Hop til indhold
Guest 69manden

Ny Sara, dårlig oplevelse

Recommended Posts

Guest 69manden

God eftermiddag all on.

Jeg fik ringet, snakkede og fik en aftale med Sara. Hun sagde ja i telefonen, at kys m.m var med i prisen, men NEJ, da jeg ankom på adressen, kom ned i hendes hule, betalte, fik jeg at vide, kys, var hun ikke til og alt det andet,vi har snakket om, skulle betales ekstra for, tog 15min med bj, som hun ej var god til,tror at stikke pikken ned i glas vand, vil følges bedre, købte som sagt 15 min med gummi, fik dog lov at slikke hendes fisse, som er lækker.

Men hvor alting er, så hvis du ikke er til gp der har mere travlt med at skrive sms på deres mobil mens du slikker og knepper hende, ja så er det ikke Sara du skal besøge.

https://annoncelight.dk/showad/371196

Ps. Ja hvorfor gik jeg ikke, jo var i næ og trængte bare til en tømning, så ja, kald mig hvad i vil, men jeg er fuldstændig ligeglad med jeres mening, men så er det godt og dejligt at solen skinner.

15min koster 500, 30min koster 700kr og  for 500kr ekstra, må du kneppe hende uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey sådan noget sker for alle, heldigvis var det en billig nitte. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
pacer skrev, for 17 timer siden:

Hey sådan noget sker for alle, heldigvis var det en billig nitte. :) 

Ja det er fuldstændig korrekt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 23 timer siden:

God eftermiddag all on.

Jeg fik ringet, snakkede og fik en aftale med Sara. Hun sagde ja i telefonen, at kys m.m var med i prisen, men NEJ, da jeg ankom på adressen, kom ned i hendes hule, betalte, fik jeg at vide, kys, var hun ikke til og alt det andet,vi har snakket om, skulle betales ekstra for, tog 15min med bj, som hun ej var god til,tror at stikke pikken ned i glas vand, vil følges bedre, købte som sagt 15 min med gummi, fik dog lov at slikke hendes fisse, som er lækker.

Men hvor alting er, så hvis du ikke er til gp der har mere travlt med at skrive sms på deres mobil mens du slikker og knepper hende, ja så er det ikke Sara du skal besøge.

https://annoncelight.dk/showad/371196

Ps. Ja hvorfor gik jeg ikke, jo var i næ og trængte bare til en tømning, så ja, kald mig hvad i vil, men jeg er fuldstændig ligeglad med jeres mening, men så er det godt og dejligt at solen skinner.

15min koster 500, 30min koster 700kr og  for 500kr ekstra, må du kneppe hende uden.

Passede billederne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...