Hop til indhold

Recommended Posts

Blot lige en lille kort beretning, fra mit seneste besøg hos Pixie på Frederiksberg.

Det er en uges tid siden, så i mellemtiden er hun rykket til Lyngby.

Jeg startede med er handjob, så kan jeg bedre slappe af under massagen. Super godt udført

Massagen var rigtig god, Og til tider pirrende. Efter en halv times massage lager vi os over på madrassen.

Her blev jeg forkælet af Pixie, der forstår at pirre en mand. Det sluttede at med en Lille overraskelse fra Pixies side - så jeg kom med et brag.

Hun er helt I top, hvis man ønsker massage med afslutning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den. 

Hun ser godt ud på billederne og det lyder jo som at hun har styr på det så hun må da gerne komme lidt tættere på Øen *S* 

Lidt omkring booking - bademuligheder - parkering - hendes engelsk ville have været ekstra fint men tak alligevel 

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Booking var nemt - hurtigr of forståeligt svar.

Hun er rykket til Lyngby, Så kender ikke badeforholdene eller parkering. Måske en anden kan hjælpe?

Hun taler glimrende engelsk, så det giver helt sikkert ingen udfordringer.

Jeg ved faktisk ikke om HJ er med i standardpakken (det vil jeg bestemt tro), havde skrevet på forhånd og bedt om de to udløsninger - så mit råd er skriv og spørg:)

Hun er sød og svarer hurtigt…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aidan1 skrev, for 5 timer siden:

Hun er rykket til Lyngby, Så kender ikke badeforholdene eller parkering. Måske en anden kan hjælpe?

Hvis det er samme sted som sidst, så er der en Lidl tæt på, hvor der måske er to timers kundeparkering. Badeforholdene var fine, til gengæld var madras og briks placeret midt i køkken-alrum, og det var ikke så hyggeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 5 minutter siden:

Hvis det er samme sted som sidst, så er der en Lidl tæt på, hvor der måske er to timers kundeparkering. Badeforholdene var fine, til gengæld var madras og briks placeret midt i køkken-alrum, og det var ikke så hyggeligt. 

Madrassen er væk, stor fin seng i soveværelset, hvor jeg var parkeret i 2 behagelige timer...........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...