storogslap 39 Skrevet 30. April, 2023 Hvor går jeres økonomiske grænse for et besøg. Hvem er villig til at betale 3000 kr for en halv times trekant med et arabisk par? Er prisen vanvittig høj, eller er jeg lidt nærig, Det er mit generelle indtryk at prisen er steget en lidt de senere år. Danske par tager gerne 1500 kr. For 30 min, mens mellemøstlige forla gerne 3000 kr for 30 min. Alt imens man påstår, at man ikke gør det for pengenes skyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 30. April, 2023 Ville ikke betale en bukket fem øre for st deltsge i en trekant. Jeg vil betale normal pris for samvær med en gp uanset etnicitet. Imgen er mere værd end andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 30. April, 2023 Jeg her én gang betalt 1200 kr. for en halv time med en mørk, dansk luksuspige. Det var pengene værd, og jeg besøgte gerne Tasja igen, hvis hun stadig var aktiv. Men det er nok min grænse for én pige i 30 min. for mere magisk er sex altså heller ikke Trekant vil jeg nok godt gå op til 1600 for en halv time. 800 til hver pige synes jeg egentlig er helt fair. Men generelt betaler jeg gerne lidt mere for gode oplevelser med danske piger. Har aldrig været sammen med en udenlandsk, og ved at holde mig til dansk kvalitet igennem 8 år er jeg reelt set kun blevet skuffet en enkelt gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 30. April, 2023 For mig ville der skulle noget helt exceptionelt til, hvis jeg skulle købe ydelser for mere end 2000 kr. pr. besøg. Det tjener i min optik ikke noget formål at brokke sig over prisen for seksuelle ydelser. Pigen (eller i @storogslaps tilfælde måske parret) sætter prisen, mens vi andre så kan afgøre, om vi er interesseret i at købe eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. April, 2023 (edited) DonX skrev, for 36 minutter siden: Jeg her én gang betalt 1200 kr. for en halv time med en mørk, dansk luksuspige. Det var pengene værd, og jeg besøgte gerne Tasja igen, hvis hun stadig var aktiv. Men det er nok min grænse for én pige i 30 min. for mere magisk er sex altså heller ikke 1200 for 30 minutter med 1 pige er vel "standardpris" på danske lysthuse.PG, Sexyclub, Seductiongirls. No ? (Priserne er jo blevet mere "hemmelige de sidste par år. Klinikken siger blot "Hør pigen om pris når du møder hende") Min ligger vel på 1600 for 30 minutter og MAX 2500 for enten 45 min og hvis der er "græsk til hende" med.. (Sidstnævnte noget pigerne bliver mere og mere forskrækkede over, for der er så få piger under 25 år som tilbyder den ydelse her i 2023- og næsten ingen danske studier, selvom det kunne betyde en mer-indtægt.) Ærgeligt Redigeret 30. April, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 30. April, 2023 Højeste jeg har betalt ved 1. besøg var 2500 og det var pengene værd. Det var for en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 843 Skrevet 30. April, 2023 (edited) Jeg synes de 3000 kr er ret dyrt- specielt hvis du aldrig har mødt dem før. Det bedste trekant jeg oplevede var med to Danske piger - den ene blond og den anden brunhåret. Det fungerede så godt at vi mødtes to dage i træk. Jeg mener jeg bookede 20 min hver gang og det var alle pengene værd. Det er en skam at de to piger ikke er så aktiv længere. Jeg mener jeg gav 2400 kr den gang- det er også noget tid siden. Hvis jeg ville have et trekant med to udenlandske piger så ville jeg besøge en af de to piger først. Jeg har haft en meget ringe oplevelse med to udenlandske piger- alt var på kommando og man måtte ingenting. Prisen var 2X800 kr for 30 minutter Jeg mener at det er ret vigtigt at inden at man booker at man klart får at vide hvad man må og ikke må så at man ikke bliver skuffet. Redigeret 30. April, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storogslap 39 Skrevet 30. April, 2023 Kan se flere af jer nævner 2 piger. Der er tale om et par til den pris. Og ikke 2 piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 147 Skrevet 30. April, 2023 Det er vel svært at sætte et generelt beløb på, da det vel både handler om ens aktuell økonomiske formåen og hvor spændende setuppet, parret eller pigen virker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 30. April, 2023 storogslap skrev, for 4 timer siden: Hvor går jeres økonomiske grænse for et besøg. Hvem er villig til at betale 3000 kr for en halv times trekant med et arabisk par? Er prisen vanvittig høj, eller er jeg lidt nærig, Det er mit generelle indtryk at prisen er steget en lidt de senere år. Danske par tager gerne 1500 kr. For 30 min, mens mellemøstlige forla gerne 3000 kr for 30 min. Alt imens man påstår, at man ikke gør det for pengenes skyld. Har du et link til parret, evt med lidt billeder og service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg