skunken 551 Skrevet 17. Maj, 2023 Bebop skrev, for 18 timer siden: Ingen har skrevet køn. Har du mødt hende? Det er jo en smags sag. Men hun er relativ pæn og køn efter min mening. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 17. Maj, 2023 skunken skrev, for 5 timer siden: Det er jo en smags sag. Men hun er relativ pæn og køn efter min mening. Jeg skrev bare fordi brugeren gengav forkert og fordi jeg tvivler på han har mødt hende. Anmeldelser af hvad en bruger mener om billeder er temmelig idiotisk, når vi alle kan se de samme billeder og vurdere dem efter egne kriterier. Det er en tilbagevendende holdningsdiarré, der endda ofte nedgør mennesker man aldrig har mødt og derfor bare bidrager til en negativ kultur. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chancen 72 Skrevet 18. Maj, 2023 (edited) Fejl Redigeret 18. Maj, 2023 af Chancen fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chancen 72 Skrevet 18. Maj, 2023 (edited) Bebop skrev, den 16.5.2023 at 14:22: Chancen skrev, den 15.5.2023 at 23:57: Køn og smuk som flere beskriver Clara....Thja. Bebop skrev, den 16.5.2023 at 14:22: Ingen har skrevet køn. Har du mødt hende? Om jeg har mødt hende ? Læs mit indlæg her: Chancen skrev, den 13.5.2023 at 06:18: Som @notapolitician også lidt skuffet. Sød nok, men kølig og meget proff. hele vejen igennem. Slet ikke samme oplevelse som TS beretter. Kemien var okay men mobilen , var mest interessant at holde øje med. Kastede sig også straks over den, mens jeg var i gang med at trække kondomet af. De sidste 10 minutter af min bestilte tid gik med, at hun svarede sms'er på hendes mobil. Havde bestilt 30 minutter med kys og det var ok. BJ uden som hun lagde op til fravalgte jeg. Hun er fra Rumænien og ikke Bulgarien, som oplyst i annoncen @Bebop linker til. Der er også en anden Rumænsk pige på adressen. Hørte at de talte sammen, men fik ikke set hende. Kommer jeg tilbage. Nej. Redigeret 18. Maj, 2023 af Chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2315 Skrevet 20. Maj, 2023 (edited) Jeg var forbi i går til en times hygge med Clara igen igen igen… Min bankmand vil nok snart sige “Spis lige brød til” Jeg er vild med hende og jeg har været der så mange gange at der er stor gensynsglæde, kys og gfe agtig stemning Clara er vildt lækker og meget sød imo Nuvel hun kiggede lidt på telefonen da vi var færdige, men hun sad nøgen på mit skød og gjorde det, så det er sgu ok for mig Kigger man på priser er hun et godt tilbud og priserne er inkl owo. Selv til højere priser ville jeg betragte hende som et fund Redigeret 20. Maj, 2023 af dhnmdst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9514 Skrevet 20. Maj, 2023 dhnmdst skrev, for 43 minutter siden: priserne er inkl owo. Men uden kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2315 Skrevet 20. Maj, 2023 Bebop skrev, Lige nu: Men uden kys Ja uden kys…har testet at betale 200kr for det, men det var mest tantekys… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 20. Maj, 2023 rick621 skrev, for 10 minutter siden: Hvad er owo? Oral uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ny_kjs 109 Skrevet 1. Oktober, 2023 Er det denne Clara der bliver snakket om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1172 Skrevet 1. Oktober, 2023 (edited) ny_kjs skrev, 1 time siden: Er det denne Clara der bliver snakket om? Det tror jeg ikke. Jeg var først overbevist om at det var Carla, der mentes, fordi hun holder til på Frb. og iøvrigt passer perfect til den beskrevne oplevelse. Sindssygt lækker, men uden nogen form for indlevelse. https://nympho.dk/n8962/3020/hi-guys-my-name-is-carla-i-m-really-waiting-to-meet-with-you/ Redigeret 1. Oktober, 2023 af Ebden_jj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
notapolitician 57 Skrevet 1. Oktober, 2023 Ebden_jj skrev, for 6 minutter siden: Det tror jeg ikke. Jeg var først overbevist om at det var Carla, der mentes, fordi hun holder til på Frb. og iøvrigt passer perfect til den beskrevne oplevelse. Sindssygt lækker, men uden nogen form for indlevelse. https://nympho.dk/n8962/3020/hi-guys-my-name-is-carla-i-m-really-waiting-to-meet-with-you/ Jo, det er hende som @ny_kjs linker til . Det var hende der linked til i de første links, som nu ikke virker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2315 Skrevet 1. Oktober, 2023 ny_kjs skrev, for 4 timer siden: Er det denne Clara der bliver snakket om? Ja det er hende… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg