion and kept eye contact with me .. I don’t have words to describe that sweet face and perfect body . When I felt I’m gonna explode I asked to switch to 69 …she set on my face .. warm wet and sweet little pussy with beautiful lips and clit . She was blowing me while I was eating her out . Then she set on my cock and started riding and kissing me … I was grabbing her pefect ass and I just couldn’t hold it I had to cum .  She helped me clean my self up . She wouldn’t mind if I stayed more but I just didn’t have energy. I kissed her and I left .. my driver was outside waiting for me . I gave hi 1k and I said go to that door .. it will be the best spent 1kk of your life . He went and 15 minutes later he arrived back with a big smile. He sad that I was right.

Laura Martins is the hottest and sweetest girl that I visited. And I will definitely visit her again when I have the chance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...