Hop til indhold
hfh

Barbara Smile - Today is a gift that is why its called the present

Recommended Posts

Jeg har det princip, at jeg ikke anmelder, fordi jeg personligt finder det svært at være dommer over andre mennesker og deres væremåde. Især når det har betydning for deres omdømme og hverv.  Derfor er denne konto også nyoprettet. Nyoprettet fordi jeg - på baggrund af de meget hårde ord, der falder om BarbaraSmiles annonce - ikke kan undlade at give min egen vurdering denne gang. Men først blot en kommentar: Der kan være flere årsager til at pigerne lægger billeder op som, ligner men måske ikke er dem selv. Først og fremmest naturligvis hensynet til anonymitet . Og helt ærligt, når man ved hvordan verden er og nogle - ganske vist få - er skruet sådan sammen at de ikke respekterer andre menneskers privatliv, synes jeg vi skal give lidt båndbredde her, så længe det ikke er direkte  vildledende.  Det er jo så at sige pigerne, der “ putter them self out there” Og dermed gør sig selv sårbar overfor den enlige tosse, der altid findes i menneskehavet. Og er man ikke enig, tænker jeg så man skal ty til til tilgivelsen.Ikke mindst fordi det er tydeligt, at intentionen ikke er scam.

Og så bare til min egen oplevelse. Og hermed bryder jeg mit princip. BarbaraSmile er som mange andre har skrevet her gennem tiden en 10’ er. På en hver måde. Smuk. Sexet. Klog. Charmerende. Og så helt sin egen. Første gang jeg mødte hende var for knap 3 år siden. Og når jeg har tid kigger jeg forbi. Fordi det ganske enkelt er en oplevelse af en anden verden. På det personlige plan - ikke bare for krop og drifter - men også for sjæl og hjerne. Kan sexyness, klogskab og sødme gå hånd i hånd? Selvfølgelig. Men ikke ret ofte. Men hos Barbara er det sådan. Og derfor er hun en keeper. Men kun for dem, der respekterer disse egenskaber og den personlighed. Gør man det, får man en service jeg aldrig har oplevet. Og jeg har ellers oplevet det meste.  Hendes krop er smuk, hendes ansigt, hendes smil og latter lige så. Hun ER unik, og gør sig umage for at man også får en unik oplevelse. Her er ingen maskine, ingen falskhed, kun BarbaraSmile. Og det er er noget helt særligt.  Out of This league, hvis man spørger mig. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cochise skrev, for 49 minutter siden:

Jeg har det princip, at jeg ikke anmelder, fordi jeg personligt finder det svært at være dommer over andre mennesker og deres væremåde. Især når det har betydning for deres omdømme og hverv. 

Det har jeg den største sympati og forståelse for.

Cochise skrev, for 50 minutter siden:

Der kan være flere årsager til at pigerne lægger billeder op som, ligner men måske ikke er dem selv. Først og fremmest naturligvis hensynet til anonymitet . Og helt ærligt, når man ved hvordan verden er og nogle - ganske vist få - er skruet sådan sammen at de ikke respekterer andre menneskers privatliv, synes jeg vi skal give lidt båndbredde her, så længe det ikke er direkte  vildledende.  Det er jo så at sige pigerne, der “ putter them self out there” Og dermed gør sig selv sårbar overfor den enlige tosse, der altid findes i menneskehavet. Og er man ikke enig, tænker jeg så man skal ty til til tilgivelsen.Ikke mindst fordi det er tydeligt, at intentionen ikke er scam.

Så når man selv vil være anonym af hensyn til alle tosser derude, så er det ok at bruge et andet menneske og istedet "putte hende out there"?

Det her er en ulykkelig tråd på alle måder - og det bliver ikke bedre af at Barbara selv ikke vil anerkende at det er forkert at bruge andres billeder. Og heller ikke af at den der opdagede det, gøres til en "hater" med onde hensigter.

Hvis det ikke var lige en populær pige som Barbara som blev afslørret med andres billeder, så ville ham der opdagede det høste alle likes - nu er han istedet en hater.

• Synes godt om 11

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Bananas skrev, 1 time siden:

Det har jeg den største sympati og forståelse for.

Så når man selv vil være anonym af hensyn til alle tosser derude, så er det ok at bruge et andet menneske og istedet "putte hende out there"?

Det her er en ulykkelig tråd på alle måder - og det bliver ikke bedre af at Barbara selv ikke vil anerkende at det er forkert at bruge andres billeder. Og heller ikke af at den der opdagede det, gøres til en "hater" med onde hensigter.

Hvis det ikke var lige en populær pige som Barbara som blev afslørret med andres billeder, så ville ham der opdagede det høste alle likes - nu er han istedet en hater.

I’m gonna write this for the very very last time . And I’m gonna end this insane thread , you guys don’t see that this isn’t any more about me using pictures which they have been posted 3 months ago or something like that and not because I needed to boost my business nahh not exactly the opposite not to be recognized at all as I wrote a Pm message to banana because I considered him someone with empathy and great judging , none of you know if I have or haven’t had the right over those pictures all of you making fake assumptions about this both girls are on only fans and me or you anyone could   have buy their pictures and none of you know if I have did or didn’t!! And I don’t have to explain myself since those have been started this circus never been with me or ever gonna get the chance to be with me.  But the fact that many of you being so evil and judging it’s definitely not okey . Me having fake pictures it’s not the first time I got attacked by and that’s why I call him a hater since I’m aware of the fact who’s behind , it’s not the first time I have been attacked and harassed , stalked by someone who can’t accept a rejection or a no . You guys expecting me to be nice and explain,well I won’t not under this circumstances when all of  you act like a jerk. I have wrote I’m sorry for those pictures FROM those have been with me once or twice or several times and I ended this , you guys keep going and going without knowing anything ! I’m not even receiving any the reviews for this reason I ask people  not to because you guys are being a really really mean . For the last couple of month /year I haven’t been active here for this reason  . I haven’t got choosed because of those pictures people chose to visit me due to my personality and empathy and kindness I have always showed towards my clients , not every client living in Eroguide or any other platforms , but I’m not gonna explain or for more further than this cuz two or 3 of you need serious help , and have to learn that before talking writing it’s better think twice , he “exposed me “ and I’ve been laughing about it I haven’t been offended or anything and it wasn’t enough I Didn’t even attacked him I was actually congratulating him and yes I called him a hater since I’m aware of the WHY doing this ,and for the sake of god it’s a newly  created account I’m definitely waist my energy of explaining myself they got the and other deserved in the beginning but now it went way to far me having a bad bussines and pimp and all sort of things which are insane . Yes I have used those pictures for a few months and again none of you know if I had or not the right or if I bought it or if I have some kind of friendship with the girls or not ! And it’s none of your business. I’m working independently and I have always been working this way I always been choosing who I meet or not and I don’t meet all sort of people  and over messages many got rejected since I don’t want to waist my time or energy on someone with lack of respect .

I’m Barbara providing extraordinary time for those I have spend time for once or twice or several times over the years.  “Expected not to be cheated “ where I have been cheating anyone ? I’m asking anyone does any of you left the door due to my look or my face or body ? No .  About my bussines I won’t have to prove anything to anyone about how my work goes I suggest all of you who been speculating mind your own bussines ,my bussines is perfectly fine and always was ,  I have been always on control that and I’m not desperate of anything  

I let you guys enjoy this show meanwhile I’m enjoying myself and keep smiling how pathetic   and mean you guys are , it’s  everyone own choice if they keep visiting me or not after this for the record it won’t change anything at all for me ,many of you think of us girls that we are dumb or me well I’m not ,I’m aware of everything I do and also smart enough to find out who’s behind those “Nick names”. People Didn’t chooses to visit me because of those pictures they have been posted few months , I assume also me previous reviews and reputation was fake and everything? Frankly I don’t care about the opinions I care about who’s telling them to and the way they do . 

I’ll be still Barbara smile everyone own decision if they come or not and also mine decision who I accept or not I’m not working every day and I always have had limited quantity of people I have been seeing and I don’t need clients like this , never ever .

I’m not even defending myself since I don’t have to ?! My reputation will be never ruined because I know who I’m and the people who appreciate me also , those who will not come back to see me after all I’m glad for that cuz this is how it should be.

I have said all from now on I let you guys continue this show and again the problem wasn’t that he posted that the pictures was fake the problem was with the way of doing it and the amount of cynicism and hate after and fake assumptions and stuff .

I hope you guys get a life also out of Eroguide . I’m sending you still peace and only great things . 

Wonderful weekend  for all of you ! 

Barb .  

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi, 

I didn't know who you were, if you had many customers, I didn't know that you had a good reputation and were well known.  I read the review, looked at the ad and at the same moment I realized that they were photos of different people, so it's surprising if you've been using the photos for a while and no customers who know you have noticed this.  Maybe it's because, as mentioned by some here - that you don't need a photo or an advertisement to work, you already had your reputation.  In my case, or like another new client who still doesn't know you personally, I needed to look at the photo and I also don't understand why you used a photo of a girl with so many followers on Instagram, that would be quick for someone to notice.  If you have your reasons for using the photos, that's your problem only, but now that I see that you were already known and with a good reputation, as some people wrote, I don't understand why use other people's photos and if the korean girl would really appreciate having her image exposed for this purpose.  My account is new yes, but it was not opened because of you, in fact I like blondes, but I read your review and everything else I already explained.

Good day

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det vi plejer at sige til hinanden herinde? "Hvis det ikke er pigen på billederne så vender vi om i døren og går igen" ikke?

Uanset udseende og omdømme så er det aldrig i orden at bruge en anden kvindes billeder på sin annonce. Hendes personlige årsager til at trække en uvidende kvinde ind i hendes annoncer, er fuldstædnig ligegyldigt, det er stadig ikke i orden.....er det lovligt egentligt?

Der er nogen som betragter kvinde her som deres livs overscoring og forsvarer hendes handling her.

Come on altså.....havde det været enhver anden ukendt kvinde havde i smidt hende på bålet for at bruge andres billeder..

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lets end this thread. Nothing good will come out of this. Barb take a chill pill not everyone here are evil and mean. Many on eroguide like you and respect you as a person. You also know this business can be hard. And using fake pics can get some people sad and dissapointed asking why. Its quite fair. So relax and take some time off.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Hvad er det vi plejer at sige til hinanden herinde? "Hvis det ikke er pigen på billederne så vender vi om i døren og går igen" ikke?

Uanset udseende og omdømme så er det aldrig i orden at bruge en anden kvindes billeder på sin annonce. Hendes personlige årsager til at trække en uvidende kvinde ind i hendes annoncer, er fuldstædnig ligegyldigt, det er stadig ikke i orden.....er det lovligt egentligt?

Der er nogen som betragter kvinde her som deres livs overscoring og forsvarer hendes handling her.

Come on altså.....havde det været enhver anden ukendt kvinde havde i smidt hende på bålet for at bruge andres billeder..

Ja anvende andres billeder er no go..enig!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cochise skrev, for 6 timer siden:

Jeg har det princip, at jeg ikke anmelder, fordi jeg personligt finder det svært at være dommer over andre mennesker og deres væremåde. Især når det har betydning for deres omdømme og hverv.  Derfor er denne konto også nyoprettet. Nyoprettet fordi jeg - på baggrund af de meget hårde ord, der falder om BarbaraSmiles annonce - ikke kan undlade at give min egen vurdering denne gang. Men først blot en kommentar: Der kan være flere årsager til at pigerne lægger billeder op som, ligner men måske ikke er dem selv. Først og fremmest naturligvis hensynet til anonymitet . Og helt ærligt, når man ved hvordan verden er og nogle - ganske vist få - er skruet sådan sammen at de ikke respekterer andre menneskers privatliv, synes jeg vi skal give lidt båndbredde her, så længe det ikke er direkte  vildledende.  Det er jo så at sige pigerne, der “ putter them self out there” Og dermed gør sig selv sårbar overfor den enlige tosse, der altid findes i menneskehavet. Og er man ikke enig, tænker jeg så man skal ty til til tilgivelsen.Ikke mindst fordi det er tydeligt, at intentionen ikke er scam.

Endnu en der negligerer det at stjæle billeder. Jo jo.

Udover det, så kan man sløre sit ansigt, så behøver man ikke TY til noget som helst. Hvis folk ikke kan lide det de ser, når de ankommer til stedet, så kan de vælge at gå. 
Du mener simpelthen man skal give båndbredde, til bare at bruge andres billeder som man vil?! Få nu de briller af altså.

Hele humlen går jo på at den omtalte GP, har brugt billeder der tydeligt viser milla_paan med ansigt, se det @Thor.2023 har linket til. Og har selv set disse billeder på den omtalte GP's profil.
Hvis hun havde brugt kropsbilleder, tror jeg ikke folk havde haft et problem med det, fordi det kan være hvem som helst.
Men så snart der er ansigt på, og det ikke er hende, så er det decideret vildledende! 

Hun har selv lige puttet en intetanende person der ud, ved at bruge hendes billeder. Så dit argument falder til jorden.

Bananen siger det perfekt. 

Og det skal lige siges, jeg går 110% ind for pigernes sikkerhed!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

:)

Jeg kan altså godt leve med at give Barbara lidt kunstnerisk frihed her. Og det er ikke fordi, jeg er en forelsket stamgæst. Har besøgt hende en gang og vil gerne igen. Jeg ser på helheden i hendes annonce synes faktisk, at de to lånte fotos ligner hende meget godt. Seriøs tekst akkompagneret af ret vellignende billeder. Som kunde er jeg tilfreds.

Alexandre Dumas havde også hjælpere til at skrive De tre Musketerer, men fortalte det aldrig. Caravaggio, Leonardo da Vinci med flere havde hjælpere og malerelever i deres ateliers. Mange andre forfattere bruger mindre kendte forfattere (skal undlade at skrive hvad man kalder dem) til at skrive passager i deres mesterværker. På film udfører stuntmen det farlige arbejde for hovedrolle indehaveren.  Skuespillere og fotomodeller sminkes og vokses i timevis.

For ikke at glemme:  Influencere og private facebook brugere der kører med hjælpe og skønhedsfiltre, så de ser meget flottere og mere lækre ud, end de er i virkeligheden.

Så, hvor er problemet, når kunden er tilfreds.?

Verden vil gerne bedrages og forføres. Og jeg vil også gerne, bare lidt. Indenfor en rimelig ramme.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som @Barbarasmile1 selv siger, så er der ingen af os der ved, om hun rent faktisk har fået tilladelse til at bruge billederne.

Vi drager bare vores egne konklusioner udfra de fakta vi kan se: Hun har tydeligvis brugt billeder, der ikke var hendes egne. Hun slettede dem med det samme, det blev opdaget. Hun kaldte folk haters og stalkers for at påpege at billederne ikke var hendes egne. Hun ytrer at alle, der også synes, det er lidt mærkeligt er "pathetic, mean people". Hun ændrer narrativet til at handle om "fake" i stedet for "tyveri" og forsvarer det med ønsket om anonymitet.

Som tidligere nævnt, har jeg selv mødt hende, og forstår slet ikke, at hun har ment det har været nødvendigt at låne andres billeder. Hendes ry og rygte har været i top uanset hendes billeder,, hendes service er upåklagelig og hun er absolut ikke fake (de billeder hun har "lånt" repræsenterer hende faktisk ret godt). Men det ændrer ikke på at det er forkert (og ulovligt) at benytte andres billeder, og det bliver man nødt til at reagere på. Uanset om det så betyder at pigen efterfølgende kalder en "hater", "stalker", "pathetic" eller "mean" eller om en halvblind fanboy mener, at det kun er "poor guys" og "jealous girls" der synes, det er forkert at stjæle.

Havde det virkelig været billeder, som var benyttet med tilladelse, havde hun ikke haft grund til at slette dem så hurtigt, men kunne have sagt "I used them with permission" eller blot have ignoreret anklagen fuldstændig.

@Pianistinden, Der findes mange former for bål. Dette er nok desværre et at dem, der kommer ud af kontrol og giver brandsår til flere tilfældigt forbipasserende.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Hele humlen går jo på at den omtalte GP, har brugt billeder der tydeligt viser milla_paan med ansigt, se det @Thor.2023 har linket til. Og har selv set disse billeder på den omtalte GP's profil.

Hvis hun havde brugt kropsbilleder, tror jeg ikke folk havde haft et problem med det, fordi det kan være hvem som helst.
Men så snart der er ansigt på, og det ikke er hende, så er det decideret vildledende! 

Nu må i alle sammen snart stop med at angrib hende. Vi er alle sammen voksen og det byder kunne handles på en mere  civil mode! det er voksen mobning!!

Anonyme nu må du lige være helt sikkert på din sag, inden du skriver. Barbara har vel brugt et par billede af to forskellige piger, som hun selv skriver. Anderkendelse. Hun har straks fjernet dem og hun har undskyld. @Bananen, så har hun dog uanderkendt at hun har gjort noget forkert. Igen så er din kommentar for dumt. Er enig i at, nej det er ikke rigtigt at gøre. Men det blev stoppet. 
Tak Thor.
Men det er hvordan at Thor og andre forsætter med at køre efter hende. Hvad sker der med jer allesammen at i føler at i skal nedtrykke en andet menneske helt nede i gulvet. Jeg forstå det simpelt hen ikke.

Tilbage til din kommentar Anonymen, Hun har ikke viste billeder med ansigt eller synligt ansigt, men kun kroppen. Nej det er IKKE bedre. Jeg er stadig enig med den point. Folk har nemlig ikke har havde en problem med det, fordi disse billede har været på hendes profil i flere måneder uden at nogen har stillet spørgsmål til dem. Igen jeg siger ikke det er i orden, og ja det er godt de billeder er blevet fjernet fra hendes profil.

Jeg har nogle spørgsmål til alle jer retfærdighedskæmper!!!!

Hvorfor er flere folk ikke efter Thor? Fordi har han udført noget stort retfærdighed her?

mht. Jura i tingen så har Thor gjort ligeså stor fejl som Barbara eller endeligt større med at post disse billeder med ansigt, sikkert ligesom Barbara, uden at spørge modellen. Det er også ulovligt. Han og flere andre hentyder til at det er sikkert ulovligt, men i alle sammen dommer Barbara, uden at vide alt information. Hvis i er så sikkert i jeres sag, så melde det til politi! Så kan der kom en ret sag. Men huske lige at melde Thor i den samme omgang!

Jeg kan nu se at moderatoren har langt om længe været inden og redigere disse post. Nok fordi det Thor har gjort, er vel også ulovligt. Så super tak til moderatoren. 

Så i min øjne er Thors og det andres metode at fremsætte noget som dette, ikke særligt gennemtænkt. Lidt en hykleriske og dobbelt moralsk. Thor har gjort den samme fejl som Barbara har lavet selv og han er bevidst i hans handling i at det er lige frem ulovligt. 

Dansk retfærdighed, janteloven og misundelse, når det er bedst. Sarkasme forekommer meget i min sidst sætning!!!

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden:

Så, hvor er problemet, når kunden er tilfreds.?

Problemet er hun " måske" bruger en uskyldig piges billeder i sin sex annonce.

Den uskyldige pige, for måske et forklarings problem, over for venner og familie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, hende kunne jeg godt finde på at besøge en dag.

Alt den snak om stjålne/falske billeder... Tag det generelle i debat delen af forum og her i denne tråd bør det være nok at nævne overfor Barbara at det er en god ide at bruge vellignende billeder af sig selv (evt. Uden ansigt, tattoos etc. Hvis man ikke vil genkendes), hun kan jo tydeligvis ikke se hun har gjort noget galt, så hvis man er god ven med hende synes jeg det er en god ide at forklare hende at det er no-go med falske billeder fremfor at køre det her op i en stor diskussion som alle vil huske som en negativ ting - De fleste som bruger falske billeder gør det jo for at lokke folk i en fælde og det tror jeg der er enighed om ikke er tilfældet for Barbara, men stadig må hun forstå at situationen bare er sådan at det er anbefalingen at ingen bruger falske eller photoshoppede billeder, jo mere de ligner det man møder jo bedre, det er ret simpelt.

Har man Barbaras bedste i sin interesse så får man lukket den her nu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 2 minutter siden:

Dansk retfærdighed, janteloven og misundelse, når det er bedst. Sarkasme forekommer meget i min sidst sætning!!!

Jeg tror ikke, du er helt klar over, hvad "sarkasme" betyder...

Der er intet "dansk retfærdighed" over retten til at stjæle
Der er intet "Jantelov" over at påpege at en anden har gjort noget immoralsk og ulovligt
Der er ingen "misundelse" ved at sige at tyveri er forkert.

Sarkasme forekommer uendeligt lidt i din sidste sætning. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 12 minutter siden:

Alexandre Dumas havde også hjælpere til at skrive De tre Musketerer, men fortalte det aldrig. Caravaggio, Leonardo da Vinci med flere havde hjælpere og malerelever i deres ateliers. Mange andre forfattere bruger mindre kendte forfattere (skal undlade at skrive hvad man kalder dem) til at skrive passager i deres mesterværker. På film udfører stuntmen det farlige arbejde for hovedrolle indehaveren. 

Med den analogi der, så ville du altså være helt tifreds med at blive behandlet af en eller anden tilfældig af Barbaras assistenter?

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Med den analogi der, så ville du altså være helt tifreds med at blive behandlet af en eller anden tilfældig af Barbaras assistenter?

... vel at mærke en tilfældig "assistent" fundet på nettet,  som aldrig var blevet fortalt, at hun var hyret som assistent, og som ikke vidste, at sexarbejde var en del af jobbet...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 13 minutter siden:

mht. Jura i tingen så har Thor gjort ligeså stor fejl som Barbara eller endeligt større med at post disse billeder med ansigt, sikkert ligesom Barbara, uden at spørge modellen. Det er også ulovligt.

Så i min øjne er Thors og det andres metode at fremsætte noget som dette, ikke særligt gennemtænkt. Lidt en hykleriske og dobbelt moralsk. Thor har gjort den samme fejl som Barbara har lavet selv og han er bevidst i hans handling i at det er lige frem ulovligt. 

Det er ikke Thor, men Eroguide som er i farezonen - og derfor har de fjernet billederne. Og forskellen mellem Thor og Barbara er at Barbara får det til at se ud som at den koreanske modellen er prostitueret i Kbh, imens Thor gør det modsatte. Barbara har brugt andres billeder af nogen grund som ingen kan forstå, Thor har forklaret att det ikke er Barbara på billederne. Det er du som er langt ude når du sammenligner - en smule hykleriskt faktiskt.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 30 minutter siden:

Nu må i alle sammen snart stop med at angrib hende. Vi er alle sammen voksen og det byder kunne handles på en mere  civil mode! det er voksen mobning!!

Anonyme nu må du lige være helt sikkert på din sag, inden du skriver. Barbara har vel brugt et par billede af to forskellige piger, som hun selv skriver. Anderkendelse. Hun har straks fjernet dem og hun har undskyld. @Bananen, så har hun dog uanderkendt at hun har gjort noget forkert. Igen så er din kommentar for dumt. Er enig i at, nej det er ikke rigtigt at gøre. Men det blev stoppet. 
Tak Thor.
Men det er hvordan at Thor og andre forsætter med at køre efter hende. Hvad sker der med jer allesammen at i føler at i skal nedtrykke en andet menneske helt nede i gulvet. Jeg forstå det simpelt hen ikke.

Tilbage til din kommentar Anonymen, Hun har ikke viste billeder med ansigt eller synligt ansigt, men kun kroppen. Nej det er IKKE bedre. Jeg er stadig enig med den point. Folk har nemlig ikke har havde en problem med det, fordi disse billede har været på hendes profil i flere måneder uden at nogen har stillet spørgsmål til dem. Igen jeg siger ikke det er i orden, og ja det er godt de billeder er blevet fjernet fra hendes profil.

Hvorfor er flere folk ikke efter Thor? Fordi har han udført noget stort retfærdighed her?

mht. Jura i tingen så har Thor gjort ligeså stor fejl som Barbara eller endeligt større med at post disse billeder med ansigt, sikkert ligesom Barbara, uden at spørge modellen. Det er også ulovligt. Han og flere andre hentyder til at det er sikkert ulovligt, men i alle sammen dommer Barbara, uden at vide alt information. Hvis i er så sikkert i jeres sag, så melde det til politi! Så kan der kom en ret sag. Men huske lige at melde Thor i den samme omgang!

Jeg kan nu se at moderatoren har langt om længe været inden og redigere disse post. Nok fordi det Thor har gjort, er vel også ulovligt. Så super tak til moderatoren. 

There is nothing illegal about reporting someone who used other people's photos without permission and to prove my point I needed to post the photo for all to see.  And I understand that the moderator removed the photos as these people don't even know that their photos are being used and I believe they would be happy to know that the misuse has been reported.

Thor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, for 2 minutter siden:

There is nothing illegal about reporting someone who used other people's photos without permission and to prove my point I needed to post the photo for all to see.  And I understand that the moderator removed the photos as these people don't even know that their photos are being used and I believe they would be happy to know that the misuse has been reported.

Thor. 

I agree again with some of your points above. But…….

So you simply needed to post the full photos hey? A link or name was not enough? Then we as a consumer, could google it ourselves? 
You simply as a fighter for justice, felt that you had to make a point.
I’m no GDPR expert, but I’m sure before you posted them, you must ask permission first. 
I think it’s fine that you told us, I just think how you told us and continued is the problem. 
In the end of all this. This thread has totally gotten out of control. 

And I am amazed by the negativity and hate. Myself included. I can see my mistakes but stand by them because the others are way worse. No one is going to win in this debate 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 2 minutter siden:

And I am amazed by the negativity and hate. Myself included. I can see my mistakes but stand by them because the others are way worse. No one is going to win in this debate 

Det er nu anden gang du snakker om alt had. Kan du helt ærligt finde nogle mere hadefulde indlæg end Barbaras egne? Jag kan ikke. I hvert fald ikke nogle rettet mod Barbara. Thor har jo fået en del fra jer som ikke mener det er noget at snakke om at bruge andres billeder. Men hvem har udtrykt had mod Barbara? Jeg har ikke, og kan heller ikke se at andre har. Derimod har jeg, og flere med mig understreget at hun er en dejlig pige, men at dette ikke var kosher.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Signor Cuoco skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kan altså godt leve med at give Barbara lidt kunstnerisk frihed her.

Og det kan de fleste vel. Der er bare forskel på at bruge egne eller andres billeder.

Signor Cuoco skrev, for 57 minutter siden:

For ikke at glemme:  Influencere og private facebook brugere der kører med hjælpe og skønhedsfiltre, så de ser meget flottere og mere lækre ud, end de er i virkeligheden.

Det kan de jo gøre fordi billederne ér af dem. Men hvis en influencer tager et af dine billeder, repræsenterer det som sig selv (sagt eller usagt), er det jo ikke længere "kunstnerisk frihed", det er noget heeelt andet. HVIS de ejer rettighederne til dine billeder, er det ikke ulovligt, men stadig en misrepræsentation. Hvis de derimod ikke ejer rettighederne til dine billeder, hvad ville du så selv mene det er?? Kunstnerisk frihed?? Nej, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 8 minutter siden:

I agree again with some of your points above. But…….

So you simply needed to post the full photos hey? A link or name was not enough? Then we as a consumer, could google it ourselves? 
You simply as a fighter for justice, felt that you had to make a point.
I’m no GDPR expert, but I’m sure before you posted them, you must ask permission first. 
I think it’s fine that you told us, I just think how you told us and continued is the problem. 
In the end of all this. This thread has totally gotten out of control. 

I'm not interested in awards but the idea of fairness appeals to me.  And yes, I needed to post full pictures to be clear to everyone, as some people sometimes are not able to post a link and what is obvious leaves no doubt and should not even be discussed.

Thor

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 41 minutter siden:

Tak Thor.

Hvor angriber jeg hende? Og hvor nedtrykker jeg hende? Du skal vist lige trække vejret inden du skriver. :) 

Jeg er helt sikker i min sag, så det skal du slet ikke bekymrer dig om. Hun har vist præcist, de to billeder som Thor linker til i sin første post, hvor linket stadig står. 
Og nej, det at linke til en instagram profil,  er ikke det samme som at misbruge en andens billeder, der hopper kæden af for dig.

Hvis det var tilfældet så ville dette nok være blevet slået ned på af moderator, i de tråde, hvor en ny spørger om en GPer er legit, hvortil billeder bliver fundet på nettet og hvor der bliver linket til enten dennes twitter/instagram bruger. 
Eller dem hvor en bruger, støvsuger AL for scam annoncer, hvor denne søger på billederne og finder den rigtige bag billederne, og linker til diverse sider såson instagram, twitter. Etc.

Det blev jo kun stoppet, fordi nogen påpegede, at det ikke var hendes billeder, så cmon. Det er jo en af grundene til EG eksisterer, for at nye personer der begiver sig ind i denne verden, kan se anmeldelser og tjekke pigen ud og gøre som ALLE andre, tjekke billederne via google, hvis de så ikke viser sig at stemme overens, så er det da klart det skal meldes ud, så folk ved det. Uagtet om den pågældende GP har et godt ry eller ej. Hvis det var en ny pige, så havde hun som @Pianistinden så fint skriver, fået ørerne gevaldigt i maskinen. 

Til sidst, så er hans indlæg blevet rettet til LÆNGE før min, så jeg har ikke set hvad han har postet. Og hvis han har postet de selv samme billeder, så er vi ganske enige om at det var helt forkert, og godt Moderator fik det fjernet.
Her ville det have klædt dig og din fremtoning, hvis du havde haft dette i tankerne, da du skrev dit indlæg. Men hey, så det havde jo ikke passet ind i dit narrativ. ;) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, for 42 minutter siden:

Well.. I am a GDPR expert, so..

The difference lies between using other people's intellectual property posing as your own (with or without the original model's consent and without giving credits) which is actually not a GDPR issue but rather a severe copyright infringement as well as theft of intellectual property, personality fraud, and in fringe cases identity theft.
versus
Displaying publicly posted photos with a direct reference to their origin as a proof that they may have been used in a copyright infringing manner.

EG has a policy of not allowing ANY photos which they have gracefully enforced thus removing the proof provided, but as you rightfully state, people can easily find those photos on the public platforms of their origin, right where Thor located them (most likely spending a few seconds on public tools like google image search).

The big difference is that when Thor posted the photos, they were directly associated to the model with direct references to their origin and the person who actually published them and thereby not in any way conflicting with the General Data Protection Regulation (GDPR) and not posing as her.

GDPR protects personal data from being associated with public data. The name of an instagram profile and public photos posted there are not protected by GDPR. But name, email address, physical address etc, that can associate the person with the profile are protected.
Whatever posted on the profile are protected by IP rights and copyrights which is completely different from GDPR

Redigeret af yrghh
  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Ja, hvis hun er lige så god og køn som mesteren. Jeg læser også stadig De tre Musketerer, selv om noget af teksten ikke er skrevet af Dumas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...