Hop til indhold
Huntersen

Vær sikker på at massøren har forstået din aftale med Mutter.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/371438

Hej brødre, der kan hurtigt opstå misforståelser når Mutter ikke formår at videregive/forstå det aftalte.

Gennem sms'er aftalte jeg med ovenstående, at jeg skulle betale halvdelen af pengene før og resten bagefter, at have fået en times massage med efterfølgende fuld pakke.

Da jeg møder op på adressen, som er overfor et plejecenter i Randers, kan jeg forstå på massøren, som kalder sig Nicki, at den aftalte pris kun er for 45min. Sammen med Mutter, reder vi trådene ud, tror jeg i hvert fald.

Nicki var utrolig hurtig med sin massage, hvor jeg flere gange gav udtryk for at vi jo havde god tid. Det kommenterede hun ikke på og efter 25min blev det tid til sex, som var en hurtig omgang hj efterfulgt af hurtig bj og ligeså hurtig riden på mig. Det hele virkede som hurtigt ind og hurtigt ud igen og slet ikke det vi havde aftalt.

Efter 35 min, sagde Nicki at nu skulle jeg komme. Jeg svarede, at der ikke var gået en time endnu og at vi jo havde god tid. Nicki svarede at jeg jo kun havde betalt for en halv time. Jeg gentog aftalen at halvdelen før og resten bagefter. Så blev hun sur og da det hele i forvejen var blevet ødelagt af hendes hastværk, så sagde jeg at vi stopper her og beholdt derfor resten af pengene.

Om jeg kan anbefale stedet og kommer igen? Det bliver et rungende NEJ her fra.

Vær derfor sikker på at alle parter har forstået aftalen inden I går igang.

Redigeret af Huntersen
linket var ikke aktiveret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, for 9 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/371438

Hej brødre, der kan hurtigt opstå misforståelser når Mutter ikke formår at videregive/forstå det aftalte.

Gennem sms'er aftalte jeg med ovenstående, at jeg skulle betale halvdelen af pengene før og resten bagefter, at have fået en times massage med efterfølgende fuld pakke.

Da jeg møder op på adressen, som er overfor et plejecenter i Randers, kan jeg forstå på massøren, som kalder sig Nicki, at den aftalte pris kun er for 45min. Sammen med Mutter, reder vi trådene ud, tror jeg i hvert fald.

Nicki var utrolig hurtig med sin massage, hvor jeg flere gange gav udtryk for at vi jo havde god tid. Det kommenterede hun ikke på og efter 25min blev det tid til sex, som var en hurtig omgang hj efterfulgt af hurtig bj og ligeså hurtig riden på mig. Det hele virkede som hurtigt ind og hurtigt ud igen og slet ikke det vi havde aftalt.

Efter 35 min, sagde Nicki at nu skulle jeg komme. Jeg svarede, at der ikke var gået en time endnu og at vi jo havde god tid. Nicki svarede at jeg jo kun havde betalt for en halv time. Jeg gentog aftalen at halvdelen før og resten bagefter. Så blev hun sur og da det hele i forvejen var blevet ødelagt af hendes hastværk, så sagde jeg at vi stopper her og beholdt derfor resten af pengene.

Om jeg kan anbefale stedet og kommer igen? Det bliver et rungende NEJ her fra.

Vær derfor sikker på at alle parter har forstået aftalen inden I går igang.

Det er bare en klassiker;-) Og hvorfor må guderne vide... -hælder til ligegyldighed fra mutter's side!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kapituleret over for dette, som jeg selv efterhånden har oplevet utallige gange. Det er helt OK at en pige ikke kan kommunikere på engelsk eller dansk for at lave en aftale, men så skal det helt klart fremgå, at det er en anden, man skriver med.  Det er No-go - som mutter eller pimp - at lade som om at man er pigen selv. Sker det for mig kommer jeg aldrig igen - uanset oplevelsen. Laver man - som mutter eller pimp - en aftale på pigens vegne - har man 100 % ansvar for at give al information videre, så pigen er forberedt inden man kommer. 

Da dette meget sjældent fungerer, er jeg nu stort set udelukkende gået over til kun at lave aftaler med uafhængige piger, hvor jeg er sikker på at vi kommunikerer direkte i forbindelse med aftalen. Dem er der heldigvis også mange af efterhånden. Og det er sandsynligvis også en garanti for at man ikke støtter tvivlsomme forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med Thai piger er det ikke ikke forudsigeligt.. Mange gange får jeg meget mere end der er betalt for. Men er holdt op med at klage 

I dag var der en der mente at mine fødder og negle skulle fixes. Denne service har jeg aldrig bedt om på en Thai klinik. Men lækkert var det. Og denne ekstra service gør nok at jeg kommer igen uden at forvente noget. Ren win win 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har kapituleret over for dette, som jeg selv efterhånden har oplevet utallige gange. Det er helt OK at en pige ikke kan kommunikere på engelsk eller dansk for at lave en aftale, men så skal det helt klart fremgå, at det er en anden, man skriver med.  Det er No-go - som mutter eller pimp - at lade som om at man er pigen selv. Sker det for mig kommer jeg aldrig igen - uanset oplevelsen. Laver man - som mutter eller pimp - en aftale på pigens vegne - har man 100 % ansvar for at give al information videre, så pigen er forberedt inden man kommer. 

Da dette meget sjældent fungerer, er jeg nu stort set udelukkende gået over til kun at lave aftaler med uafhængige piger, hvor jeg er sikker på at vi kommunikerer direkte i forbindelse med aftalen. Dem er der heldigvis også mange af efterhånden. Og det er sandsynligvis også en garanti for at man ikke støtter tvivlsomme forhold. 

Hvordan kan man vide om man kommunikere med en uafhængig pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 36 minutter siden:

Du har ret og da Nicki udmærket både talte og forstod dansk, undre det mig, hvad der gik galt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 59 minutter siden:

Det er bare en klassiker;-) Og hvorfor må guderne vide... -hælder til ligegyldighed fra mutter's side!

Måske har du ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan kan man vide om man kommunikere med en uafhængig pige?

Du kan mærke det på sproget. Muligvis lidt uperfekt engelsk, men med præcise informationer, for hun er selv som uafhængig interesseret i at der ikke bliver misforståelser. Perfekt dansk og engelsk med neutrale informationer der kun handler om tid og pris er et klart tegn på en mellemmand. Du kan også ofte læse det ud af annoncen. Uafhængige piger har individuelt formulerede annoncer. Mange af dem med mellemmænd er standard, hvor blot pigens navn skiftes ud. Års erfaring giver en god næse for det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, for 2 timer siden:

Nicki svarede at jeg jo kun havde betalt for en halv time. Jeg gentog aftalen at halvdelen før og resten bagefter.  Jeg gentog aftalen at halvdelen før og resten bagefter. 

Det har jeg da aldrig været ude for at man venter med at betale halvdelen til efter massagen - forstår da godt hun misforstod så...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mutter på stedet er også lidt speciel. Jeg skrev engang og spurgte: “Kan jeg komme i morgen kl 8 eller er det for tidligt?” Hun svarede “Ja”
Det var jo nok for tidligt så, så jeg tog ikke derind. Ved 8tiden skrev hun og spurgte hvor jeg blev af. Jeg forklarede så, hvordan jeg forstod hendes besked. Hun skrev tilbage: “Komme eller ballade” . Siden har jeg ikke kunnet få aftaler på stedet.:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

100% på din side @Huntersen hvis de vil lave forretning her i DK så må de eller deres venner hjælpe dem med at udforme en annonce tekst som de kan stå inde for eller leve med.

Alt andet er for useriøst, og dyrt (i længden) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 2 timer siden:

Det lyder interessant, og at det er mange af dem der er "uafhængige piger" Jeg oplever dog det modsatte -de er mere og mere sammenspist -selv om de benægter -og ved helt sikkert en del af dem på fyn -fortælle gerne "en historie fra de varme lande" desværre kan de bare ikke huske det næste gang -også kommer de minsandten med en ny endnomere utrolig historie... -når man så spørg ind til den først historie -bliver de helt stille -og får pludselig fuld fokus på massagen... Og næste gang man kommer -har de slet ikke lyst til at fortælle noget som helst -selv om man spørg til dem... 

Og hvis man bilder sig ind det er garanti for noget som helst er man naiv -"sorry to say" 

Ps.: Har samme opfattelse af jylland op til Horsens -så det må være længere nordpå du taler om... -og rent faktisk også en del af sjælland...

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 1 time siden:

“Kan jeg komme i morgen kl 8 eller er det for tidligt?” 

Altid kun et spørgsmål i samme sætning.. :D

Og helst kun en sætning pr besked.. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, 1 time siden:

Altid kun et spørgsmål i samme sætning.. :D Og helst kun en sætning pr besked.. 

Ja, det er netop det jeg lærte af den historie :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det lyder interessant, og at det er mange af dem der er "uafhængige piger" Jeg oplever dog det modsatte -de er mere og mere sammenspist -selv om de benægter -og ved helt sikkert en del af dem på fyn -fortælle gerne "en historie fra de varme lande" desværre kan de bare ikke huske det næste gang -også kommer de minsandten med en ny endnomere utrolig historie... -når man så spørg ind til den først historie -bliver de helt stille -og får pludselig fuld fokus på massagen... Og næste gang man kommer -har de slet ikke lyst til at fortælle noget som helst -selv om man spørg til dem... 

Og hvis man bilder sig ind det er garanti for noget som helst er man naiv -"sorry to say" 

Ps.: Har samme opfattelse af jylland op til Horsens -så det må være længere nordpå du taler om... -og rent faktisk også en del af sjælland...

Møffe skrev, for 3 timer siden:

6641C765-B9DC-4926-AB44-24EF2EA83925.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanya skrev, for 8 minutter siden:

Det er vist ikke mig du skal skrive det til -jeg kender ikke dig, og har ikke besøgt dig i Randers.

Ham der har besøgt dig er Huntersen@

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanya skrev, for 15 timer siden:

@Kanya bare det at du svare mig, gennem et indlæg, som en anden har skrevet, fortæller rigtig meget om, hvor hurtigt misforståelser opstår og at jeg har ret i mit oplæg.

Sandheden er, at jeg lavede en aftale med din pimp om, at jeg skulle have 1 times massage, men da jeg tidligere er blevet snydt, vil jeg betale halvdelen før massagen og resten bagefter. Det gik din pimp med til. Og det kan jeg bevise gennem sms'er med din pimp og ligger gerne sms'erne ud, hvis du bliver ved at påstå noget andet.

At du og din pimp ikke har snakket ordentlig igennem, hvad aftalen var har jeg ikke noget med at gøre. Men vi stod alle 3 og snakkede om det inden massagen og det endte med at vi aftalte at jeg skulle have 1 times massage og jeg betalte de aftalte 600kr før og resten ville blive betalt bagefter. Den aftale var du selv med til at lave.

Hvad I 2 så står og snakker om på thailandsk, ved jeg ikke noget om, men jeg havde den oplevelse som jeg tidligere har beskrevet og jeg kommer ALDRIG til at besøge dig mere og vil ALDRIG anbefale dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ratata skrev, for 20 timer siden:

Det har jeg da aldrig været ude for at man venter med at betale halvdelen til efter massagen - forstår da godt hun misforstod så...

Prøv at læse indlægget igen. Det var en klar aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, den 15.5.2023 at 14:18:

massøren, som kalder sig Nicki

Hvordan ser hun egentlig ud? Er det hende på billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 5 timer siden:

Hvordan ser hun egentlig ud? Er det hende på billederne?

Ja. Hvis du ønsker flere billede af mig så må du sende mig besked. Mvh Mikie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, for 9 timer siden:

Prøv at læse indlægget igen. Det var en klar aftale.

Søde dig Synne jeg ikke at mand får behandlinger første og betaler bagefter. Hvad kan vi gøre hvis du ikke betaler efter behandling?? Mennesker er ikke ens, og man ikke bedømmes dem føre du lærer dem at kende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 15.5.2023 at 21:39:

Det er vist ikke mig du skal skrive det til -jeg kender ikke dig, og har ikke besøgt dig i Randers.

Ham der har besøgt dig er Huntersen@

Undskyld søde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, den 15.5.2023 at 14:18:

Har lige haft en oplevelse af dårlig info. Jeg tænker på om jeg skal begynde at ringe når jeg ankommer til pigen, og hvis hendes tlf ikke ringer, så gå igen. Det tror jeg faktisk jeg vil til at gøre. Jeg kommer nok tit til at gå igen, men så må det være sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 43 minutter siden:

Har lige haft en oplevelse af dårlig info. Jeg tænker på om jeg skal begynde at ringe når jeg ankommer til pigen, og hvis hendes tlf ikke ringer, så gå igen. Det tror jeg faktisk jeg vil til at gøre. Jeg kommer nok tit til at gå igen, men så må det være sådan. 

Øv for dig. Var det samme sted eller kan du ligge et link ud, så ikke andre oplever det samme?

God idé med at ringe når man står der. Det vil jeg også overveje  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...