Poul-Peter 79 Skrevet 15. December, 2013 Jeg vil meget gerne høre om andres oplevelser med Emmalie (fra Romantica) og Athena (Lille kvinde)...... Beskriv jeres oplevelser i denne tråd......på forhånd mange tak! Poul-Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tkmtkm1 19 Skrevet 15. December, 2013 Hej Poul-Peter, I stedet for at jeg skriver om min oplevelse her, linker jeg til et indlæg jeg havde om Athena. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest -KbhStang- Skrevet 16. December, 2013 Lille kvinde arbejder da ikke mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 16. December, 2013 Jeg har været på begge to, og jeg er yderst begejstret for dem begge. Jeg fik aldrig skrevet en anmeldelse af Athena, men jeg kommenterede på en anmeldelse af hende således:Jeg har også været på hende, og det var en udsøgt fornøjelse. Hun har den strammeste lille nipsekrop, og hun er bare så delikat og lækker. Jeg må tilbage til hende. Emmalie har jeg skrevet >en hel anmeldelse af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 8. Januar, 2014 Er "lille kvinde" stoppet ..eller ej ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 5. April, 2014 Er her nogen der ved, om Athena alias Lille kvinde kommer til København her i foråret? Poul-Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg