Guest John_0034 Skrevet 13. Maj, 2023 Silks000 advarsel. https://sugardaters.com/us/profile/q1o587rPRl Sugar babe Silks000 Første date kom hun en time for sent. Anden date blev hun helt væk, selv om vi have bekræftet, 1 time før. Billederne er meget editeret og hun ser ikke helt sådan ud i virkeligheden, hvilket skuffer. Hun prøver konstant, at presse Sugar ud af én før dates. Hun er en lille små svindler. Den mest usle slags svindler og plantenslaget der findes. Sex er også en dårlig oplevelse. Kan ikke anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 324 Skrevet 13. Maj, 2023 Og alligevel ville du have date nummer 2?? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John_0034 Skrevet 13. Maj, 2023 Hvorfor er folk så ondskabsfulde herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 324 Skrevet 13. Maj, 2023 John_0034 skrev, for 17 minutter siden: Hvorfor er folk så ondskabsfulde herinde? Ondskabsfuld? Undrer mig bare over, at du gentager en fiasko? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John_0034 Skrevet 13. Maj, 2023 Fedtøre skrev, for 3 minutter siden: Ondskabsfuld? Undrer mig bare over, at du gentager en fiasko? Fordi jeg havde håbet på at det kunne udvikle sig til noget positivt og fordi hun blev ved med at plage om at mødes igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 14. Maj, 2023 profilen er vist væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 14. Maj, 2023 sikkersex skrev, for 2 timer siden: profilen er vist væk Næh, det er den ikke. Jeg kan i hvert fald fint tilgå den … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 15. Maj, 2023 nå havde en aftale med hende , men så opdager hun det tager måske 50 min til mig. Hun vil så have jeg kommer til hende i stedet , nær christianshavn, men det vil jg ikke så vil hun have 500 , ialt 3500 så p g a transport og hentes midtvejs Det blev aldrig til noget , for meget gider ikke noget uden at få en tusse oveni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 15. Maj, 2023 John_0034 skrev, den 13.5.2023 at 20:42: Silks000 advarsel. https://sugardaters.com/us/profile/q1o587rPRl Sugar babe Silks000 Første date kom hun en time for sent. Anden date blev hun helt væk, selv om vi have bekræftet, 1 time før. Billederne er meget editeret og hun ser ikke helt sådan ud i virkeligheden, hvilket skuffer. Hun prøver konstant, at presse Sugar ud af én før dates. Hun er en lille små svindler. Den mest usle slags svindler og plantenslaget der findes. Sex er også en dårlig oplevelse. Kan ikke anbefales. hvordan er billederne editeret, hun ser ok ud, men store hofter, men hvordan ser hun så ud irl hvordan er sex dårligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr oral 17 Skrevet 8. Juli, 2023 Jeg kan kun sige, at nu har jeg haft hende på besøg et par gange, og der er intet der er skuffet der. Hun er fantastisk at snakke med også er hun virkelig dygtig til at sutte pik . Så go for it, hun er bestemt pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 8. Juli, 2023 Mr oral skrev, for 2 timer siden: Jeg kan kun sige, at nu har jeg haft hende på besøg et par gange, og der er intet der er skuffet der. Hun er fantastisk at snakke med også er hun virkelig dygtig til at sutte pik . Så go for it, hun er bestemt pengene værd tak rart at vide hvad har du givet, jeg kan ikke få hende under 3k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg