Hop til indhold
KinkyBusiness

Nabosex.dk - Alternativ?

Recommended Posts

Hej alle

Jeg savner et gratis Forum som nabosex.dk hvor man kan skrive og mødes med andre kinky amatører der vil pifte deres sexliv op.

Findes der en god platform eller alternativ til det gamle nabosex.dk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snedker skrev, for 45 minutter siden:

Xklub.dk og Scor.dk

Fedt tak - føler at Scor.dk virker som lidt catfishing? Det er legit nok?
Der findes mange sider hvor man skal betale for at tale med en falsk person i den anden side så leder efter noget reelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KinkyBusiness skrev, for 24 minutter siden:

Der findes mange sider hvor man skal betale for at tale med en falsk person i den anden side så leder efter noget reelt.

Du spørger simpelthen om scor.dk er ægte?

Det er vel et af de mest benyttede/omtalte steder af sin art, igennem de seneste mange mange år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
KinkyBusiness skrev, for 49 minutter siden:

Scor.dk er helt igennem "legit", men du er virkeligt begrænset, hvis du ikke betaler for dit medlemskab. Du kan ikke se billeder og kommunikation er virkeligt op ad bakke med mindre man betaler.

Det kan iøvrigt altid godt betale sig at betale for de services man ønsker - der er nogen, der sørger for, at du kan få det du ønsker og du kan ikke forvente at andre arbejder gratis for din fornøjelse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
KinkyBusiness skrev, for 14 timer siden:

føler at Scor.dk virker som lidt catfishing

Hvilken rolle spiller dine "følelser"? Hvorfor betvivler du en henvisning fra en anden bruger?

Hvor gammel er du - jeg spørger fordi din usikkerhed giver mig indtryk af, at du er ret ung, og hvis jeg har ret, så er Tinder også en relevant tilgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må indrømme at jeg kun har meget, meget våge erindringer til nabosex.dk ...  eller også har det ikke haft nævneværdig betydning for mig :-)

Men bortset fra de allerede nævnte sites xklub og scor skal jeg lige nævne denne ret nye site:

superflirt.nu

Om den kan bruges som erstatning af nabosex mv. må tiden jo vise. Mine egne erfaringer med sitet er (endnu) begrænsede, og jeg har ingen vurdering endnu.

Men da siden den er gratis kan det jo nok ikke direkte skade at registrere sig der ... :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...