Hop til indhold

Recommended Posts

Det er yderst sjældent jeg besøger piger fra Thailand foretrækker normalt østeuropæiske piger når jeg køber sex

Men SUM gjorde da så sandelig sit til jeg får mod på mange flere thai besøg i fremtiden 

Hun kan ikke snakke engelsk . Men til gengæld er hendes krop helt udenfor kategori og hendes søde væsen . Sexen var også fremragende hun begyndte endda selv at kysse løs ikke ofte man oplever det

10 ud af 10 på alle lede og kanter herfra til den skønne thaipige. 

https://annoncelight.dk/showad/362276

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv besøgt Sum flere gang og kan kun bekræfte Kongen8700s oplevelse, hun er gudesmuk og dejligt selskab, det med massage dele har aldrig været aktuelt for mit vedkommende, kan umuligt ligge og vente på maven sammen med hende. 

Bestiller du en time, sætter hun uret til og på den måde bliver ingen snydt. Hendes engelsk er måske ikke perfekt, men hun snakker og forstår det fint til en samtale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på baggrund af den flotte anmeldelse omkring Horsens i dag for at besøge Sum.

Bestilte en time inklusive massage og kan efter det det kun støtte op om de ovenstående indlæg. 

Stedet er en privat lejlighed i den nordlige del af Horsens. Rimelig diskret indgang via baggård. Kommunikationen gik nemt over sms og jeg blev lukket ind uden ventetid overhovedet. 

Sum er, som billederne antyder, en superflot, slank thaipige med bryster, som er hjulpet lidt på vej. Taler sparsomt engelsk, men tilstrækkeligt til formålet. 

Massagen var OK, kunne godt have været lidt hårdere, men vi kom hele ryggen, skuldrene og benene igennem. Sum var iklædt trusser og stumpet t-shirt under massagen og der var kun begrænsede pirrende elementer. 

Sexen var til UG. Sum holdt sig bestemt ikke tilbage og der var masser af kys og nærhed. BJ var helt i særklasse. Masser af tunge og sug - kuglerne fik også en god omgang. 

Klar anbefaling, også fra mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lotus skrev, for 44 minutter siden:

hvad vil du anslå bryst størrelse til at være 

Skala a til f?

Med forbehold for at jeg aldrig 100% har kunnet gennemskue det system, så vil jeg skyde hende til en D'er eller en stor C'er. 

Billederne på annoncen er meget vellignende, de giver et ret godt indtryk af herlighederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigstok skrev, for 10 timer siden:

Med forbehold for at jeg aldrig 100% har kunnet gennemskue det system, så vil jeg skyde hende til en D'er eller en stor C'er. 

Billederne på annoncen er meget vellignende, de giver et ret godt indtryk af herlighederne. 

tak for din vurdering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

Ærgerligt med de kunstige bryster, ellers kunne man godt have overvejet et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg forleden      Super sød kvinde med dejlig krop fine bløde bryster  dejlig lille røv  stram fisse så det var svært at holde sig.  Gav bj så jeg måtte stoppe hende , det sker ellers aldrig.  Hun er selvfølgelig en erfaren dame fra Thailand  så der var styr på sexen  men sød med glimt i øjnene og man havde hele tiden lyst til at stoppe op og kysse hende.    Snakkede lidt men tiden 45 min var gået så det blev ikke til ret meget  hun beklagede hendes telefon bippede meget , hun er efterspurgt , hun er i Horsens ca 20 dage endnu så ryger hun til Århus ,  virkelig en dejlig pige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrankBlack skrev, den 13.5.2023 at 17:22:

For pokker da osse. Linket er ikke aktivt længere. Er hun allerede væk? Hvor var det ca. i Horsens?

Hun er på igen    På hende !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...