Hop til indhold
AlfaN

Nu må det stoppe - smålighed

Recommended Posts

Jeg må lige ud med det her, da jeg syntes det har taget overhånd. 
Jeg har fået en advarsel, overlever jeg nok, men fordi en bruger han anmeldt mit indlæg, et indlæg hvor jeg skriver at “Måske dette hører til under generelt og ikke under efterlysning. 
Det er sgu en sørgelig verden, hvis der ikke skal mere til. 

Redigeret af AlfaN

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 37 minutter siden:

Dette hører måske til i Generelt og ikke i Hyggesnak!

;):D 

Jeg burde anmelde din kommentar B)

Generel debat

Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Jeg har fået en advarsel, overlever jeg nok, men fordi en bruger han anmeldt mit indlæg, et indlæg hvor jeg skriver at “Måske dette hører til under generelt og ikke under efterlysning. 

Fuldstændig enig, der var en anden der havde et lign. indlæg, der er nogle der ikke kan styre det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg hverken admin eller mod, men umiddelbart ville jeg mene, at en påtale med en kommentar som "anmeld tråden i stedet for at kommentere det du mener er forkert, åbent som en kommentar", ville have stået mere mål med forseelsen, end en direkte advarsel - men det er ikke vores hus (forum), så vi må bare rette ind og sige javel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Malermester
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Helt enig !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmazingGrace

Enig, har bedt om sletning af min profil igen bl.a. pga det(efter at have oprettet den for få dage siden).

Gider ikke at være et sted hvor jeg skal irettesættes for de mindste ting - havde jeg det ønske, var jeg blevet gift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg hverken admin eller mod, men umiddelbart ville jeg mene, at en påtale med en kommentar som "anmeld tråden i stedet for at kommentere det du mener er forkert, åbent som en kommentar", ville have stået mere mål med forseelsen, end en direkte advarsel - men det er ikke vores hus (forum), så vi må bare rette ind og sige javel :)

Jeg er enig. Mener dog også at trådstartere nogle gange lærer mere af en høflig besked om at tråd er forkert placeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, den 3.5.2023 at 13:59:

Jeg fik en karantæne på 3 mdr for cirka det samme. I det pågældende indlæg skrev jeg endda samtidig noget der var "on topic" for tråden.

Det lader til at en eller flere mods kører en "anti-netbetjent"-linje. Dvs alle kommentarer om at noget er uden for emnet/forummet tæller lige så negativt eller værre end de egentlige afsporinger eller misforståede trådstarter.

Det er som det er, men midlet fremmer ikke målet, for andre lærer ikke noget af min straf. Så det er en idiotisk fremgangsmåde, som den praktiseres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...