hjlarsen 35 Skrevet 15. Maj, 2023 Hejsa alle Jeg har et stykke tid nu, fantaseret lidt om at have en GP med i sommerhus, vi snakker ikke om en uge, men fredag til lørdag eller lørdag til søndag, mødes om aftenen, morgenmad på sengen og så farvel. Er der nogen af jer der har prøvet det?, Kan det overhovedet lade sig gøre med en GP?. Skriv evt i PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 15. Maj, 2023 Jeg har før mødt en GP der lejede et sommerhus og så brugte hun det til et sted hvor man kunne hygge... Men det andet kan jo nok gøre, der sker jo ikke noget ved at spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thetruth 78 Skrevet 15. Maj, 2023 Kan sagtens lade sig gøre , nogen piger tilbyder det som fast service self mod mer pris at overnatte i deres outcall , andre skal nok lige mødes med dig et par gange og se dig an. Dog skal det lige siges ud fra min erfaring at sådan en tur du gerne ville på hurtigt kan komme op og koste over 20+ af de røde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 15. Maj, 2023 Jeg har haft en gp hjemme ved mig Fra fredag til søndag kendte hende godt plus det var lidt af en fejl som blev udnyttet Så lade sig gør er ingen problem Men vil foreslå at gør det med en du har besøgt eller været sammen med før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 15. Maj, 2023 Husk at snakke klart om hvad der kommer til at koste dig- altså alt i alt- fordi det kan blive mega dyrt. Jeg har kun hørt om luksus GPer som tilbyder noget lignede “weekend sex” og priserne er ret høje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 15. Maj, 2023 Det er måske billigere at hygge sig med hende på hendes eget sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 15. Maj, 2023 Hmmm, hvis man nu skulle bruge måske 10000.-, så kunne det jo også være en fordel, mere spændene med flere besøg i løbet af weekenden, hvis man lejer sommerhuset i nærheden af hvor flere spændene gp'er opholder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 16. Maj, 2023 Jeg har gjort det flere gange med SB, og slet ikke til de priser der her nævnes. Det har været virkelig skønne weekender, og jeg er overbevist om det har været gensidigt. De har selv ønsket at gentage det, og den ene fungerede det så godt med at vi var kærester i en længere periode efterfølgende. - Hvilket jeg dog måtte stoppe igen af flere grunde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 16. Maj, 2023 hjlarsen skrev, for 13 timer siden: Hejsa alle Jeg har et stykke tid nu, fantaseret lidt om at have en GP med i sommerhus, vi snakker ikke om en uge, men fredag til lørdag eller lørdag til søndag, mødes om aftenen, morgenmad på sengen og så farvel. Er der nogen af jer der har prøvet det?, Kan det overhovedet lade sig gøre med en GP?. Skriv evt i PB Du kunne starte med en 3 timers booking af denne lækre pige og se om kemien er til en weekend oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/341141 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 16. Maj, 2023 Nok nemmeste med en Sugarbabe, har flere gange haft selskab af en SB over nogle dage i sommerhuset. Tror det er vigtig, at det er en man kender lidt i forvejen, en man kan holde en samtale i gang med, ellers kan det blive nogle lange dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 16. Maj, 2023 Pite skrev, for 5 minutter siden: Tror det er vigtig, at det er en man kender lidt i forvejen, en man kan holde en samtale i gang med, ellers kan det blive nogle lange dage. Enig. Se det også fra pigens perspektiv: Har du stor lyst til, og tør du tage flere dage af sted med en mand, du ikke aner, hvem er? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 16. Maj, 2023 (edited) hjlarsen skrev, for 14 timer siden: Er der nogen af jer der har prøvet det?, Kan det overhovedet lade sig gøre med en GP?. Ja, mange GP'er tilbyder det som standard - f.eks. Viktoria (en af mine absolutte favoritter) som annoncerer med 14K for en nat: https://nympho.dk/n11042/3616/i-leave-a-lasting-impression-for-an-experience-that-will-torment-you-endlessly/ Men som @Pite og @Den_glade_amatør siger, er det nok en god ide, hvis man har lært hinanden lidt at kende inden man binder sig til en hel nat i hinandens selskab. Risikoen er at kemien slet ikke er til stede, og så er tiden, pengene og planlægningen spildt. Man kan også forestille sig, at nogle piger, GP såvel som SB, vil betragte det som en ekstra risiko, at skulle være isoleret i et sommerhus fremfor på et hotel, hvor der er mulighed for at få hjælp, hvis noget skulle gå galt. Jeg har haft en del overnatninger på hotel med en GP, som ikke havde det på menuen, men jeg spurgte hende, og hun sagde ja. Nu er hun stoppet i branchen, men vi snupper stadig en nat på hotel af og til. Jeg er sikker på, at et sommerhus også ville have været i orden. Redigeret 16. Maj, 2023 af yrghh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 16. Maj, 2023 For nogle år siden, fik jeg kontakt til en tysk kvinde på https://www.kaufmich.com/ , havde besøg af hende i forbindelse med en overnatning i Hannover, der var god kemi, vi talte godt sammen og holdt lidt forbindelse i tiden derefter og jeg spurgte ind til om hun ville på weekend med mig, det ville hun gerne. Så jeg fandt en god deal i Goslar og vi aftalte at hun skulle havde 1000 Euro. Hentede hende i Hannover fredag godt middag og satte hende af igen søndag eftermiddag, efter hun havde klemt det sidste ud af min pik på en diskret skovvej med et BJ. Har aldrig før eller siden kneppet så meget i løbet af en weekend. Så det er jo også en mulighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 18. Maj, 2023 sanook skrev, den 16.5.2023 at 06:27: Du kunne starte med en 3 timers booking af denne lækre pige og se om kemien er til en weekend oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/341141 Jeg kan godt se skal til at sætte Prisen for mit arbejde Gevaldigt op med de priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 19. Maj, 2023 For 30 år siden havde jeg en GP med i sommerhuset, fredag lørdag og søndag free acess til sex, vi kendte hinanden fint og var også ude at spise og på stranden jeg gav vist knap 20.000 kroner - god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 20. Maj, 2023 (edited) fejl. Redigeret 20. Maj, 2023 af sweetstone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 20. Maj, 2023 Det kan sagt4ens lade sig gøre. Især hvis man osse kan byde på en oplevelse oveni. Men som noen osse siger er chancen større hvis man har mødt pigen før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. Maj, 2023 jensen jr. skrev, for 1 time siden: Det kan sagt4ens lade sig gøre. Især hvis man osse kan byde på en oplevelse oveni. Men som noen osse siger er chancen større hvis man har mødt pigen før. Nemlig en sådan arrangement, kræver meget mere af kunden (og GP) end blot en “pik i fisse aftale i en times tid” det kræver også vilje evne og “ samstemmelighed” socialt og ja oplevelser er (også) er gode uden for “sexrummet” og igen og igen det er en skøn illussion i en weekend, men intet andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 20. Maj, 2023 Bødlen skrev, for 13 timer siden: For 30 år siden havde jeg en GP med i sommerhuset, fredag lørdag og søndag free acess til sex, vi kendte hinanden fint og var også ude at spise og på stranden jeg gav vist knap 20.000 kroner - god oplevelse. Tænker hvad ville den oplevelse koste i 2023 Men er hun tilfreds, og du ligeså, er beløbet ligegyldigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 20. Maj, 2023 sweetstone skrev, for 1 minut siden: Tænker hvad ville den oplevelse koste i 2023 Men er hun tilfreds, og du ligeså, er beløbet ligegyldigt. Det samme ikke omkring de 20-30 k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 20. Maj, 2023 sweetstone skrev, for 3 timer siden: Tænker hvad ville den oplevelse koste i 2023 Men er hun tilfreds, og du ligeså, er beløbet ligegyldigt. Ja vi var begge tilfredse og så hinanden jævnligt, indtil hun sluttede i branchen, og fik et godt job hun havde uddannet sig til, det væsentlige i et sådan arragement er at den fælles oplevelse er god, den gensidige kemi er god, og at man kan noget meningsfuldt sammen, andet end sex. Meningsfuldt for begge. Penge er sekundært i den sammenhæng, siden har hun gjort en fin karierre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg