KinkyBusiness 2 Skrevet 10. Maj, 2023 Hej alle Jeg savner et gratis Forum som nabosex.dk hvor man kan skrive og mødes med andre kinky amatører der vil pifte deres sexliv op. Findes der en god platform eller alternativ til det gamle nabosex.dk ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KinkyBusiness 2 Skrevet 10. Maj, 2023 Snedker skrev, for 45 minutter siden: Xklub.dk og Scor.dk Fedt tak - føler at Scor.dk virker som lidt catfishing? Det er legit nok? Der findes mange sider hvor man skal betale for at tale med en falsk person i den anden side så leder efter noget reelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 10. Maj, 2023 KinkyBusiness skrev, for 24 minutter siden: Fedt tak - føler at Scor.dk virker som lidt catfishing? Det er legit nok? Der findes mange sider hvor man skal betale for at tale med en falsk person i den anden side så leder efter noget reelt. Du spørger simpelthen om scor.dk er ægte? Det er vel et af de mest benyttede/omtalte steder af sin art, igennem de seneste mange mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 100 Skrevet 10. Maj, 2023 Snedker skrev, 1 time siden: Xklub.dk og Scor.dk Har du erfaring med Xklub.dk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 10. Maj, 2023 torben35 skrev, for 4 minutter siden: Har du erfaring med Xklub.dk? Xklub er super fin. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 10. Maj, 2023 KinkyBusiness skrev, for 49 minutter siden: Fedt tak - føler at Scor.dk virker som lidt catfishing? Det er legit nok? Der findes mange sider hvor man skal betale for at tale med en falsk person i den anden side så leder efter noget reelt. Scor.dk er helt igennem "legit", men du er virkeligt begrænset, hvis du ikke betaler for dit medlemskab. Du kan ikke se billeder og kommunikation er virkeligt op ad bakke med mindre man betaler. Det kan iøvrigt altid godt betale sig at betale for de services man ønsker - der er nogen, der sørger for, at du kan få det du ønsker og du kan ikke forvente at andre arbejder gratis for din fornøjelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 10. Maj, 2023 KinkyBusiness skrev, for 14 timer siden: føler at Scor.dk virker som lidt catfishing Hvilken rolle spiller dine "følelser"? Hvorfor betvivler du en henvisning fra en anden bruger? Hvor gammel er du - jeg spørger fordi din usikkerhed giver mig indtryk af, at du er ret ung, og hvis jeg har ret, så er Tinder også en relevant tilgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 207 Skrevet 10. Maj, 2023 Må indrømme at jeg kun har meget, meget våge erindringer til nabosex.dk ... eller også har det ikke haft nævneværdig betydning for mig Men bortset fra de allerede nævnte sites xklub og scor skal jeg lige nævne denne ret nye site: superflirt.nu Om den kan bruges som erstatning af nabosex mv. må tiden jo vise. Mine egne erfaringer med sitet er (endnu) begrænsede, og jeg har ingen vurdering endnu. Men da siden den er gratis kan det jo nok ikke direkte skade at registrere sig der ... . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg