Violette blakk 33 Skrevet 9. September Toffie skrev, den 11.5.2023 at 15:29: Jeg prøvede i også forgæves igår. Hun har nok travlt. Har du prøvet hende nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 467 Skrevet 9. September (edited) Violette blakk skrev, for 4 timer siden: Skrev du fra et taletidskort eller dit eget nummer? Har nemlig svært ved at få fat på hende Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange gange jeg har været sammen med hende. Jeg håber på en ballon, når vi har jubilæum, du ;D Jeg har altid skrevet fra mit eget nummer, som ikke er listet nogen steder, så jeg ville umiddelbart ikke tro at et taletidskort var et problem. Hvis hun har en politik mht. dette, har jeg været heldig. Så vidt jeg husker, svarer hun dog ikke skjulte numre, da det gør det umuligt at sortere. Du kan optimere chancen ved at skrive tidligt en af de dage, hun er på. Vær også konkret mht. klokkeslet og hvilket område, du gerne vil mødes - og jeg ved at hun sætter pris på, hvis man som ny lige præsenterer sig pænt. Vores bil-veninde er populær, men jeg håber det lykkes for dig. Hun er bare helt igennem naturlig, fræk og samtidig godt selskab. Hun kan redde den mest kedelige arbejdsdag for mig Redigeret 9. September af snakie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1427 Skrevet 10. September Violette blakk skrev, for 18 timer siden: Skrev du fra et taletidskort eller dit eget nummer? Har nemlig svært ved at få fat på hende Lad være med at citere mange brugeres indlæg for at stille samme spørgsmål. Det er støj. Du kunne blot have tagget brugerne uden at citere noget, @Violette blakk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Violette blakk 33 Skrevet 10. September @snakie tak for svar. og hold kæft hvor nyder du livet som stamkunde hos hende. Nu hvor du er så rutineret hos hende, vil du forklare flere detaljer af hendes blows? Hvor meget spyt og savl er der, er det slowblow eller aggressivt, må man tage fat i hendes hoved og selv styre, deepthroater hun? Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 467 Skrevet 10. September Violette blakk skrev, 1 time siden: @snakie tak for svar. og hold kæft hvor nyder du livet som stamkunde hos hende. Nu hvor du er så rutineret hos hende, vil du forklare flere detaljer af hendes blows? Hvor meget spyt og savl er der, er det slowblow eller aggressivt, må man tage fat i hendes hoved og selv styre, deepthroater hun? Tak på forhånd Du læner dig tilbage og nyder, hun styrer sutteriet som er vådt og dybt .. afvekslende med lækre, bløde kys, mens hun kæler for din spytvåde pik :) Mit gæt er, at det er sådan hun foretrækker det, men har ikke efterspurgt selv at styre. Hun er ikke bange for at presse pikken helt i bund i mund/hals. Hvor langt hun når er formentlig et størrelsesspørgsmål :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Violette blakk 33 Skrevet 10. September @snakie det skal prøves. Har du også prøvet hendes veninde “sex-i-bilen” hun kører også samme koncept, men de kører rundt to forskellige steder i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 467 Skrevet 10. September Violette blakk skrev, for 4 timer siden: @snakie det skal prøves. Har du også prøvet hendes veninde “sex-i-bilen” hun kører også samme koncept, men de kører rundt to forskellige steder i Jylland. Det har jeg ikke, nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 777 Skrevet 10. September Jeg er stamkunde hos hende. Jeg får lov til at tage fat i hendes hår (eller hun ber mig om at tage fat i hendes hår) og så kan jeg tage lidt styring. Hun er så fucking lækker, specielt når hun savler, sutter og spytter på ens pik, for så at tage den helt i bund dybt i halsen. Der er massere af savl. En helt perfekt krop med store bryster og smukt ansigt med store dådyr øjne. Du vil ikke fortryde et besøg hos hende. Jeg dagdrømmer lidt om et dobbelt blowjob med hende og hendes veninde med samme koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BUNDGAARD 29 Skrevet 10. September udinaturen skrev, for 41 minutter siden: Jeg er stamkunde hos hende. Jeg får lov til at tage fat i hendes hår (eller hun ber mig om at tage fat i hendes hår) og så kan jeg tage lidt styring. Hun er så fucking lækker, specielt når hun savler, sutter og spytter på ens pik, for så at tage den helt i bund dybt i halsen. Der er massere af savl. En helt perfekt krop med store bryster og smukt ansigt med store dådyr øjne. Du vil ikke fortryde et besøg hos hende. Jeg dagdrømmer lidt om et dobbelt blowjob med hende og hendes veninde med samme koncept. Hun har også haft min pik i munden en 4-5 gange. Det er vildt dragende og man får konstant lyst til en gentagelse...:) har du prøvet at kneppe hende ? BUNDGAARD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Violette blakk 33 Skrevet 10. September @udinaturen Kør du ik lige go stil og siger hun skal svare mig næste gang du ser hende ahahahaha. Har du også prøvet hendes veninde, og er hun ligeså god? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1427 Skrevet 11. September (edited) Violette blakk skrev, for 4 timer siden: @udinaturen Kør du ik lige go stil og siger hun skal svare mig næste gang du ser hende ahahahaha. Har du også prøvet hendes veninde, og er hun ligeså god? Til den første del, kunne du have skrevet en Personlig besked. Derudover skal du ikke skifte emne, @Violette blakk. Hvis du vil vide noget om andre end dem der bliver anmeldt, så kan du skrive en efterlysning. Redigeret 11. September af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 777 Skrevet 11. September Violette blakk skrev, for 10 timer siden: @udinaturen Kør du ik lige go stil og siger hun skal svare mig næste gang du ser hende ahahahaha. Har du også prøvet hendes veninde, og er hun ligeså god? Nah, tror hun vælger, hvem hun har lyst til at se. Ja, en enkelt gang, men, der er virkelig noget frækt over blow-i-bilen, som tiltaler mig endnu mere end hendes veninde. BUNDGAARD skrev, for 12 timer siden: Hun har også haft min pik i munden en 4-5 gange. Det er vildt dragende og man får konstant lyst til en gentagelse...:) har du prøvet at kneppe hende ? BUNDGAARD Nej, kun blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 86 Skrevet 15. September udinaturen skrev, den 10.9.2024 at 22:49: Jeg er stamkunde hos hende. Jeg får lov til at tage fat i hendes hår (eller hun ber mig om at tage fat i hendes hår) og så kan jeg tage lidt styring. Hun er så fucking lækker, specielt når hun savler, sutter og spytter på ens pik, for så at tage den helt i bund dybt i halsen. Der er massere af savl. En helt perfekt krop med store bryster og smukt ansigt med store dådyr øjne. Du vil ikke fortryde et besøg hos hende. Jeg dagdrømmer lidt om et dobbelt blowjob med hende og hendes veninde med samme koncept. Hej, Er det hende som sidder klar og er iført lange sorte støvler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 777 Skrevet 15. September 7400 skrev, for 5 timer siden: Hej, Er det hende som sidder klar og er iført lange sorte støvler? Nej. På ingen måde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheriffen22 0 Skrevet 16. September Jeg har længe forsøgt at få en aftale i stand, men det er desværre ikke lykkes for mig heller. Jeg har haft hul igennem en enkelt gang, men jeg blev lidt nervøs da jeg blev bedt om at fremsende kopi af kørekort (?). Ved ikke om det er normal procedure eller om hun bare skulle betrygges i mit tilfælde. Andre der har oplevet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 777 Skrevet 16. September Sheriffen22 skrev, for 7 timer siden: Jeg har længe forsøgt at få en aftale i stand, men det er desværre ikke lykkes for mig heller. Jeg har haft hul igennem en enkelt gang, men jeg blev lidt nervøs da jeg blev bedt om at fremsende kopi af kørekort (?). Ved ikke om det er normal procedure eller om hun bare skulle betrygges i mit tilfælde. Andre der har oplevet det? Nej, jeg skulle ikke sende kørekort og hun har aldrig gjort det ved mig. Det kan være, at hun haft en ubehagelig oplevelse. Hvilket jeg vitterligt ikke håber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheriffen22 0 Skrevet 17. September Hun kan have sine grunde, hvilket måske er helt fair. Jeg havde dog ikke lyst til at dele kørekort, selvom jeg virkeligt gerne ville afprøve konceptet. Jeg må prøve igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 18. September Hun skriver at hun vejer 71 kg i sin annonce. Betyder det at hun har lidt på sidebenene eller er det bare brysterne der vejer lidt ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 777 Skrevet 20. September Skiderik skrev, den 18.9.2024 at 22:29: Hun skriver at hun vejer 71 kg i sin annonce. Betyder det at hun har lidt på sidebenene eller er det bare brysterne der vejer lidt ekstra Højde og drøjde er perfekt sammensat. Ja, brysterne har godt med fylde og optager en stor mængde af vægt. Så meget, at jeg hverken kan få øjnene eller fingrene væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MXM 0 Skrevet 24. September Violette blakk skrev, den 9.9.2024 at 10:56: Skrev du fra et taletidskort eller dit eget nummer? Har nemlig svært ved at få fat på hende… Mit eget nummer, som dog er hemmeligt - men mit navn og billede kan ses via Mobilepay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg