Gangbang 635 Skrevet 1. Maj, 2023 Gangbang den 4/5 på Frederiksberg fra kl 14,00 til ca 16,00 med liderlig tøs der bare elsker pik Her en lille beskrivelse af Maja Jeg hedder Maja Jeg er 27 år, jeg skifter lidt for tit hårfarve , derudover er jeg 165 høj og vejer 75 kg, så jeg er ikke et lille nips , jeg har det man kalder for morkrop. Jeg kommer fra Jylland så forvent en jysk accent Jeg er feminin, jeg elsker at gøre noget ud af mig selv, pæne negle, velplejet langt naturligt hår, fin vokset fisse, røv, ben og armhuler Derudover nyder jeg at dresse mig op, pæne kjoler, frækt #lingeri, pæn makeup Jeg tænder på alt fra blide kys, kærtegn, nussen og kærligt sex, til dominans og bdsm. Jeg har en meget freaky side men jeg er også meget blid. Med #dominans mener jeg kvælning, rykken i håret og smæk med hånden. Elsker anal hvis det gøres ordentligt Var det noget så smid en mail på følgende [email protected] Tjek nu først om det muligt du kan deltage inden du skriver Prisen er 1500 kr. til tøsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 166 Skrevet 1. Maj, 2023 Wow - men jeg kan ikke på det tidspunkt ... Er der andre måder/tidspunkter at møde Maja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 3. Maj, 2023 Kondom eller creampie?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 3. Maj, 2023 ole22222 skrev, for 54 minutter siden: Kondom eller creampie?? Creampie men vil man bruge kondom er det også tilladt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 3. Maj, 2023 Hvor mange vil i lade deltage og må hun slikkes efter der er spermet i hende. Både fisse og røv?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 3. Maj, 2023 ole22222 skrev, 1 time siden: Hvor mange vil i lade deltage og må hun slikkes efter der er spermet i hende. Både fisse og røv?? Der er en lille flok deltager og der må slikkes alt det man vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 3. Maj, 2023 Lækkert finder ud af om jeg kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg