Hop til indhold

Recommended Posts

Søndag havde jeg en virkelig skøn oplevelse i Skive. Havde egentlig andre planer om at besøge Vinderup, men intet flaskede sig, så et kig på Annoncelight og nogle pæne ord her på siden ledte mig til hende her. https://annoncelight.dk/showad/353939 Og hvor heldig kan man være.

For det første er hun en fryd for øjet. Lille veldrejet og i min optik utrolig smuk.

Hun fandt den varme olie frem, og jeg fornemmede hurtigt at massagen ville blive med et erotisk præg. Lange rolige strøg på benene og masser af olie, og hun missede ingen mulighed for at komme i nærkontakt med de ædlere dele. Så røg hendes sparsomme klæder, og ryggen fik en tur, mens hendes underliv bevægede sig rundt som en sugekop over hele bagsiden. Så kom de bløde bryster i spil, og alt dette fortsatte så på forsiden. Jeg tror aldrig jeg har været så tændt.

Efter en omgang oralt til hende ville hun gengælde. Jeg forklarede, at det nok var bedst, at jeg sparede kræfterne til de afsluttende øvelser. Men nej, sådan gør vi ikke her - det klarer mor lige…. Og det gjorde hun sgu helt til UG med kryds og slange, så alt endte lykkeligt. Efterfølgende var der god tid til at nusse og hygge, selvom tiden allerede var løbet fra os.

Hun er en virkelig dejlig pige at besøge. Alt foregår stille og roligt med fokus på at nyde nuet. Hun ved virkelig hvad der skal til for at tænde en mand, og hun kan så sandelig også få ham til at slappe helt af igen. Taler ok engelsk, og snakker gerne så besøget forløber let og naturligt. Og ja, det er jo naivt, men man går derfra med følelsen af at hun har nydt at have besøg af 100 kg mand født i 60’erne. Og hvad kan man så forlange mere.

Stedet er pænt og rent og der er bad og bagindgang, so what’s not to like.

Hun er der et par måneder endnu, og så håber jeg, at hun finder et nyt sted i det midtjyske.

Annoncen forsvinder ved lukketid eller når der er fuldt booket, men der er håb igen næste dag.

Jeg skal nu til at have gennemgået budgettet, der må være nogle poster der kan luges ud - det her bliver dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brysthår skrev, for 13 minutter siden:

Er det et diskret sted?

Det er en massagebutik midt i byen, hvor hun har lejet sig ind. Du kan gå ind i en baggård og så komme ind af en bagdør. Så ja, jeg vil kalde det diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, for 14 timer siden:

Hun er en lækker lille sag, har besøgt hende flere gange i ilskov og går aldrig skuffet derfra.

Ja, hun forstår sandelig at hygge om en, og jeg kunne forestille mig, at de 40 km der er fra Ilskov til Skive ikke kan holde dig tilbage. Jeg har lige besøgt hende igen i dag, og det var overlækkert igen.

Og så lige tak for din anmeldelse, det var egentlig den der ledte mig til hende. Dejligt når nogen deler deres erfaringer,  gode eller dårlige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen :) Jeg tænker jeg prøver at aflægge hende et visit i morgen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 46 minutter siden:

Tak for anmeldelsen :) Jeg tænker jeg prøver at aflægge hende et visit i morgen :)

Tror du får en dejlig oplevelse.:P

Jeg mener, at du engang skrev at du kunne have svært ved at mærke pigen hvis der bruges kondom. Jeg er også en af dem der har brug for kraftig stimulation. Jeg er helt overbevist om at Hana vil være et helt perfekt valg for dig. For det første har hun nogle vældig gode kondomer, er ikke virker som og de er lavet af gamle cykelslanger. Dertil kan hun virkelig sit kram - hun ved hvad der skal til, og hun har virkelig evnen til at gøre det. Så bare slap af og nyd det, du er i gode hænder.

Og så glæder jeg mig naturligvis til at høre bare et lille pip om oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 10 timer siden:

Tror du får en dejlig oplevelse.:P

Jeg mener, at du engang skrev at du kunne have svært ved at mærke pigen hvis der bruges kondom. Jeg er også en af dem der har brug for kraftig stimulation. Jeg er helt overbevist om at Hana vil være et helt perfekt valg for dig. For det første har hun nogle vældig gode kondomer, er ikke virker som og de er lavet af gamle cykelslanger. Dertil kan hun virkelig sit kram - hun ved hvad der skal til, og hun har virkelig evnen til at gøre det. Så bare slap af og nyd det, du er i gode hænder.

Og så glæder jeg mig naturligvis til at høre bare et lille pip om oplevelsen.

Tak for det :) Og dejligt, at hun ikke er på cykel-slange-holdet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 28 minutter siden:

PS: Hvor meget tager hun for FP i en time?

I dag er standardprisen vel ved at være 1.500,- mange steder. Hun ligger lidt under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.cheat skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har bokket en tid hos hende i dag. Glæder mig til at se, om hun lever op til denne fine anmeldelse. :-)

Vi er jo alle forskellige, og oplever tingene forskelligt, men jeg har da troen på at du går derfra med et smil på læben. Håber du kommer med et par ord om oplevelsen - både plusser og minusser. God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 15 minutter siden:

I dag er standardprisen vel ved at være 1.500,- mange steder. Hun ligger lidt under.

Tak for det :) Så er der booket :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, den 1.5.2023 at 08:12:

Hun er en lækker lille sag, har besøgt hende flere gange i ilskov og går aldrig skuffet derfra.

Er fuldstændig enig, hun er en dejlig kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, for 19 timer siden:

Er fuldstændig enig, hun er en dejlig kvinde

Hun er dejlig, bare en skam jeg skal køre så langt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimbj skrev, for 7 timer siden:

Hun er dejlig, bare en skam jeg skal køre så langt

Hvor lille er hun, højde og vægt ? giver hun måske tunge kys ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...