Hop til indhold
Jduden77

BORDING - IKAST - ENGESVANGONLY WE OFFER YOU THE BEST THREESOME

Recommended Posts

GIANT COCK skrev, for 20 timer siden:

Hmm er du sikker på det er dem ??

De har da ikke fake fotos på deres egne profiler.

Hvor de er enkeltvis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT123 skrev, 1 time siden:

Hmm er du sikker på det er dem ??

100% sikker....højst besynderligt, at de altid bruger fake fotos i denne annonce, nu når deres egne hver især er ægte fotos....dog forskønnet en del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 30 minutter siden:

100% sikker....højst besynderligt, at de altid bruger fake fotos i denne annonce, nu når deres egne hver især er ægte fotos....dog forskønnet en del.

Det var også min tanke at det var underligt, Derfor tænkte jeg om det nu var dem. Men lige de 2 piger kender jeg ikke så godt. Men har besøgt dem en enkelt gang

hver for sig. Der var ikke noget at sætte på de besøg. De var så ment meget søde begge 2. Men kan jo ikke besøge dem alle hele tiden.

Som regel besøger jeg kun de forskellige piger en gang. Men så er dem  jeg syntes jeg falder rigtig godt sammen med, besøger jeg så flere gang.

Men generalt kan jeg bedst lige at komme og besøge valhalla pigerne. Syntes det er sjældent man bliver helt vild skuffet af de piger derude. 

Deres profiler er også normaltvis dem du ser på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...