Hop til indhold
Servciesboy

Domina Lola Ålestrup

Recommended Posts

Hej med jer

I mandags blev jeg lidt rastløs-der skulle ske et eller andet , så jeg kiggede diverse sexsider igennem og faldt for domina Lola i Ålestrup , jeg har sommetider kigget lidt på hende, men jeg synes priserne er i toppen -sååå

Nå men jeg havde lige fået løn og penge på kontoen, og en aftale med Lola kom hurtigt på plads, hun var nem og få kontakt med, og ydelser og prise blev hurtigt aftalt .

Hun bor i et gammelt kendt horehus på hovedvej 13, så med meget skeptisk kørte jeg til adressen- og hun er Russer , ved ankomst til adressen, så jeg hun stod og kiggede ud af vinduet venter mig

Vel indenfor - Lola er mega høj, på stiletter er hun højere end mig ( 186 cm) og har jeg aldrig set så rent og pænt bolle rum- flot og rent badeværelse og et meget veludstyret dominans rum, med alt tænkeligt grej, på den store dobbeltseng var langet af plastik, så Lola og mig fik en ordentligt omgang våd sex.

Hun gav en fin omgang sex- hendes fisse er lækker og meget våd , jeg nåede ikke og bedække hende, men det kommer senere.

Jeg tilbød hende og kunne køre, hvis hun havde ærinder- hun bor langt ude fra alting, og efter et par dage ringede hun, om jeg ville køre hende til damefrisør på onsdag, så ville jeg få 600kr i rabat på næste besøg- jeg har frig på onsdag, så hvad Tor i?

knus til alle-tykke og smalle

https://annoncelight.dk/showad/327815

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 1 time siden:

Har også kun haft gode oplevelser med Lola. Hun er prof og man får evt massage i resten af tiden hvilken hun gør til UG :)

Ja, jeg havde en god oplevelse også med massage de sidste minutter, jeg har lovet og køre hende til toget torsdag

Huns skal bare til,frisør og kommer tilbage sammen dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...