Hop til indhold

Recommended Posts

http://annoncelight.dk/showad/333171

Fik i dag besøgt Sara. Endeligt ikke en profil jeg normalt går efter, da jeg foretrækker kvinder ml 22-35 år og gerne Petit. Sara's annonce fik min interesse, da hun tilbyder ganske simpelt, frit valg på hylderne i den tid du køber. Så fri bar i 30 min hvad jeg fik og der blev ikke sparet på noget. Hun er en dirty men sød og kærlig kvinde, som giver den gas på lagnet. Hendes alder er nok et sted mellem 45 og 50 år, pakket ind i en slank krop men hvor bryster og røv naturligt er falmet med årene. 

Startede stående med kram og kys der gik over i mere grådige tungekys. Fik bj uden, skiftende mellem dybt vådt og hård facefucking. Fik smagt hende i en 69 og listede en finger op i hendes mis og anus. Anal sex var hun klar på så starte i omvendt ridning og så gik den ellers med anal i alle stillinger. Tog hende løftet stående og pumpede alt hvad jeg kunne. Fik igen facefuck med hende siddende, så man kunne selv styre tempoet. Ville gerne have afsluttet der, i munden på hende men havde en af de dage jeg ikke kunne komme. Hun prøvede ellers ihærdigt til sidst med rimming mens jeg spillede den af. Fuck det var lækkert at mærke hendes tunge langt oppe i mig. Fedt at prøve og glad for at have mødt hende. Hun gør det sku godt. Eneste minus at hun ikke er god til engelsk men kan tilgengæld sit sex sprog til ug.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Sara i Vejle sidste år. Kan kun tilslutte mig, at hun er en dejlig dame. Jeg fik lidt alm. sex og så ellers et blowjob, hvor hun sugede pikken helt ned i halsen. Der blev ikke lagt fingre imellem, og hun fik hele ladningen skudt ind i munden. Får helt lyst til et besøg mere, efter at have læst din anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 3 timer siden:

Er Sara forsvundet?
Hendes annonce findes ikke mere.

Virker fint her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...