Hop til indhold
Bosse1910

Moden dansk kvinde nordjyske

Recommended Posts

Bosse1910 skrev, for 13 minutter siden:

Har set denne milf i det nordjyske og er lidt hooked på måske at besøge hende. Da der kun er mail vil jeg gerne høre om ikke der er nogen der har info om hende inden jeg kaster penge den vej.

https://annoncelight.dk/showad/353301

Jeg har en gang skrevet til sådan en mailadresse, og der skulle jeg oprette en profil på en datingside. Det gjodorde jeg så ikke.
De lokker kun folk til at melde sig ind, og skal så betale for en profil. 

Men du kan jo prøve at skrive til den mail og se hvor du bliver henvist hen til :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ER vigtigt at advare om de profiler, der flytter samtalen fra mail over på et datingsite, hvor der skal bruges "mønter" el. lign. Selv var jeg så heldig at mit kort var spærret for brug i det land der hostede sitet, den ene gang jeg faldt i det hul.

Men prøv at skriv og se hvad der bliver svaret. Og hvis du står i døren og intet er som i annoncen så sig pænt farvel, og skynd dig at gå før du begynder at bruge penge på noget svindel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fået kontakt, og set billeder . Tror det helt fint .. så kør læs

Jeg er på ferie , så må vente til jeg kom er hjem med at teste 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...