AalborgFyr9200 8 Skrevet 4. Maj, 2023 Ud fra annoncen lyder det som min drømmekvinde Men har ikke haft held med at få kontakt. Er der andre, der har været heldige? Hun skriver, at hun er i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/365547 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 257 Skrevet 4. Maj, 2023 FISHING Du ender med at skulle mødes med hende på et betalingssite, hvor hun har sin profil. Du skal bare lige melde dig ind for at tale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 4. Maj, 2023 lidt tarveligt af sådan en tøs. Men der er jo ikke engang billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 4. Maj, 2023 Jonze skrev, for 43 minutter siden: lidt tarveligt af sådan en tøs. Men der er jo ikke engang billeder? Det er svindel fra enden til anden, det går jo på, at lokke folk ind på en betalingsside med en masse fake billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 4. Maj, 2023 Pite skrev, for 6 timer siden: Det er svindel fra enden til anden, det går jo på, at lokke folk ind på en betalingsside med en masse fake billeder. Hej Pite Kan se, at du er en rutineret bruger herinde. Kan du give nogle tips til, hvordan jeg spotter en falsk annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. Maj, 2023 AalborgFyr9200 skrev, for 11 timer siden: Hej Pite Kan se, at du er en rutineret bruger herinde. Kan du give nogle tips til, hvordan jeg spotter en falsk annonce? Kan være svært, men en god fingerregel er, at ser noget ud til, at være for godt. Skal man være ekstra på vagt. Og det kan godt ske, at man først opdager det, når man har taget kontakt. Mine klokker ringer. * Når man skal logge ind via en betalingsside for, at se pigen. * Forudbetaling * Prøver at søge billederne via tineye eller Google 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 5. Maj, 2023 Jeg har skrevet med hende. På mail og snap. Jeg har intet hørt om en betalingsside. Hun sendte nogle fine billeder - det sagt, har jeg også min tvivl på om hun ægte. Hun vil ha 1000 for et bj. I teksten lyder det som om hun kun tilbyder bj. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgFyr9200 8 Skrevet 5. Maj, 2023 Okay tak for svar. Jeg finder en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg