jensemanden 239 Skrevet 3. Maj, 2023 Jeg ved godt, at jeg for knap en måned siden anmeldte Lucie og kaldte oplevelsen uovertruffen -- kun et ja til et ægteskabstilbud kunne gøre oplevelsen mere komplet. Hvad gør man så nu, når man har haft en oplevelse der overgår den - og nej, fik heller ikke denne gang fremsat ægteskabstilbuddet, for en gentlemand anmoder ikke en nonne om hendes hånd. Sagen var, at jeg denne gang skulle møde Lucie som en nonne .... En faldskærmssoldat bliver under 2.Verdenskrig smidt ud over Frankrig. Faldskærmen folder sig ikke ud, og mere død end levende lander han i et øde område, hvor han kravlende søger mod en bygning med lys. Han besvimer uden for bygningens port, og findes næste morgen af nogle nonner - bygningen er et nonnekloster. Klosterets priorinde indvilliger i, at den livløse soldat kan bringes til et ledigt kammer, hvor yngste nonne Søster Lucie sættes til at pleje ham. I dagevis plejes han - Søster Lucie beder bønner til Vorherre - men intet synes at hjælpe. En dag går hun til priorinden, og spørger om der ikke er noget hun kan gøre, og priorinden svarer, at selvom soldaten ligger med lukkede øjne, så fungerer hans øvrige sanser måske. Da priorinden er en klog kvinde, tager Lucie det til sig. Hun bringer blomster til værelset, snakker til ham, holder i hånd, så hans sanser stimuleres, og små fremskridt vises. Lucie spørger priorinden hvor langt hun må gå, og priorinden svarer, at så længe det er for at bringe soldaten til live, og ikke er drevet af Lucies egne lyster, så må Vorherre bifalde dette. Lucie forstærker stimuleringen. Hendes hånd finder ind under tæppet, og mærker endnu mere liv. Sætter sig på hans ansigt med sit skød - kjolen selvfølgelig trukket over, så kun Lucie, soldaten og Vorherre ved hvad der foregår. Hun mærker en tunge. Er der ved at ske et mirrakel ? Dette lille rollespil bliver en uforglemmelig oplevelse. Fra jeg ankommer og ser den smukkeste Lucie i nonneuniform, til jeg træder ind i værelset med sagte klostermusik, og herefter bombaderes af sanseindtryk. Ikke kun svær, men umulig opgave at ligge livløs ret længe. Lucie er en ener, når hun deltager i mine små rollespil. Hendes tilgang til opgaven er enestående. Når man skriver til hende om sine ønsker, kræver det også en telefonsamtale, hvor ønsker yderligere uddybes, og eventuel indbyrdes kemi afklares. Hendes honorar er favorabel, specielt i betragtning af at der ikke er extra på hendes tilbudte ydelser. Det obligatoriske bad før seancen tæller ikke med i tiden (og er hyggelig hvor hun står udenfor badeforhænget småsludrene, og med et shot mundskyl klar). Da hun kun tager imod 2 besøg om dagen, har jeg kun oplevet hende extrem tilstedeværende og indlevende. Hun kan kun anbefales, men ved så også , at det kan bevirke, at jeg vil få sværere ved at få en tid senere, hvis hun får megen mere bevågenhed. Det værste ville selvfølgelig være, hvis en Broder kom før mig med ægteskabstilbuddet .... Og igen må jeg anmode om hjælp til at gøre Lucies link klikbart : Lucie-ray.com 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 3. Maj, 2023 Hjemmeside : https://www.lucie-ray.com/ /Francois P.S @jensemanden : klik på den lille lænke ikon over indtastningsfeltet, og så vil du blive spurgt om link, samt link tekst. Mere svært er det faktisk ikke at gøre linket klikbart 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 3. Maj, 2023 Tak for den gode anmeldelse. Selv Lucie Ray's prisliste er en visuel oplevelse ligesom hele hendes hjemmeside er det. Men kig især på prislisten, som hun kalder Honorarium. Så smukt tallene står der omsluttet af en krans af blå lavendel. Sødt. Klasse. God psykologi. Og smag. Når noget så sterilt som prisinformation får kunden til at smile, er det vist bare med at komme afsted for at besøge hende. Venlig hilsen Signor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensemanden 239 Skrevet 10. Maj, 2023 En yderligere understregning af Lucies hjemmeside visuelle oplevelse. Hun har nu lagt en video op, hvor hun optræder i nonne kostume - og husk at slå lyd til. Jeg har aldrig mødt nogen, der som hende kan skabe stemninger. Hun har i øvrigt flere videoer på hendes fantastiske hjemmeside, så snyd dig ikke, for at kigge der ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 9. August @jensemanden har du nyere oplevelser hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 14. August Nogen der ved om hun har været i DK tidligere ? Og ja, tak for en fornøjelig anmeldelse, som i den grad inspirerer, og med det ekstra gram flødeskum på toppen, at Lucie Ray, max har to dates pr. døgn, hvilket i den grad får det til at kilde. Og ja, Signor Cuoco beskriver det sublimt, en skam ut ikke får besøgt lige netop hende, men håber ikke nogen skræmmer hende væk fra DK. Endnu engang tak, for at have åbnet en anderledes og spændende side, i det erotiske købe univers, som ellers desværre aalt for ofte omhandler de samme trivielle turn offs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg