Le courvoisier 824 Skrevet 16. Maj, 2023 (edited) Efter mit besøg forleden dag hos en meget sød GP som gjorde noget som ligner det vist på nedenstående billede 1, tænkte jeg at man kunne prøve at udforske andre stillinger end de klassiske missionær, doggy og 69. Desværre, føler jeg , at det kræver at man har besøgt den samme pige et par gange, indtil hun siger ok til at prøve nogle mest avancerede stillinger.Derudover skal man huske at ikke alle stillinger er lige nemme når man bruger kondom. Hvilke stilliger kan I bedst lide? Hvilke stillinger kunne I tænkt jer at prøve? Her er et udvalg af det jeg kan lide. Den sidste har jeg ikke prøvet men den ser ellers interessant og udfordrende Redigeret 16. Maj, 2023 af Le courvoisier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 16. Maj, 2023 (edited) "Nød lærer nøgen kvinder at spinde", siger man jo, så da jeg (vi) kæmpede med nogle ufatteligt bløde senge på et hotel der ovenikøbet bestod af to lette senge der i tide og utide (mest utide) gled fra hinanden, så smed jeg en ordentlig bunke puder ovenpå hinanden i fodenden og placerede kvindens underliv på disse, mens hun lå skråt nedad, som på billedet nedenfor. Så kunne jeg stå på gulvet og arbejde i fred, helt fri fra de latterlige senge, hvilket jeg syntes var rart og kvinden virkede nu heller ikke helt utilfreds men udtrykte dog klassikeren "sådan har jeg ikke fået den før". Nå ja, det havde jeg jo sådan set heller ikke Redigeret 16. Maj, 2023 af AB455 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9508 Skrevet 16. Maj, 2023 AB455 skrev, for 33 minutter siden: "Nød lærer nøgen kvinder at spinde", siger man jo, så da jeg (vi) kæmpede med nogle ufatteligt bløde senge på et hotel der ovenikøbet bestod af to lette senge der i tide og utide (mest utide) gled fra hinanden, så smed jeg en ordentlig bunke puder ovenpå hinanden i fodenden og placerede kvindens underliv på disse, mens hun lå skråt nedad, som på billedet nedenfor. Så kunne jeg stå på gulvet og arbejde i fred, helt fri fra de latterlige senge, hvilket jeg syntes var rart og kvinden virkede nu heller ikke helt utilfreds men udtrykte dog klassikeren "sådan har jeg ikke fået den før". Nå ja, det havde jeg jo sådan set heller ikke Den ligger uhyggeligt tæt på min favoritstilling med GP der har været i brug på næsten samtlige besøg jeg har været på. Det er bare på sengen og ikke på et armlæn, og gerne med pigens fodsåler på mit bryst. Den giver god adgang til at kunne kæle hende på overkroppen og kigge hinanden i øjnene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pricie1039 59 Skrevet 16. Maj, 2023 Ja det er en klassiker som også har været meget brugt i min research i branchen... der mangler i øvrigt en anden god i mine øjne - kvinden ligger på siden med det øverste ben trukket opad - og så er der ellers dejlig fri adgang hvor man føler både bagdel og resten af kroppen..... :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 16. Maj, 2023 Lauersen skrev, for 43 minutter siden: Det er bare på sengen og ikke på et armlæn, og gerne med pigens fodsåler på mit bryst. Det var det så også i det tilfælde jeg omtalte, altså i sengen. Men jeg mener at jeg havde hendes ben på mine skuldre. Er der bedre kommunikation med fødderne på brystkassen eller er det noget andet der gør at du gerne vil have fødderne der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 16. Maj, 2023 pricie1039 skrev, for 33 minutter siden: Ja det er en klassiker som også har været meget brugt i min research i branchen... der mangler i øvrigt en anden god i mine øjne - kvinden ligger på siden med det øverste ben trukket opad - og så er der ellers dejlig fri adgang hvor man føler både bagdel og resten af kroppen..... :) Klassiker... Og jeg som troede jeg var opfindsom Mener du at du ligger bagved hende? Eller ligger i med front til hinanden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 824 Skrevet 16. Maj, 2023 Kan I tilføje nogle illustrationer af de stillinger I snakker om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 824 Skrevet 16. Maj, 2023 Denne her. Enkelt men… wow, super lækker stilling. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 16. Maj, 2023 Luftede tanken om en stående missionær for min primære for noget tid siden. Hun var heldigvis med på ideen og kvitterede med lige at smide sit ene ben op over min skulder. Anede ikke hun var så fleksibel. Men der er mulighed for øjenkontakt og kys, og derudover føles ballerne bare super stramme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2259 Skrevet 16. Maj, 2023 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Den ligger uhyggeligt tæt på min favoritstilling med GP der har været i brug på næsten samtlige besøg jeg har været på. Det er bare på sengen og ikke på et armlæn, og gerne med pigens fodsåler på mit bryst. Den giver god adgang til at kunne kæle hende på overkroppen og kigge hinanden i øjnene. … og meget gerne med en pude eller noget under røven! Haps… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chimo Skrevet 16. Maj, 2023 Jeg ved ikke om det er en sexstilling men jeg har prøvet mange gange med en kæreste at hun lå på maven mellem mi e ben og suttede min pik mens hun modtog rygmassage fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2259 Skrevet 17. Maj, 2023 Jeg er ikke så avanceret.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
monkeydome 38 Skrevet 17. Maj, 2023 SweetKisses skrev, for 1 time siden: Jeg er ikke så avanceret.. Nogle gange kan dette reelt udgøre det for min favoritposition, uden at jeg behøver egentlig penetration. Ellers er min favorit denne: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 71 Skrevet 17. Maj, 2023 Knep i ske stilling er super god når det er tid at komme man mærker virkelig hvordan fissen strammer når hun lægger der med samlet ben virkelig god dår man vil fyre den af dybt inde i fissen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 19. Maj, 2023 Mine favoritter er helt klart doggy eller hvor jeg ligger på maven med samlede ben og bliver taget bagfra. Jeg har prøvet mange sære stillinger igennem tiden og ja det kan da være sjovt at prøve, men jeg vil os sige at det er det eneste det er, sjovt. Det er ofte ikke særlig nemt, de er ikke særlige gode i forhold til nydelse og man ender med bare at grine af det eller måske føle sig akavet og gå tilbage til dem man ved fungere. Der er en grund til at man bruger meget dem som i kalder "standart" fordi de virker og er gode 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 824 Skrevet 19. Maj, 2023 Sexy Flora skrev, for 5 timer siden: Mine favoritter er helt klart doggy eller hvor jeg ligger på maven med samlede ben og bliver taget bagfra. Enig- jeg kan også virkelig godt lide den stilling mest hvis det er langsomt og dybt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 89 Skrevet 19. Maj, 2023 Le courvoisier skrev, for 3 timer siden: Enig- jeg kan også virkelig godt lide den stilling mest hvis det er langsomt og dybt. Og hvis i er i humør til anal bliver det rigtig godt og dejligt dybt i den stilling, stille, roligt og dybt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3066 Skrevet 21. Maj, 2023 AB455 skrev, den 16.5.2023 at 17:49: "Nød lærer nøgen kvinder at spinde", siger man jo, så da jeg (vi) kæmpede med nogle ufatteligt bløde senge på et hotel der ovenikøbet bestod af to lette senge der i tide og utide (mest utide) gled fra hinanden, så smed jeg en ordentlig bunke puder ovenpå hinanden i fodenden og placerede kvindens underliv på disse, mens hun lå skråt nedad, som på billedet nedenfor. Så kunne jeg stå på gulvet og arbejde i fred, helt fri fra de latterlige senge, hvilket jeg syntes var rart og kvinden virkede nu heller ikke helt utilfreds men udtrykte dog klassikeren "sådan har jeg ikke fået den før". Nå ja, det havde jeg jo sådan set heller ikke Det virkede super godt! Men ja de senge var rædselsfulde! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 21. Maj, 2023 Pianistinden skrev, for 58 minutter siden: Det virkede super godt! Men ja de senge var rædselsfulde! Indeed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3066 Skrevet 21. Maj, 2023 AB455 skrev, for 35 minutter siden: Indeed Hurra for vores humor og din opfindsomhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 21. Maj, 2023 Pianistinden skrev, for 36 minutter siden: Hurra for vores humor og din opfindsomhed Ja, det var sgu komisk... Og en kende frustrerende Mht. opfindsomhed, så mente pricie ellers at... pricie1039 skrev, den 16.5.2023 at 18:43: ... det er en klassiker... Underforstået at den stilling burde jeg altså kende. Der er kun et svar på det. Jeg knalder simpelthen ikke nok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 97 Skrevet 21. Maj, 2023 Der er flere favoritter. Alt mellem saksen og en doggy kan være vildt frækt, men saksen kræver for mig en curvy kvinde. Jeg elsker at styre, se og føle hele hendes krop. Samtidig elsker jeg også at bliv reddet af en vild cowgirl. Helst den liggende udgave med hofter der giver helt los. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1591 Skrevet 26. Maj, 2023 Min favorit må være denne; Hvis jeg ikke selv skal yde, og ellers er det en good old Doggie Style, men der er jo sååå mange lækre stillinger 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 104 Skrevet 29. Maj, 2023 Min favorit er nok at pigen ligger på et spisebord, og jeg står mellem hendes spredte ben, der kan holdes eller anbringes i masser af forskellige positioner, samtidig med man har øjenkontakt og adgang til hendes babser . Og ellers er en fræk ridetur bestemt ikke at foragte, hvis man ikke har noget bord i nærheden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 824 Skrevet 29. Maj, 2023 Jeg har fundet denne jeg kunne tænkt mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg