Hop til indhold
Huntersen

Vær sikker på at massøren har forstået din aftale med Mutter.

Recommended Posts

Kanya skrev, den 16.5.2023 at 22:24:

Søde dig Synne jeg ikke at mand får behandlinger første og betaler bagefter. Hvad kan vi gøre hvis du ikke betaler efter behandling?? Mennesker er ikke ens, og man ikke bedømmes dem føre du lærer dem at kende

Hvad skal kunden gøre, når han ikke får det han har betalt for? Jeg har aldrig oplevet at pigen vil give en del af pengene igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Huntersen skrev, den 15.5.2023 at 14:18:

https://annoncelight.dk/showad/371438

Hej brødre, der kan hurtigt opstå misforståelser når Mutter ikke formår at videregive/forstå det aftalte.

Gennem sms'er aftalte jeg med ovenstående, at jeg skulle betale halvdelen af pengene før og resten bagefter, at have fået en times massage med efterfølgende fuld pakke.

Da jeg møder op på adressen, som er overfor et plejecenter i Randers, kan jeg forstå på massøren, som kalder sig Nicki, at den aftalte pris kun er for 45min. Sammen med Mutter, reder vi trådene ud, tror jeg i hvert fald.

Nicki var utrolig hurtig med sin massage, hvor jeg flere gange gav udtryk for at vi jo havde god tid. Det kommenterede hun ikke på og efter 25min blev det tid til sex, som var en hurtig omgang hj efterfulgt af hurtig bj og ligeså hurtig riden på mig. Det hele virkede som hurtigt ind og hurtigt ud igen og slet ikke det vi havde aftalt.

Efter 35 min, sagde Nicki at nu skulle jeg komme. Jeg svarede, at der ikke var gået en time endnu og at vi jo havde god tid. Nicki svarede at jeg jo kun havde betalt for en halv time. Jeg gentog aftalen at halvdelen før og resten bagefter. Så blev hun sur og da det hele i forvejen var blevet ødelagt af hendes hastværk, så sagde jeg at vi stopper her og beholdt derfor resten af pengene.

Om jeg kan anbefale stedet og kommer igen? Det bliver et rungende NEJ her fra.

Vær derfor sikker på at alle parter har forstået aftalen inden I går igang.

Og nu har hun dette annonceid:

https://annoncelight.dk/showad/373079

Redigeret af Huntersen
linket var ikke aktivt

Del dette indlæg

Link til indlæg
DipStick skrev, den 3.6.2023 at 13:04:

Hvad skal kunden gøre, når han ikke får det han har betalt for? Jeg har aldrig oplevet at pigen vil give en del af pengene igen.

hvad vil du gøre, hvis det var din mekaniker, tømmer, vinduespudser ikke udførte det arbejde du havde betalt for ? 

hvad vil du gøre, hvis den kage du købte ved bageren var 3 dage for gammel og smager tørt og harsk  ?

så mit råd er for din egen skyld og for alle andres skyld også , Brok dig forlang at få en del af pengene igen 

det er sgu da ikke iorden at hvis du har købt en 1 time med kys og kram, men når pengene er afleveret så får du 35 min med en halv sur hurtig hurtig attitude ... 

men gør opmærksom på det med det samme - ikke først til sidst !

lidt som hvis du er på restaurant og du først når du har spist hele bøffen siger -" den var sej og smagte genopvarmet "

det duer ikke, vel - du må sige noget med det samme 

det samme gælder her !

samme gælder når de bruger model fotos og når man så kommer er der en helt anden dame som møder en 

så sig det pænt - det var ikke de fotos som bliver brugt i annoncen og gå igen ;) 

(med mindre selvfølgelig hun er mere lækker i virkligheden , det sker jo også engang imellem )

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 26 minutter siden:

Helt enig -kun sådan kan de lærer det! -men alt for mange slippe afsted med, at give en dårlig behandling -nok pga. de ikke orker flere mænd, men gerne vil have de penge de har med til dem... -og hvad er det værste det kan ske...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...